Wyniki wyszukiwania dla frazy: serenada

Liczba znalezionych wiadomości: 10

  • 2014-05-15 | Komentarze: 0

    BlogerChef w Zamku Lubliniec (w wersji Fit&Easy)

    Już w najbliższy weekend poznamy pełen skład finalistów konkursu BlogerChef (www.blogerchef.pl). 16-17 maja odbędzie się bowiem ostatni z pięciu zaplanowanych półfinałów wspomnianej inicjatywy dla blogerów kulinarnych. Uczestnicy zaprezentują swój talent do łączenia smaków we wnętrzach Hotelu Zamku Lubliniec**** (www.zameklubliniec.pl) w Lublińcu k. Częstochowy.

  • 2014-03-14 | Komentarze: 0

    Mozzarelka – nowy produkt w ofercie firmy Spomlek

    Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z Radzynia Podlaskiego, będąca właścicielem marki Serenada, a także marek serów długodojrzewających Bursztyn, Rubin i Szafir wprowadza na rynek Mozzarelkę - nowy ser typu mozzarella.

  • 2011-10-04 | Komentarze: 0

    Jesienna ofensywa "Serenady"

    Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z Radzynia Podlaskiego jesienią wspierać będzie sprzedaż serów marki Serenada akcjami marketingowymi wykorzystującymi różne kanały komunikacji. Część elementów już w tej chwili jest widoczna w mediach. Spomlek bardzo mocno stawia na interaktywność i zaangażowanie konsumentów.

  • 2011-08-24 | Komentarze: 0

    Wlepki na żarty, ser na serio

    „Głodnemu… Serenada na myśli” czy „Przez Serenadę do serca” to tylko dwa z kilkudziesięciu haseł, jakie od września znajdą się na opakowaniach serów żółtych w plastrach marki Serenada. Wystarczy tylko odkleić Czarną Dziurę i nakleić w dowolne miejsce: np. na komputer, pudełko śniadaniowe czy na drzwiach lodówki.

  • 2011-04-05 | Komentarze: 0

    Dobry rok dla SM Spomlek

    Rekordowe przychody, nowe inwestycje, rosnące stawki za mleko – rok 2010 udany dla Spomleku

  • 2010-06-02 | Komentarze: 0

    Marka Serenada zdobywcą nagrody Laur Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku 2010”

    „Serenada” – marka serów śniadaniowych wprowadzona do sklepów na początku 2010 roku przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek z Radzynia Podlaskiego, zyskała uznanie konsumentów i umocniła swoją pozycję na rynku.

  • 2010-05-31 | Komentarze: 0

    Symfonia smaków z Wedel

    W tym roku przypada 200-setna rocznica urodzin największego polskiego kompozytora. Dla wszystkich jest to świetna okazja by lepiej poznać muzykę Chopina oraz … jej smak. Warto przypomnieć, że Wedel posiada specjalną bombonierkę Chopin dedykowaną geniuszowi.

  • 2010-05-13 | Komentarze: 0

    Spomlek i Elbląg łączą się

    Członkowie spółdzielni mleczarskich z Radzynia Podlaskiego i Elbląga wyrazili zgodę na ich połączenie. Obie firmy mają teraz niespełna cztery miesiące na ujednolicenie swojej działalności. Dla rolników najważniejsze jest to, że w Elblągu za mleko otrzymają takie same stawki jak na Podlasiu. Będzie to spore wyzwanie dla innych producentów z Pomorza i Warmii.

  • 2010-04-02 | Komentarze: 0

    Serenada podąża tropem Oscara

    Rynkowy debiut Serenady, pierwszej polskiej marki serów żółtych, wspierają niekonwencjonalne działania marketingowe. Już wkrótce na ekranach telewizorów pojawi się spot reklamowy przygotowany w łódzkim studiu „Se-Ma-For”. Podobnie jak nagrodzony Oscarem film „Piotruś i wilk”, został on wyprodukowany metodą animacji poklatkowej.

  • 2010-02-15 | Komentarze: 0

    Serenada kroi się na dobry dzień

    Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek porządkuje portfel swoich produktów. Pod wspólną marką Serenada do sprzedaży trafi osiem serów. Dzięki odważnym opakowaniom, konsumenci bez trudu znajdą je na sklepowych półkach. Nowa marka ma zmienić postrzeganie sera i nadać mu bardziej radosny charakter.

Strona 1 z 1
 1