Wyniki wyszukiwania dla frazy: skup art spo

Liczba znalezionych wiadomości: 56

  • 2021-02-01 | Komentarze: 0

    Błonnik pokarmowy i korzyści z jego stosowania w bułce pszennej

    Pomimo obserwowanego trendu spadku spożycia pieczywa, Polska plasuje się na szóstym miejscu co do wielkości jego konsumpcji w Europie [20]. Polacy spożywają pieczywo przez cały dzień. Jest to produkt codziennej potrzeby. Na przestrzeni lat zmniejszyło się postrzeganie społeczeństwa na temat żywności. Konsumenci coraz częściej wiążą problemy zdrowotne ze sposobem odżywiania się. W trakcie zakupu pieczywa brane są pod uwagę już nie tylko wygląd, zapach i tekstura, ale także walory zdrowotne, jak np. zawartość błonnika pokarmowego.

  • 2015-04-08 | Komentarze: 0

    Polski Kongres Rolnictwa - konferencja w Łodzi zwieńczy I edycję cyklu spotkań

    Polski Kongres Rolnictwa, cykl dziesięciu spotkań poruszających problematykę branży rolnej i rolno-spożywczej w Polsce, dobiega końca. Wydarzenie, którego partnerem merytorycznym jest Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Przed uczestnikami ostatnia możliwość do wspólnej debaty. Dziesiąta konferencja PKR odbędzie się 13 kwietnia w Łodzi.

  • 2014-11-07 | Komentarze: 0

    Minął pierwszy kwartał rosyjskiego embarga

    W ciągu ostatnich trzech miesięcy Rosja zablokowała import produktów spożywczych z krajów Unii Europejskiej. Zakazem objęto nie tylko jabłka i gruszki, lecz także owoce pestkowe, wszystkie odmiany kapusty, wieprzowinę, wołowinę, podroby wołowe, skrawki, drób, ryby, warzywa, sery, mleko. W tym czasie w Polsce ruszyły dwie kampanie społeczne: „Made in Poland” oraz „Jem bo polskie”, których celem jest wypromowanie krajowych produktów wśród polskich konsumentów i na azjatyckich rynkach. Rząd obiecał 3,5 mld zł wsparcia dla polskich przedsiębiorców, UE zaś 125 mln euro. Według prognoz straty producentów owoców i warzyw wyniosą niemal 500 milionów euro, a na początku 2015 roku dynamika eksportu do Rosji spadnie z 15 procent do jedynie 2-3 procent. Tak w kilku zdaniach można streścić pierwszy kwartał rosyjskiego embarga i jego skutki. Poniżej prezentujemy szczegółowe kalendarium tego krytycznego pierwszego kwartału i opinie przedstawicieli różnych obszarów biznesu.

  • 2014-09-30 | Komentarze: 0

    Bieluch w jesiennych duetach

    Po raz kolejny Duch Bieluch zwabił do siedziby IMR advertising by PR wielką liczbę dziennikarzy, nie tylko z Warszawy, ale także z Chełma i z Lublina. Dopełnieniem Bieluchowych jesiennych duetów z warzywami i owocami były barwne kosmetyki marki Golden Rose.

  • 2014-08-14 | Komentarze: 0

    Nowe plany market-Detal

    Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktury Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r.

  • 2014-07-11 | Komentarze: 0

    XIII audyt programu

    Niemal 130 produktów spożywczych różnego typu wzięło udział w XIII certyfikacji żywności zorganizowanej w ramach programu ''Doceń polskie''. W audycie, który odbył się 9 lipca w Krakowie uczestniczyły artykuły spożywcze ponad 60 firm z całego kraju. Loża Ekspertów programu oceniła produkty, przyznając im punkty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Godło ''Doceń polskie'' zostanie przyznane jedynie wyróżniającym się wyrobom. Wyniki audytu poznamy niebawem.

  • 2014-04-24 | Komentarze: 0

    VOG na targach EuroGastro 2014!

    W dniach 26-28 marca 2014 roku w Warszawie odbyła się osiemnasta już edycja Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro. To jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych branży HoReCa zgromadziło w tym roku niemal 20 000 tys. zwiedzających i prawie 300 firm z 17 krajów, które na specjalnie przygotowanej powierzchni ekspozycyjnej miały okazję zaprezentować swoje oferty. Wśród wystawców znalazła się także firma VOG.

  • 2013-10-17 | Komentarze: 0

    Niezapomniana edycja!

    Ponad 54 000 zwiedzających, blisko 1 000 wystawców z 32 krajów, kilkadziesiąt Złotych Medali MTP – tak najkrócej można podsumować minioną edycję aż sześciu wydarzeń targowych, których wspólnym mianownikiem była branża spożywcza, hotelowa i gastronomiczna oraz wszystko to, co z nimi związane.

  • 2013-06-27 | Komentarze: 0

    Rynki hurtowe dla średnich i małych

    Małe i średnie podmioty handlu detalicznego, opierające się na obrocie towarami spożywczymi, utrzymują się na rynku zdominowanym przez skonsolidowane duże sieci przede wszystkim za sprawą jakości oferowanych produktów. Sklepy osiedlowe, firmy cateringowe, restauracje i inne punkty gastronomiczne w przeciwieństwie do sieci dyskontów, hipermarketów i restauracji nie posiadają dużych powierzchni magazynowych, przez co codziennie zaopatrują się w świeże produkty. Podstawowym źródłem asortymentu dla nich, w szczególności w dużych aglomeracjach miejskich, są hurtowe rynki rolno-spożywcze.

  • 2013-06-24 | Komentarze: 0

    "Gotówka na wakacje" - nowa kampania marki Familijne

    Pod nazwą „Gotówka na wakacje”, ruszyła loteria marki Familijne, w której do wygrania jest łącznie 372 nagrody pieniężne w ciągu 12 tygodni promocji. Loteria wspierana jest kampanią reklamową w telewizji, radiu, Internecie oraz materiałami POS.

Strona 1 z 6
 1  2  3  4  5  6   następna »