Wyniki wyszukiwania dla frazy: wsp

Liczba znalezionych wiadomości: 3037

  • 2021-03-23 | Komentarze: 2

    Koral wprowadza pierwsze w Polsce lody stworzone z Youtuberami!

    Koral, polski producent lodów, w nowym sezonie przygotował prawdziwą niespodziankę dla swoich konsumentów. Wspólnie z najpopularniejszymi w Polsce Youtuber’ami, prowadzącymi kanał „Ekipa”, stworzył sorbetową linię lodów pod tą samą nazwą, która właśnie miała swoją premierę na kanale lidera Ekipy - Friza.

  • 2021-03-17 | Komentarze: 0

    Błonnik i jego właściwości prozdrowotne w produktach PanPiek

    Branża piekarska w Polsce ewoluuje w bardzo szybkim tempie. W głównej mierze uwarunkowane jest to zmieniającymi się trendami, modą i coraz to większymi wymaganiami konsumentów. Społeczeństwo staje się coraz bardziej świadome tego, w jak istotny sposób żywność ma wpływ na ich zdrowie i witalność. Świadomy konsument wymaga coraz więcej od producentów żywności.

  • 2021-02-05 | Komentarze: 0

    Błonnik pokarmowy w bułce pszennej PanPiek

    Błonnik pokarmowy występuje w produktach z pełnego przemiału, jak również w warzywach i owocach. Niestety nie dla każdej osoby produkty pełnoziarniste są odpowiednie. Są to produkty ciężkostrawne.

  • 2021-02-01 | Komentarze: 0

    Błonnik pokarmowy i korzyści z jego stosowania w bułce pszennej

    Pomimo obserwowanego trendu spadku spożycia pieczywa, Polska plasuje się na szóstym miejscu co do wielkości jego konsumpcji w Europie [20]. Polacy spożywają pieczywo przez cały dzień. Jest to produkt codziennej potrzeby. Na przestrzeni lat zmniejszyło się postrzeganie społeczeństwa na temat żywności. Konsumenci coraz częściej wiążą problemy zdrowotne ze sposobem odżywiania się. W trakcie zakupu pieczywa brane są pod uwagę już nie tylko wygląd, zapach i tekstura, ale także walory zdrowotne, jak np. zawartość błonnika pokarmowego.

  • 2021-01-11 | Komentarze: 0

    Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”

    Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…

  • 2020-10-22 | Komentarze: 0

    Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych

    W Bydgoszczy - mieście, w którym dokładnie 25 lat temu powstały Wafle Familijne pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka najbardziej rodzinnych wafli w Polsce świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie swoje regionalne pochodzenie.

  • 2020-09-04 | Komentarze: 0

    Szczypta wiedzy o pieprzach

    Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!

  • 2020-08-24 | Komentarze: 0

    „Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

    Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.

  • 2020-07-03 | Komentarze: 0

    Podwojona wydajność linii produkcyjnej makaronu dzięki Ishida

    Czanieckie Makarony, polski producent makaronu specjalizujący się w makaronach jajecznych, usprawnił produkcję dzięki sprzętowi Ishida.

  • 2020-07-02 | Komentarze: 0

    25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

    Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.

Strona 1 z 304
 1  2  3  4  5  6  ...  304   następna »