Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: tetra pak

Liczba znalezionych wiadomości: 18

  • 2013-10-25 | Komentarze: 0

    Postawy i preferencje zakupowe Polaków na rynku soków, nektarów i napojów

    Smak, przyjemność oraz zdrowie - to najczęstsze powody picia soków w Polsce jak wynika z badań zleconych przez firmę Tetra Pak*. Aż jedna trzecia ankietowanych stwierdziła, że wyboru konkretnego soku czy napoju dokonuje dopiero przy sklepowym regale. Najczęściej wybieranym opakowaniem jest karton z zamknięciem.

  • 2013-08-29 | Komentarze: 2

    Soki NFC w kartonach - dynamiczny rozwój sprzedaży

    Rośnie sprzedaż soków wyciskanych bezpośrednio z owoców, dostępnych w kartonach aseptycznych Tetra Pak. Segment ten staje się coraz bardziej atrakcyjny zarówno dla konsumentów, jak i producentów soków oraz opakowań.

  • 2013-07-15 | Komentarze: 0

    Technologia aseptyczna - oszczędność i bezpieczeństwo

    Podstawowym wyzwaniem stojącym przed wszystkimi firmami związanymi z przemysłem spożywczym jest zapewnienie rosnącej liczbie ludności dostępu do pełnowartościowej żywności. Rozwój przemysłu opakowaniowego i technologia aseptyczna pozwalają na uniknięcie ograniczeń sezonowości dostaw, umożliwiają też tworzenie zapasów w zależności od własnych upodobań. Dzięki temu latem nie musimy martwić się o dostęp do pomieszczeń zapewniających chłód. Sok czy napój mleczny w opakowaniu aseptycznym nawet podczas kilku godzin na słonecznej plaży nie traci swoich walorów.

  • 2013-06-18 | Komentarze: 0

    Nie narażaj napoju na kontakt ze światłem - szczególnie latem

    Latem chętnie każdą wolną chwilę spędzamy na świeżym powietrzu, korzystając z pięknej pogody. Warto jednak pamiętać, że przed promieniami słonecznymi należy chronić nie tylko skórę, czy oczy, ale również żywność. Soki czy mleko narażone na kontakt ze światłem tracą swoje cenne wartości odżywcze. Dlatego chcąc w pełni zachować ich jakość najlepiej wybierać produkty w opakowaniach kartonowych, zapewniających odpowiednią barierę przed światłem.

  • 2013-06-13 | Komentarze: 0

    Ochrona produktów spożywczych przed światłem

    Proces przetwarzania i pakowania żywności wiąże się z coraz to nowymi wyzwaniami dotyczącymi spełniania wszystkich wymogów związanych z ich trwałością i bezpieczeństwem. Należy uświadomić sobie, że każdy produkt spożywczy przechodzi bardzo długą drogę zanim trafi na półki sklepowe. W tym czasie narażony jest na wpływ licznych czynników zewnętrznych, w tym światła, które mogą negatywnie oddziaływać na jego jakość.

  • 2013-05-13 | Komentarze: 0

    Jak skutecznie chronić żywność przed światłem?

    Dzięki opakowaniom kartonowym wzrasta efektywność zabezpieczenia produktów spożywczych przed dostępem szkodliwego dla nich światła. Dlaczego jest to tak ważna kwestia?

  • 2010-05-11 | Komentarze: 0

    Karton, zamiast konserwantów – w odpowiedzi na badanie „Co piją Polacy?”

    7 maja podczas konferencji prasowej miała miejsce inauguracja kampanii edukacyjno-informacyjnej „Karton, zamiast konserwantów”. Akcja jest odpowiedzią na niepokojące wyniki badania „Co piją Polacy?”, przeprowadzonego przez instytut SMG/KRC Millword/Brown na próbie reprezentatywnej Polaków powyżej 15 roku życia w kwietniu bieżącego roku.

  • 2009-07-16 | Komentarze: 0

    Deser czekoladowy Alpro soya Przebojem FMCG 2009

    Czekoladowy deser Alpro soya zajął pierwsze miejsce w plebiscycie "Przeboje FMCG" w kategorii "produkt prozdrowotny". Zgłoszone do konkursu towary oceniane były przez Jury złożone z prezesów i dyrektorów działów zakupów znanych sieci handlowych, a także weryfikowane przez analityków agencji Nielsen. - Statuetka dla Alpro soya to także dowód zaufania klientów, potwierdzenie wspaniałego smaku czekoladowego deserku oraz zdrowotnych właściwości produktów na bazie soi - powiedziała Agnieszka Rutkowska z firmy Sante, wyłącznego dystrybutora marki Alpro soya w Polsce. Konkurs "Przeboje FMCG" organizowany jest przez redakcję "Życia Handlowego".

  • 2009-07-09 | Komentarze: 0

    Sosy pomidorowe Podravka wyróżnione w prestiżowym konkursie Perły Rynku FMCG 2009

    Sosy pomidorowe Podravka zostały uznane przez ponad 1000 niezależnych detalistów z całej Polski za jedne z najbardziej udanych produktów wprowadzonych na rynek w poprzednim roku.

  • 2009-03-02 | Komentarze: 0

    Pomidory z ziołami zamknięte w kartoniku Podravki

    Oferta produktów pomidorowych firmy Podravka powiększyła się o dwie naturalne nowości - Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano oraz Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »