Wyniki wyszukiwania dla frazy: staropolanka

Liczba znalezionych wiadomości: 8

  • 2011-02-23 | Komentarze: 0

    Ekologiczna kampania Staropolanki w podsumowaniu roku FOB

    Po raz pierwszy PET został opracowany do użycia w produkcji włókien syntetycznych przez British Calico Printers w 1941 roku. Pierwsza polska butelka PET została wyprodukowana w 1992 roku. Dziś butelki reprezentują największy obszar zużycia tworzywa PET (w Polsce ok. 180 tys. ton rocznie). PET jest używany do produkcji opakowań (butelek, słoików, puszek) do wody, napojów gazowanych, soków, drinków alkoholowych, olei jadalnych, środków czyszczących dla gospodarstw domowych oraz innych opakowań przeznaczonych do kontaktu z żywnością i nie tylko.

  • 2010-05-04 | Komentarze: 0

    2 Forum Polskiego Produktu: Polacy wskazali wizytówki wśród naszych marek – wyniki badań TNS OBOP

    Budowa silnych polskich marek, synergiczne korzyści płynące ze współpracy polskich przedsiębiorców, wpływ firm na rozwój regionów i regionów na rozwój firm, a także szanse dla polskich firm za granicą to główne tematy poruszane podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie. Na Forum zaprezentowano także wyniki badań TNS OBOP dotyczących polskich marek, które uważamy za nasz powód do dumy. 43 z nich wyróżniono tytułem Wizytówki Polski 2010.

  • 2009-05-30 | Komentarze: 0

    Woda Staropolanka oraz makarony Bartolini wyróżnione znakiem Kupuj Nasze.PL

    Kolejne firmy branży spożywczej przyłączają się do ogólnopolskiej kampanii „Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy” i wprowadzają nowe opakowania z widocznym na nich logo akcji. Pierwszą z nich jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe ,,Tabit” – producent makaronów „Bartolini”, drugą – Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A., producent wód Staropolanka oraz Wielka Pieniawa.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Raport rynku napojów bezalkoholowych w Polsce w 2008 roku

    Z roku na rok Polacy wydają o kilkaset milionów złotych więcej na napoje bezalkoholowe. Według danych ACNielsen Polska w 2008 r. wartość sprzedaży sięgnęła już 10,8 mld zł. To wzrost o 1,6 mld zł w porównaniu z 2007 r. Sektor napojów bezalkoholowych należy do najszybciej rozwijających się branż przemysłu spożywczego w Polsce. W 2008 r. produkcja wyniosła 5,5 mld litrów, w 2007 r. 5 mld litrów a w 2006 – 4,6 mld litrów. Głównymi przyczynami tak dynamicznego rozwoju jest dopływ do branży kapitału inwestorów strategicznych oraz skuteczność kampanii reklamowych.

  • 2008-09-26 | Komentarze: 0

    Medal dla Staropolanki

    Naturalna woda mineralna Staropolanka w opakowaniu szklanym bezzwrotnym 0,33l delikatnie nasycona CO2 została nagrodzona Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych i Gastronomii POLAGRA FOOD 2008.

  • 2008-09-17 | Komentarze: 0

    Złote Medale targów Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych i Gastronomii POLAGRA-FOOD 2008

    Złoty Medal MTP to najcenniejsze trofeum jakie można zdobyć na poznańskich targach. Medalami wyróżniane są najlepsze produkty cechujące się nowoczesnymi, innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz prezentujące najwyższą jakość.

  • 2008-08-05 | Komentarze: 0

    Pijemy coraz więcej wody

    Z szacunków Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy wynika, że segment rynku wód butelkowanych wart jest około 2,5 mld PLN, a Polska znalazła się wśród pierwszej piątki europejskich producentów wody za Niemcami, Włochami, Francją i Hiszpanią.

  • 2008-06-13 | Komentarze: 0

    Co z publikacją w "Świecie Konsumenta" na temat polskich wód?

    Nie cichną echa publikacji na temat polskich wód, która ukazała się w czerwcowym "Świecie Konsumenta". Nasza redakcja prezentuje oświadczenie Zarządu Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A. z/s w Polanicy-Zdroju oraz Krajowej Izby Gospodarczej "Przemysł Rozlewniczy" (KIG PR).

Strona 1 z 1
 1