Wyniki wyszukiwania dla frazy: rynek napojow

Liczba znalezionych wiadomości: 8

  • 2013-08-28 | Komentarze: 0

    Cross-category (łączenie kategorii) jako sposób na poszukiwanie innowacji i wzrostu w branży napojowej

    Coraz bardziej dojrzała branża napojowa upatruje możliwości wzrostu i inspiracji w tworzeniu rozwiązań z pogranicza dwóch lub większej ilości dotychczas osobno funkcjonujących segmentów produktowych. Oczekiwań konsumentów nie zaspokajają już tylko proste modyfikacje napojów poszerzane o kolejne warianty smakowe najbardziej popularnych owoców. Tradycyjne napoje są przykładowo wzbogacane o elementy funkcjonalne takie jak: witaminowe suplementy diety, substancje wspierające proces odchudzania, produkty pobudzające aktywność fizyczną czy intelektualną i wiele innych.

  • 2011-03-29 | Komentarze: 0

    Produkcja puszek do napojów wzrasta dynamicznie pomimo niesprzyjających warunków ekonomicznych.

    Organizacja producentów puszek do napojów: BCME opublikowała statystykę dotyczącą zużycia puszek do napojów w roku 2010. W Wielkiej Brytanii wyprodukowano ponad 9 miliardów puszek.

  • 2009-09-23 | Komentarze: 0

    Nowość od Agros Nova: napoje MINERADO bez dodatku cukru

    Agros Nova wprowadza do sprzedaży kolejną linię produktów bez dodatku cukru oraz innych substancji słodzących. Po sokach Fortuny i Pysia w ofercie producenta pojawiły się napoje pod dobrze znaną, odświeżoną marką MINERADO.

  • 2009-07-20 | Komentarze: 0

    Sezon letni a sprzedaż napojów

    Pogoda i temperatura są głównymi czynnikami mającymi wpływ na wielkość spożycia i sprzedaży napojów. Dotyczy to zarówno piwa, jak i wody mineralnej oraz soków. Sygnałem do rozpoczęcia sezonu w branży napojowej jest długi majowy weekend.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Raport rynku napojów bezalkoholowych w Polsce w 2008 roku

    Z roku na rok Polacy wydają o kilkaset milionów złotych więcej na napoje bezalkoholowe. Według danych ACNielsen Polska w 2008 r. wartość sprzedaży sięgnęła już 10,8 mld zł. To wzrost o 1,6 mld zł w porównaniu z 2007 r. Sektor napojów bezalkoholowych należy do najszybciej rozwijających się branż przemysłu spożywczego w Polsce. W 2008 r. produkcja wyniosła 5,5 mld litrów, w 2007 r. 5 mld litrów a w 2006 – 4,6 mld litrów. Głównymi przyczynami tak dynamicznego rozwoju jest dopływ do branży kapitału inwestorów strategicznych oraz skuteczność kampanii reklamowych.

  • 2008-07-17 | Komentarze: 0

    Coca-Cola Poland wprowadza na polski rynek nowe produkty pod marką Cappy

    Cola Poland wprowadza na rynek nowe produkty pod marką Cappy - Cappy Ice Fruit. Jest to nowa propozycja napojów niegazowanych wyprodukowanych na bazie soków owocowych. Produkty Cappy Ice Fruit charakteryzuje wyjątkowo orzeźwiający smak pochodzący z połączenia współgrających ze sobą smaków owoców – jabłka i gruszki, pomarańczy i grejpfruta oraz jabłka, jagody i jeżyny. Napoje Cappy Ice Fruit zawierają cenne dla zdrowia witaminy – poszczególne napoje zostały wzbogacone w witaminę B, C lub E. Ze względu na swoje walory są odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią owocowe smaki, cenią orzeźwienie a jednocześnie w trosce o zdrowy styl życia poszukują dla siebie nowych produktów.

  • 2008-04-08 | Komentarze: 0

    Certyfikat ISO 22000 dla Hanexu - bezpieczne opakowania na żywność

    GTX Hanex Plastic Sp. z o.o., producent opakowań spożywczych typu PET, jako pierwszy w branży otrzymał Certyfikat ISO 22000 Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności. Oznacza to, że opakowania firmy Hanex będą pod ścisłą kontrolą jakości na każdym etapie produkcji.

  • 2007-03-28 | Komentarze: 0

    GTX HANEX Plastic inwestuje w nową linię technologiczną

    GTX HANEX Plastic – lider na rynku opakowań PET, jako jedyna firma w Polsce i jedna z pierwszych w Unii Europejskiej, uruchamia nową linię technologiczną do produkcji folii termoformowalnej. Linia Reifenhauser zwiększy dotychczasowe moce produkcyjne firmy o 110%. Dzięki tej inwestycji Hanex będzie w stanie zaspokoić 100% zapotrzebowania krajowego oraz wzmocni swój udział na rynku europejskim.

Strona 1 z 1
 1