Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: rynek słodyczy

Liczba znalezionych wiadomości: 81

  • 2015-03-13 | Komentarze: 0

    Trwa rejestracja na Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

    Już 9 i 10 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Blisko 200 wystawców, kilka tysięcy odwiedzających, to liczby które każdego roku rosną „w oczach”. Nic dziwnego, bowiem targi Packaging Innovations to więcej niż sama ekspozycja wystawiennicza, to dwa dni przepełnione wiedzą, spotkaniami, prezentacjami i konferencjami.

  • 2014-11-11 | Komentarze: 0

    Naturalna, polska słodycz - Krem czekoladowy z orzechami i miodem Miodelka

    Większość z nas uwielbia słodycze. Ważny jest smak słodkiej przekąski oraz to, aby w jej składzie znalazło się jak najwięcej naturalnych składników. Krem czekoladowy z orzechami i miodem Miodelka firmy CD bez wątpienia spełnia oba te kryteria. Co ważne, Miodelka powstaje w Polsce, zatem wybierając ją wspieramy rodzimy rynek. Wyjątkowy smak czekolady, orzechów i miodu dostępny jest w trzech odsłonach - jako forma dipów z paluszkami chlebowymi, w tubce oraz w tradycyjnym słoiczku. Różnorodna postać sprawia, że po Miodelkę możemy sięgnąć kiedy tylko mamy ochotę na małe, słodkie co nieco z naturalnych składników.

  • 2014-07-14 | Komentarze: 0

    Producenci łakoci odpowiadają na potrzeby konsumentów

    Wobec stale wzrastającej świadomości konsumentów podczas robienia zakupów, producenci słodyczy muszą pozostawać elastyczni i otwarci na zmiany, chcąc dopasować się do potrzeb konsumentów. Czy ci są w stanie już dostrzec zachodzące zmiany?

  • 2014-04-16 | Komentarze: 0

    WorldFood Warsaw 2014 zakończone!

    Ponad 3 tys. gości, 100 wystawców z całego świata i pełne sale podczas konferencji

  • 2014-02-14 | Komentarze: 0

    Coffee Amo z "Pszczółki" Wojewódzkim Liderem Smaku

    Wyjątkowy smak, najwyższa jakość, piękne opakowanie – to wszystko zdecydowało, że Coffee Amo, czekoladowe cukierki o czterech kawowych smakach, produkowane przez Fabrykę Cukierków „Pszczółka”, zdobyły I miejsce w konkursie Wojewódzki Lider Smaku. Nagrodę wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 12 lutego 2014 r. w Lublinie.

  • 2013-11-04 | Komentarze: 0

    Dziesiąty raz doceniono polską żywność

    Jakie produkty mogą stanowić kulinarną wizytówkę naszego kraju? Które rodzime potrawy cieszą się szczególną popularnością wśród zagranicznych gości odwiedzających Polskę? Na te i inne pytania dotyczące żywności odpowiadali eksperci programu „Doceń polskie” tuż po X audycie produktów spożywczych przeprowadzonym w ramach tego przedsięwzięcia.

  • 2013-10-30 | Komentarze: 0

    Owoce w Czekoladzie od Wedla nagrodzone na Łódź Design Festival

    W plebiscycie „Must Have” na tegorocznym Łódź Design Festival produkty marki Wedel zostały nagrodzone za projekt opakowania „Owoców w czekoladzie” z Pracowni Maestro Czekolady E.Wedel. Nagrodzone produkty dostępne są w Pijalniach Czekolady E.Wedel.

  • 2013-10-18 | Komentarze: 0

    Wygrywaj co godzinę prezenty od Fabryki Przyjemności!

    Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas w roku, który spędzamy z rodziną i najbliższymi przyjaciółmi. Z tej okazji marka Wedel przygotowała niezwykłą ofertę swoich najlepszych produktów w świątecznej odsłonie oraz specjalną promocję konsumencką, w której co godzinę można zdobyć wyjątkowe nagrody od Fabryki Przyjemności.

  • 2013-10-08 | Komentarze: 0

    Jesienna porcja słońca

    Urozmaicenie naszej środkowoeuropejskiej diety o słoneczne, tropikalne smaki bywa czasem trudne. Dobrze znane dania i przekąski pragniemy zastąpić czymś nowym, o ciekawszym smaku i zapachu. Jednocześnie ważne, żeby produkt posiadał wysokie walory odżywcze. Decydując się na ananasy, czy mango suszone z kolekcji HELIO GOLD możemy z powodzeniem wzbogacić codzienny jadłospis o oryginalne, zdrowe i pożywne egzotyczne przekąski. Nowa propozycja firmy HELIO zawiera odpowiednio 70 i 80 g słodkiego rarytasu.

  • 2013-01-09 | Komentarze: 0

    Milka – nowy lider na rynku tabliczek czekoladowych w Polsce

    Milka została nowym liderem segmentu tabliczek czekoladowych w Polsce. W listopadzie 2012 r. osiągnęła aż 17,6% udziałów rynkowych*. Sukces Milki zbiega się z objęciem pozycji lidera polskiego rynku słodyczy czekoladowych** przez Kraft Foods Polska S.A.

Strona 1 z 9
 1  2  3  4  5  6  ...  9   następna »