Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: teraz Polska

Liczba znalezionych wiadomości: 106

  • 2016-10-06 | Komentarze: 0

    Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

    Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny będzie już pod koniec września.

  • 2015-08-25 | Komentarze: 0

    NOWOŚĆ! Kwitnący smak Orientu – Ryż Jaśminowy marki Britta

    Natura najbujniej rozwija się latem, i to właśnie wtedy możemy do woli korzystać ze świeżych, sezonowych produktów. Niemniej gdy zależy nam, aby nasze menu rozkwitało bogactwem aromatów bez względu na porę roku, najlepszym z możliwych wyborów jest Ryż Jaśminowy marki Britta, który teraz dostępy jest również w zupełnie nowym opakowaniu. Ten niezwykle delikatny specjał o subtelnej kwiatowej nucie zaspokoi nasz apetyt oraz ukoi zmysły, zamieniając nawet najprostsze danie w wyjątkową i prawdziwie egzotyczną ucztę.

  • 2015-02-19 | Komentarze: 0

    Polski rynek mleczarski

    Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich ogłosił pod koniec stycznia wyniki za handel zagraniczny w roku 2014. W tym czasie wyeksportowano o 15% więcej produktów mleczarskich niż w 2013 roku i prawdopodobnie wartość eksportu wyniesie ok. 1,8 mld euro. Aż o 70% wzrósł eksport mleka w proszku, a o 25% świeżego mleka, które wysyłano najczęściej do Białorusi.

  • 2014-11-07 | Komentarze: 0

    Minął pierwszy kwartał rosyjskiego embarga

    W ciągu ostatnich trzech miesięcy Rosja zablokowała import produktów spożywczych z krajów Unii Europejskiej. Zakazem objęto nie tylko jabłka i gruszki, lecz także owoce pestkowe, wszystkie odmiany kapusty, wieprzowinę, wołowinę, podroby wołowe, skrawki, drób, ryby, warzywa, sery, mleko. W tym czasie w Polsce ruszyły dwie kampanie społeczne: „Made in Poland” oraz „Jem bo polskie”, których celem jest wypromowanie krajowych produktów wśród polskich konsumentów i na azjatyckich rynkach. Rząd obiecał 3,5 mld zł wsparcia dla polskich przedsiębiorców, UE zaś 125 mln euro. Według prognoz straty producentów owoców i warzyw wyniosą niemal 500 milionów euro, a na początku 2015 roku dynamika eksportu do Rosji spadnie z 15 procent do jedynie 2-3 procent. Tak w kilku zdaniach można streścić pierwszy kwartał rosyjskiego embarga i jego skutki. Poniżej prezentujemy szczegółowe kalendarium tego krytycznego pierwszego kwartału i opinie przedstawicieli różnych obszarów biznesu.

  • 2014-03-11 | Komentarze: 0

    Aromat świeżych ziół przez cały rok w twojej kuchni? To możliwe!

    Idealna kuchnia, w której delikatne zioła, takie jak pietruszka czy koperek, nie tracą swojej świeżości, aromatu, witamin, nie wysychają i są zawsze pod ręką, gdy chcemy ich użyć? Teraz, dzięki nowej kategorii w ofercie FRoSTY – ziołom mrożonym − to możliwe!

  • 2013-10-21 | Komentarze: 0

    Nie marnuj żywności! Zadbaj o dobre praktyki produkcyjne

    O odpowiedzialnym podejściu do żywności – zarówno pod kątem społecznym, gospodarczym, jak i środowiskowym mówi Iwona Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w Nestlé Polska S.A., Koordynator Budowy Strategii i Raportu Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce.

  • 2013-10-10 | Komentarze: 0

    FRoSTA wprowadza nowości z kurczaka i promuje je online

    FRoSTA rozszerza ofertę produktów z kurczaka o trzy nowe: Chicken de lux z sosem pesto i sosem czosnkowym oraz Fingersy. Wprowadzenie nowości na rynek wspiera kampania internetowa.

  • 2013-09-11 | Komentarze: 0

    Kapuściane święto w Charsznicy

    „Charsznica jest wsią. Nie spotkasz nigdzie w kraju lepszych specjalistów od kwaszenia kapusty, którzy próbują - przez Spółdzielnię Ogrodniczą - zdobywać ponoć zagraniczne rynki...” - tak Charsznicę przedstawiał Brunon Rajca w wydanej blisko czterdzieści lat temu książce „Niedaleko od Miechowa”. 8 września Kapuściana Stolica Polski już po raz dziewiętnasty gościła amatorów „zielonego złota”.

  • 2013-08-28 | Komentarze: 0

    Cross-category (łączenie kategorii) jako sposób na poszukiwanie innowacji i wzrostu w branży napojowej

    Coraz bardziej dojrzała branża napojowa upatruje możliwości wzrostu i inspiracji w tworzeniu rozwiązań z pogranicza dwóch lub większej ilości dotychczas osobno funkcjonujących segmentów produktowych. Oczekiwań konsumentów nie zaspokajają już tylko proste modyfikacje napojów poszerzane o kolejne warianty smakowe najbardziej popularnych owoców. Tradycyjne napoje są przykładowo wzbogacane o elementy funkcjonalne takie jak: witaminowe suplementy diety, substancje wspierające proces odchudzania, produkty pobudzające aktywność fizyczną czy intelektualną i wiele innych.

  • 2013-08-28 | Komentarze: 0

    Dzik zdobywa najlepsze stołeczne lokale

    Dzik – Polski Cydr od kilku dni wchodzi za bary najlepszych warszawskich lokali. Przekonuje do siebie nie tylko smakiem, ale i formą podania, bo nie z butelki, ale prosto z beczki. Jest więc to zupełna nowość, której brakowało w ofercie stołecznych barów i restauracji.

Strona 1 z 11
 1  2  3  4  5  6  ...  11   następna »