Wyniki wyszukiwania dla frazy: standy

Liczba znalezionych wiadomości: 12

  • 2013-11-27 | Komentarze: 0

    Świąteczne chwile z Goplaną i Solidarnością

    Boże Narodzenie to rodzinne święta pełne pięknych tradycji i podniosłego nastroju. Aby podkreślić atmosferę tych magicznych dni, dwie polskie marki Goplana i Solidarność przygotowały wspólną ofertę słodyczy w świątecznej szacie graficznej.

  • 2013-10-08 | Komentarze: 0

    Duża paczka. Lepsza cena.

    Prince Polo Classic w nowych, wygodnych MultiPack’ach

  • 2011-10-25 | Komentarze: 1

    Wielkie Przyspieszenie Absolwenta

    4 luksusowe samochody BWM, 200 zestawów GPS i prawie 16 tysięcy nadesłanych haseł. Wyniki konkursu konsumenckiego Absolwenta przeszły najśmielsze oczekiwania organizatorów.

  • 2010-04-16 | Komentarze: 0

    Zakończyły się Targi easyFairs PACKAGING INNOVATIONS

    Targi easyFairs PACKAGING INNOVATIONS, które odbyły się 13 i 14 kwietnia w Warszawie przeszły już do historii. Druga edycja imprezy przyniosła wiele pozytywnych wrażeń wszystkim uczestnikom. Zarówno Wystawcy, jak i Odwiedzający targi czuli się usatysfakcjonowani rozmowami i kontaktami.

  • 2010-03-08 | Komentarze: 0

    Satysfakcja gwarantowana

    W punktach handlowych w całej Polsce trwa właśnie akcja marketingowa, przygotowana dla Stock Prestige Vodka. „Satysfakcja gwarantowana” ma zachęcić konsumentów do zakupienia i spróbowania tego trunku.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Pozytywne emocje PRINCE POLO, którymi możesz się podzielić

    Połączenie niepowtarzalnego smaku Prince Polo z solidną dawką pozytywnych emocji, to kombinacja, której trudno się oprzeć. Dlatego Prince Polo przygotowało dla swoich wielbicieli niepowtarzalną edycję limitowaną. Od połowy maja tego roku, na okres około 3 miesięcy, na opakowaniu wafli o wadze 39 gram, logo Prince Polo zostało zastąpione nazwami sześciu różnych pozytywnych emocji, które towarzyszą nam na co dzień. Jednak wewnątrz opakowania konsumenci znajdą swoje ulubione klasyczne Prince Polo.

  • 2008-10-23 | Komentarze: 0

    Bioaron C - jesienna odsłona z Banah Group

    Po udanej wiosennej kampanii prasowej, jaką Banah Group zrealizował dla preparatu Bioaron C, przyszła kolej na następną odsłonę na sezon jesień – zima 2008. Tym razem zadaniem Agencji Banah Group było przygotowanie kampanii outdoorowej, kontynuującej budowanie wizerunku marki Bioaron C jako skutecznego leku wspomagającego naturalną odporność dzieci.

  • 2008-09-23 | Komentarze: 0

    "Merci, tak podziękuję Ci" - w Dniu Nauczyciela

    Czekoladki merci to doskonały prezent na Dzień Nauczyciela. Pozwala wyrazić wdzięczność dla tych, którzy przez cały rok poświęcają uczniom swój czas i uwagę.

  • 2008-07-17 | Komentarze: 0

    Coca-Cola Poland wprowadza na polski rynek nowe produkty pod marką Cappy

    Cola Poland wprowadza na rynek nowe produkty pod marką Cappy - Cappy Ice Fruit. Jest to nowa propozycja napojów niegazowanych wyprodukowanych na bazie soków owocowych. Produkty Cappy Ice Fruit charakteryzuje wyjątkowo orzeźwiający smak pochodzący z połączenia współgrających ze sobą smaków owoców – jabłka i gruszki, pomarańczy i grejpfruta oraz jabłka, jagody i jeżyny. Napoje Cappy Ice Fruit zawierają cenne dla zdrowia witaminy – poszczególne napoje zostały wzbogacone w witaminę B, C lub E. Ze względu na swoje walory są odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią owocowe smaki, cenią orzeźwienie a jednocześnie w trosce o zdrowy styl życia poszukują dla siebie nowych produktów.

  • 2008-04-16 | Komentarze: 0

    Maryla Rodowicz poleca Żołądkową Gorzką

    W połowie kwietnia w wybranych punktach sprzedaży rusza promocja handlowa - specjalnie przygotowana na tą okazję płyta Maryli Rodowicz pt. "Greatest hits" trafi do kupujących Żołądkową Gorzką.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »