Wyniki wyszukiwania dla frazy: wielkanoc 2011

Liczba znalezionych wiadomości: 6

  • 2014-04-11 | Komentarze: 0

    Złote jaja polskiego eksportu

    Okres Wielkanocy to czas wzmożonej konsumpcji mięsa i jaj. Jak się okazuje, polscy producenci są przygotowani na tę nadwyżkę. Nadchodzący czas Świąt sprzyja więc pytaniom o kondycję polskiej branży spożywczej i mięsnej. Polska zajmuje 6. miejsce w rankingu europejskich producentów jaj, co daje nam 8-procentowy udział w całym, unijnym rynku. Natomiast w sektorze mięsnym można zaobserwować nieznaczny wzrost.

  • 2014-04-07 | Komentarze: 0

    Domowe ciasta na Wielkanoc w silnej kampanii Z.T. Bielmar

    Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce.

  • 2013-05-17 | Komentarze: 0

    Kwartalny raport finansowy HELIO

    Kwartał wielkanocny okazał się bardzo korzystny dla firmy HELIO. Firma uzyskała aż 4 razy lepsze wyniki.

  • 2012-04-04 | Komentarze: 0

    Świąteczny Apel ODIDO

    Sieć ODIDO zrzeszająca ponad 900 właścicieli sklepów na terenie całej Polski, wspiera kampanię społeczną „Tu mieszkam, tu kupuję” i apeluje o robienie wielkanocnych zakupów w lokalnych sklepach.

  • 2011-04-05 | Komentarze: 1

    3Dino od Martin Braun - Lodowa Premiera Roku w 3D!

    Martin Braun, światowy lider w branży cukierniczej i piekarniczej, wprowadził do sprzedaży najbardziej oczekiwany produkt lodowy roku – 3Dino. Lody imitujące skórę dinozaura stały się sensacją tegorocznych targów Expo Sweet. Tylko w kwietniu produkt dostępny będzie w zestawie z kompletem gadżetów w technice 3D. Nie są to jednak jedyne wiosenne niespodzianki od Martin Braun.

  • 2011-03-08 | Komentarze: 0

    Wielkanocna Baba drożdżowa z lukrem w ofercie limitowanej Delecty

    Tradycyjna, polska Baba drożdżowa z lukrem to najnowsze ciasto Delecty, dostępne w ofercie limitowanej specjalnie na Wielkanoc. Prosta formuła, z gwarancją doskonałego wypieku za każdym razem, to klucz do rynkowego sukcesu produktu z kategorii ciast w proszku, w okresie zwiększonego popytu przed świętami.

Strona 1 z 1
 1