Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: reklama telewizyjna

Liczba znalezionych wiadomości: 21

  • 2013-06-24 | Komentarze: 0

    "Gotówka na wakacje" - nowa kampania marki Familijne

    Pod nazwą „Gotówka na wakacje”, ruszyła loteria marki Familijne, w której do wygrania jest łącznie 372 nagrody pieniężne w ciągu 12 tygodni promocji. Loteria wspierana jest kampanią reklamową w telewizji, radiu, Internecie oraz materiałami POS.

  • 2013-02-28 | Komentarze: 0

    Sphinx startuje z nową kampanią w mediach

    Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”.

  • 2013-01-28 | Komentarze: 0

    Ketchup Heinz bez logo?!

    W ramach kampanii „No Noise” prowadzonej przez brytyjską sieć domów towarowych Selfridges Heinz zapisuje nową kartę w historii, po raz pierwszy zdejmując logo z najbardziej kultowych produktów marki.

  • 2012-10-11 | Komentarze: 0

    Piotr z FRoSTY znów gotuje na szklanym ekranie – startuje nowa kampania FRoSTY

    Pod hasłem 100% naturalnego smaku, 1 października wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania telewizyjna FRoSTY. Emisję 30- i 15- sekundowych spotów zaplanowano do 30 listopada br.

  • 2012-03-26 | Komentarze: 0

    Logo „Doceń polskie” w reklamie oleju Kujawskiego 3 ziarna

    Od 19 marca emitowane są w telewizji spoty promujące olej Kujawski 3 ziarna. W reklamie wykorzystany został znak programu „Doceń polskie”. Olej produkowany z Zakładach Tłuszczowych KRUSZWICA zdobył to zaszczytne godło podczas IV certyfikacji produktów biorących udział w programie „Doceń polskie”.

  • 2011-03-14 | Komentarze: 0

    Ice-Mastry: nowy sezon w nowej kreacji

    Ice-Mastry przygotowuje się do letniego sezonu. Już w marcu ruszył spot reklamowy oraz nowa strona internetowa. Firma planuje również wprowadzić na rynek nowe lody.

  • 2011-02-04 | Komentarze: 0

    Szybko, smacznie i zdrowo! Moc warzyw w kampanii telewizyjnej d’aucy

    7 lutego br. rusza nowa kampania telewizyjna d’aucy pod hasłem „O warzywach wiemy wszystko”. Jej celem jest silna komunikacja marki oraz prezentacja naturalnych produktów d’aucy, m.in. łatwych i szybkich do przyrządzenia mrożonek z innowacyjnej linii – 3 minuty – tylko chwila.

  • 2010-12-03 | Komentarze: 0

    Hoop Cola - przełam lody, odśnież otwartość!

    Nowa kampania telewizyjna Hoop Coli rusza 6 grudnia. W tym roku nie akcentuje świąt, lecz całą zimę.

  • 2010-10-06 | Komentarze: 0

    Heineken: nowa kampania TV i konkurs dla konsumentów

    Heineken jest dynamiczną i nowoczesną marką oferującą konsumentom światową jakość we wszystkim, co robi. Dlatego jesienna kampania reklamowa marki opiera się na jednej z najbardziej prestiżowych imprez piłkarskich świata - rozgrywkach Ligi Mistrzów (UEFA Champions League). Sponsoring tej imprezy wspiera reklama telewizyjna oraz tematyczna promocja.

  • 2010-04-30 | Komentarze: 0

    MegaWarka - start kampanii reklamowej

    We wtorek 27 kwietnia br. ruszyła nowa kampania reklamowa marki Warka.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »