Wyniki wyszukiwania dla frazy: witr

Liczba znalezionych wiadomości: 58

  • 2018-10-09 | Komentarze: 0

    Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

  • 2015-05-08 | Komentarze: 0

    Firmy chcą promować swoje wyroby. Wnioski z XVI audytu programu „Doceń polskie”

    29 kwietnia eksperci z branży spożywczej ocenili ponad 200 wyrobów ubiegających się o zdobycie godła „Doceń polskie”. Pierwsze wnioski z audytu są bardzo pozytywne. Żywność prezentuje coraz wyższy poziom, a propozycje wytwórców są ciekawe i różnorodne. Certyfikacja artykułów spożywczych ma dla producentów, jak i konsumentów istotne znaczenie.

  • 2014-05-21 | Komentarze: 0

    SIAL 2014 - wyjątkowy jubileusz!

    Międzynarodowe Targi Produktów Rolno-Spożywczych

  • 2014-04-02 | Komentarze: 0

    Marka Fortuna zmieniła swoją stronę internetową

    Od początku marca Fortuna (Agros-Nova) pod adresem www.fortuna.com.pl uruchomiła nową stronę internetową. To jeden z elementów, które zostały zmienione w ramach budowania odświeżonego wizerunku marki, opartego na idei „Mniej znaczy więcej”. Pod względem graficznym strona jednego z wiodących producentów żywności w Polsce stała się znacznie bardziej przejrzysta i czytelna.

  • 2013-10-03 | Komentarze: 0

    Spotkajmy się z okazji… Wystartowała promocja konsumencka Goplany i Solidarności

    Goplanę i Solidarność połączyła wspólna promocja konsumencka. Ogólnopolski konkurs Spotkajmy się z okazji… trwa od 1 października do 30 listopada br. Na laureatów czekają kuferki oraz zestawy czekoladowych słodkości.

  • 2013-03-14 | Komentarze: 0

    "Lubię domowe ciasto, a Ty"? - czyli Wielkanocna kampania Palmy z Murzynkiem.

    Spółka Bielmar promuje Palmę z Murzynkiem. Do końca marca br. potrwa kampanię o charakterze wizerunkowym pod hasłem "Lubię domowe ciasto, a Ty?". Zaplanowano reklamy w telewizji, prasie oraz kulinarnych i kobiecych serwisach internetowych.

  • 2013-02-27 | Komentarze: 0

    Witryny spożywcze Graner Inox na warszawskich targach ExpoSweet

    Firma Graner Inox jest producentem nowoczesnych i znanych w całej Europie witryn spożywczych. Na Sweet Expo w Warszawie zaprezentowała kilka witryn do ekspozycji i przechowywania lodów i ciast z serii Cosmo.

  • 2013-02-13 | Komentarze: 0

    Czekoladowy smak miłości

    Walentynki, walentynki… Wszędzie czuć już romantyczny klimat. Witryny sklepowe pełne są czerwonych serduszek, amorków czy róż. Niektórzy nie przepadają za tym świętem, twierdząc, że miłość powinniśmy okazywać sobie codziennie, nie tylko w ten jeden dzień w roku. Inni nie mogą już się doczekać 14 lutego, właśnie po to, aby wyjawić skrywane uczucia i sympatie. Ta data stwarza ku temu doskonałą okazję. Jak umilić sobie ten dzień? Chocotella będzie tu niezbędnym atrybutem.

  • 2012-12-12 | Komentarze: 0

    Wino na świąteczne uczty

    Nadchodzą najbardziej wyczekiwane święta w roku, pełne rodzinnego ciepła i urzekające magiczną atmosferą. Na pięknie udekorowanym stole, suto zastawionym świątecznymi potrawami, nie może zabraknąć butelki dobrego wina.

  • 2012-01-31 | Komentarze: 0

    Jak wypłynąć na szerokie wody gastronomicznego biznesu?

    Wraz z nadejściem wakacyjnego sezonu na całym Wybrzeżu pojawiają się nowe punkty gastronomiczne – nie brakuje wśród nich lodziarni, smażalni ryb, lokali oferujących kebab czy zapiekanki, a także sezonowych barów w których można spędzić czas sącząc drinka. Pomimo sporej liczby miejsc oferujących posiłki, wydaje się, że ich oferta jest dość jednolita, a podobną zapiekankę można zjeść i nad Bałtykiem, i pod Tatrami. Jak więc wyróżnić się nie tylko na tle lokalnej konkurencji, ale i w szerszym ujęciu?

Strona 1 z 6
 1  2  3  4  5  6   następna »