Wyniki wyszukiwania dla frazy: smolar

Liczba znalezionych wiadomości: 5

  • 2011-02-15 | Komentarze: 0

    Agencja Smolar wspiera sprzedaż czekolady do picia Delecty

    Do połowy marca 2011 roku w wybranych hipermarketach w całej Polsce odbywają się degustacje nowego produktu Delecty – czekolady do picia. Akcje w ponad 150 halach prowadzą hostessy w firmowych strojach, przy obrandowanych stoiskach degustacyjnych.

  • 2011-01-31 | Komentarze: 0

    HICRON wdraża SAP ERP i POS w piekarni Pod Telegrafem

    Spółka HICRON podpisała umowę na dostawę i wdrożenie systemu SAP ERP i SAP HICRON POS w firmie „Piekarnia Pod Telegrafem”, specjalizującej się w wypieku i dystrybucji pieczywa. Jest to największe wdrożenie SAP ERP ze wszystkich przeprowadzonych do tej pory projektów tego typu w branży piekarniczej w Polsce.

  • 2009-07-27 | Komentarze: 0

    Branża mięsna w trudnej sytuacji

    Świński dołek, spowolnienie gospodarki, brak kredytów na bieżącą działalność, kłopoty z opcjami walutowymi, wysokie koszty produkcji, świńska grypa, brak konsolidacji, szara strefa. To tylko niektóre z problemów, z jakimi przemysł mięsny musi sobie obecnie dać radę. Zwłaszcza że niedługo mogą się pojawić nowe.

  • 2009-03-01 | Komentarze: 0

    Rośnie rynek dań gotowych

    Polacy generalnie rzecz biorąc są mięsożercami - nic więc dziwnego, że największe obroty (ok. 60 proc.) na rynku dań gotowych generują właśnie produkty warzywno-mięsne.

  • 2006-09-12 | Komentarze: 0

    Silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta

    Od 25 sierpnia do końca września br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta pod hasłem „Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę”. Kompleksowe działania reklamowe obejmą telewizję, prasę handlową oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Zaplanowano także wsparcie PR-owe w wybranych regionach Polski. To pierwsza, regularna kampania dla tej kategorii produktów Delecty na łamach telewizji.

Strona 1 z 1
 1