Wyniki wyszukiwania dla frazy: rynek piwa

Liczba znalezionych wiadomości: 86

  • 2013-11-29 | Komentarze: 0

    VI Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovation

    Na rynku rzadko jakikolwiek produkt występuje samodzielnie. Integralną częścią niemalże każdego z nich jest opakowanie, spełniające funkcje ochronne, informacyjne oraz promocyjno-marketingowe. Idealnie dobrane opakowanie powinno zwrócić uwagę potencjalnego nabywcy, wywołać pozytywne wrażenie i zostać zapamiętane. Jak zatem wybrać opakowanie, aby spełniając niezbędne funkcje wyróżniało się spośród masy podobnych do siebie? Podpowiadamy gdzie szukać inspiracji i innowacji w dziedzinie opakowań i etykiet.

  • 2013-11-29 | Komentarze: 0

    Wkład branży hotelarsko-gastronomicznej w gospodarkę

    Publikacja międzynarodowego raportu Ernst & Young w Polsce

  • 2013-11-25 | Komentarze: 1

    Rynek piwa - analiza Equinox Polska

    Polska wśród 5 największych rynków spożycia piwa. Producenci zwiększają wydatki na reklamę o 20%. Polska znajduje się wśród 5 największych rynków spożycia piwa w Europie. Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o ponad 20% z roku na rok. Tymczasem spożycie „złotego trunku” nieco spada - o 2% - ale i tak na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia najnowsza analiza domu mediowego Equinox Polska.

  • 2013-01-10 | Komentarze: 0

    Desperados pokazuje limitowane opakowania

    Desperados to pierwsza marka piwna w Polsce, która wykorzystała do swoich butelek opakowanie typu sleeve. Butelki prezentowane są w trzech designerskich stylach − Urban, Rock i Carnival. Wyglądem nawiązują do różnych imprezowych stylów oraz oddają dziki i niepokorny charakter Desperadosa. Limitowanej edycji towarzyszy konkurs dla smakoszy Desperadosa, w którym do wygrania jest wyjazd do Rio de Janeiro, Nowego Jorku lub Londynu.

  • 2012-04-04 | Komentarze: 0

    LECH PREMIUM wprowadza butelkę Lech Easy Grip

    Ma smukłą sylwetkę i specjalny tłoczony uchwyt, dzięki któremu mocno trzyma się w dłoni. Marka Lech Premium wprowadziła właśnie do sklepów piwo w nowej butelce. Bardziej „chwytliwej“, przyciągającej wzrok nowoczesną etykietą. Launch innowacyjnej butelki Lech Easy Grip TM wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

  • 2012-04-03 | Komentarze: 0

    Rozpoczyna się kampania wizerunkowa marki Żywiec

    Legendarna marka polskiego piwa premium – Żywiec, prezentuje swoje niezaprzeczalne atrybuty. Właśnie rozpoczyna się kampania telewizyjna, w której wszyscy miłośnicy złocistego trunku z Żywca odnajdą najwspanialsze wartości i cechy doskonałego piwa warzonego od przeszło 156 lat.

  • 2012-03-21 | Komentarze: 0

    Tanki - smak piwa prosto z browaru

    Innowacyjne rozwiązanie w gastronomii – świeże piwo serwowane prosto z dużych tanków – wprowadza na polski rynek największa polska marka piwa – Tyskie, należąca do lidera rynku, Kompanii Piwowarskiej. Metodę, która podbiła puby i restauracje m.in. w Czechach czy Holandii, Tyskie wprowadzi głównie w Polsce południowej. Celem działań jest wzmocnienie postrzegania jakości piwa serwowanego w pubach na wartym ponad ćwierć biliona złotych rynku gastronomicznym.

  • 2012-03-22 | Komentarze: 0

    Łomża Export Niefiltrowane: Naturalnie mętne piwo z regionalnego Browaru Łomża

    Na rynek trafia pierwsza z tegorocznych nowości produktowych marki Łomża - Łomża Export Niefiltrowane. Piwo niefiltrowane to kolejna propozycja Browarów Regionalnych ŁOMŻA skierowana do konsumentów poszukujących produktów różniących się od – podobnych do siebie w zapachu i smaku – piw z największych browarów.

  • 2012-03-16 | Komentarze: 0

    Puszka coraz silniejsza w Polsce i Europie

    Aż piecioprocentowy wzrost produkcji puszek w Europie odnotowano w 2011 roku. Dane za pełny rok, opublikowane przez Beverage Can Makers of Europe (europejską organizację skupiającą producentów puszek do napojów) wskazują na bardzo dobre wyniki osiągnięte ogólnie w roku ubiegłym.

  • 2012-03-05 | Komentarze: 0

    Piwo regionalne wkrótce na NewConnect

    Browar Gontyniec planuje zadebiutować na rynku NewConnect w drugim kwartale 2012 roku. Spółka, zajmując się warzeniem piwa metodami tradycyjnymi, oferuje produkty marki Gniewosz oraz, znane od ponad 100 lat, piwa marki Noteckie. Browar zamierza podwoić swoje moce produkcyjne do 65 tys. hl piwa rocznie poprzez uruchomienie własnego zakładu produkcyjnego.

Strona 1 z 9
 1  2  3  4  5  6  ...  9   następna »