Wyniki wyszukiwania dla frazy: wyniki
Liczba znalezionych wiadomości: 577
-
2023-07-24 | Komentarze: 0
Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka jednoczą siły, by wspierać zdrowie psychiczne nastolatków
Według danych WHO depresja i zaburzenia lękowe należą do pięciu głównych zagrożeń chorobowych dotykających dzieci i młodzież w Europie. Samobójstwo jest główną przyczyną zgonów wśród 10-19-latków w krajach o niskich i średnich dochodach oraz drugim najczęstszym powodem w krajach o wysokich dochodach. W Polsce według danych Policji w 2022 r. odnotowano ponad 2031 prób samobójczych młodych ludzi. To o 150% więcej niż w roku 2020. Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka w dniach 10-19 lipca br. wspólnie realizują akcję, której celem jest wsparcie zdrowia psychicznego nastolatków.
-
2023-04-05 | Komentarze: 0
Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!
HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.
-
2022-09-21 | Komentarze: 0
Raport MSC: Co wiemy o dzikim łososiu?
Łosoś to ryba dobrze znana zarówno polskim przetwórcom, jak i konsumentom. Na polskim rynku obecny jest głównie łosoś hodowlany, jednak coraz częściej pojawia się także łosoś dziki, poławiany gospodarczo na dużą skalę.
-
2021-09-02 | Komentarze: 0
Mała wielka zmiana! Knorr rusza z 2. edycją programu edukacyjnego PrzyGOTUJMY Lepszy Świat
PrzyGOTUJMY Lepszy Świat to program skierowany do uczniów klas 1-3 szkół podstawowych, którego celem jest edukacja dzieci na temat tego, jak codzienne wybory żywieniowe wpływają na zdrowie nie tylko ich samych, ale też planety. Na najaktywniejsze szkoły i klasy czekają atrakcyjne nagrody. Inicjatorem akcji jest marka Knorr.
-
2018-08-29 | Komentarze: 0
Dziś upieczemy ciasto, czyli jak kreatywnie spędzić czas z dzieckiem
Jak często podajesz swojemu dziecku słodycze ze sklepowej półki? Czy nie lepszym rozwiązaniem jest przygotowanie pysznej przekąski we własnym domu? Otwiera to nowe możliwości eksperymentowania w kuchni oraz dostosowywania przepisów do preferencji dziecka.
-
2018-05-28 | Komentarze: 0
WYNIKI BADANIA "POLACY NA WYNOS"
Jak pokazują dane PizzaPortal.pl, Polacy najchętniej zamawiają on-line pizzę wraz z napojem – konkretnie pizzę capricciosa, a do picia Coca-Cola. Według statystyk serwisu to najczęściej wybierany duet w dostawie. Jakie jeszcze połączenia smaków lubimy i jak różnią się nasze gusta kulinarne w zależności od miejsca zamieszkania?
-
2017-11-23 | Komentarze: 0
Delecta z tytułem Superbrands 2018
Decyzją konsumentów Delecta została wyróżniona tytułem Superbrands 2018 w XII. edycji niezależnego badania marek w Polsce. W projekcie przebadano blisko 2 tysiące marek. Laureatów wskazało ponad 10 tysięcy respondentów.
-
2016-01-22 | Komentarze: 0
SERTOP podsumowuje 2015 rok
Minione dwanaście miesięcy było dla nas czasem nie tylko intensywnego rozwoju, ale także rokiem wielu wyzwań, który zakończyliśmy z sukcesem realizując założone cele sprzedażowe - mówi Tomasz Kania Dyrektor ds. handlowych SERTOP sp. z o.o. - W 2015 roku zakończyliśmy także unijny program promocyjny obejmujący takie rynki jak: Niemcy, Francja, ZEA, Chiny oraz Ukraina. W ramach tego projektu wzięliśmy udział w licznych, międzynarodowych targach, misjach oraz seminariach, które umożliwiły nam zaprezentowanie naszego asortymentu nowym grupom odbiorców. Obecność na imprezach zaowocowała nowymi możliwościami handlowymi, co w bezpośredni sposób wpłynęło na nasze wyniki eksportowe. W zeszłym roku wyeksportowaliśmy ponad 30% naszych wyrobów docierając do 20 krajów.
-
2015-06-16 | Komentarze: 0
Olej marki Rapso triumfatorem prestiżowych konkursów!
Nasycenie rynku sprawia, że wyszukanie najbardziej wartościowych produktów w danej kategorii nie jest rzeczą prostą. Ułatwieniem dla konsumentów są wyniki regularnie przeprowadzanych konkursów, takich jak „Złoty Paragon” czy „Przeboje FMCG”.
-
2015-05-08 | Komentarze: 0
Tabele wartości odżywczych produktów spożywczych.
W kontekście nowych przepisów dotyczących oznakowania produktów spożywczych oraz obowiązku umieszczania informacji o wartości odżywczej (od grudnia 2016) powstaje pytanie skąd czerpać informację o wartościach odżywczych surowców. Oczywiście zawsze można oddać produkt do analizy laboratoryjnej , jednak wiąże się to z dużym kosztem, szczególnie jeśli produktów mamy sporo w swojej ofercie. Warto wtedy sięgnąć do tabeli.