Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: wódki czyste

Liczba znalezionych wiadomości: 32

  • 2012-10-12 | Komentarze: 0

    Jak przetrwać od sesji do sesji - kulinarny poradnik studenta

    Niby-śniadanie i sporadyczny obiad w barze mlecznym, duża ilość pustych kalorii w postaci przekąsek spożywanych wieczorową porą – tak zazwyczaj wygląda dzienne menu studenta. Poradzenie sobie ze szkolnymi obowiązkami wraz z finansowymi wyzwaniami nie jest wciąż łatwe. Podpowiadamy, co i jak jeść, żeby żywić się odpowiednio nie wydając przy tym więcej od innych.

  • 2012-05-10 | Komentarze: 0

    Trunek o smaku historii - Wódka Starotoruńska

    Firma Vinpol właśnie włącza do szerokiego asortymentu swoich produktów nowość – Wódkę Starotoruńską w dwóch wersjach smakowych: czystej i pieprzowo-korzennej.

  • 2011-10-17 | Komentarze: 0

    O-I produkuje nową butelkę, aby zaprezentować nagradzaną polską wódkę Akademicką

    Holenderski producent wyrobów alkoholowych Toorank Distilleries ogłosił rozszerzenie zasięgu swojej działalności o Stany Zjednoczone. Na premierę nagradzanej wódki Akademickiej na rynku amerykańskim firma O-I przygotowała specjalną butelkę z przyciągającym wzrok wytłoczeniem. „Szklane opakowanie pozwala nam zwrócić uwagę na jakość naszego wyrafinowanego produktu”, mówi Pascal Weijers, menedżer zakładu w firmie Toorank.

  • 2011-07-27 | Komentarze: 0

    Soplica wprowadza rewolucję w segmencie nalewek – nowy produkt, uszlachetnione receptury i opakowanie premium na 120-lecie marki

    Soplica, jedna z najstarszych polskich marek, obchodzi właśnie jubileusz 120-lecia swojego istnienia. Z tej okazji prezentuje swoje nowe oblicze premium i wprowadza zarazem zupełną nowość na polski rynek – Soplicę Spirytus Nalewkowy. Całości wydarzeń przyświeca hasło „Soplica. Wódki takie jak kiedyś”, które podkreśla unikalny charakter marki, jej szlachetne receptury i polski rodowód.

  • 2011-07-25 | Komentarze: 0

    WYBOROWA. CZYSTE FAKTY & WYBOROWA WORLDWIDE TOUR 2011

    W lipcu ruszyła nowa wizerunkowa kampania „WYBOROWA. CZYSTE FAKTY”, która komunikuje fakty podkreślające prestiż, międzynarodowy sukces i wyjątkową jakość wódki Wyborowa. Czyli to wszystko, co sprawia, że Polacy są dumni z ich rodzimego produktu odnoszącego tak wyjątkowy sukces za granicą.

  • 2011-06-06 | Komentarze: 0

    Wygodna dla dłoni - nowa butelka wódki nr 1 w Polsce

    W 2007 roku na wymagającym rynku alkoholowym pojawiła się nowość, która zaintrygowała konsumentów – Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka. W momencie gdy trafiła na sklepowe półki, była już zwycięzcą ogólnopolskiego testu konsumenckiego*, w którym Polacy uznali jej smak za najlepszy. Szybko zdobyła szerokie grono entuzjastów.

  • 2011-05-30 | Komentarze: 0

    Chiny bronią dostępu do rynku napojów spirytusowych

    Chińskie władze zapowiadają zdecydowaną walkę z rażącymi zaniedbaniami dotyczącymi bezpieczeństwa produktów żywnościowych. Argument troski o zdrowie konsumentów służy jednak również ochronie chińskich producentów przed konkurencją ze strony europejskich napojów spirytusowych. Wprowadzenie przez Chiny nowych norm może przynieść utrudnienia w eksporcie polskich wódek smakowych.

  • 2011-04-20 | Komentarze: 0

    Polska wódka ma szansę podbić Chiny

    W kwietniu w Chinach gościła oficjalna misja handlowa Unii Europejskiej, której głównym celem było zaprezentowanie wspólnotowego systemu ochrony oznaczeń geograficznych żywności. Zastosowanie tego systemu w Chinach sprawi, że imitacje europejskich produktów spożywczych przestaną być tolerowane w Państwie Środka.

  • 2011-04-13 | Komentarze: 0

    Znana z najwyższej jakości i wyjątkowego smaku tradycyjna Żubrówka Bison Grass zmienia opakowanie

    Na początku kwietnia na rynku pojawiła się nowa butelka wódki Żubrówka Bison Grass. Podkreśla ona unikalny, naturalny charakter marki oraz wyróżnia produkt na tle konkurencji.

  • 2011-03-04 | Komentarze: 0

    Sejm przyjął przepisy zezwalające na sprzedaż alkoholu w pociągach

    W miniony piątek Sejm przyjął rządowy projekt ustawy o ograniczaniu barier administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców. Celem przepisów, przygotowanych przez Komisję „Przyjazne Państwo”, miało być m.in. ułatwienie prowadzenia przedsiębiorstw oraz usuwanie legislacyjnych absurdów. Tymczasem wprowadzenie ustawy zaowocuje dyskryminacją producentów wina i napojów spirytusowych. Wszystko przez kontrowersyjne przepisy zezwalające na sprzedaż alkoholu w pociągach.

Strona 1 z 4
 1  2  3  4   następna »