Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: red bull

Liczba znalezionych wiadomości: 18

  • 2013-01-21 | Komentarze: 0

    Producenci napojów energetycznych pod obstrzałem

    17 Stycznia 3 kongresmenów z ramienia partii demokratycznej w Stanach Zjednoczonych wysłało listy do największych producentów energetyzujących napojów (m.in. Red Bull, Pepsi Co. i Monster), prosząc o dokładny skład napojów (zwłaszcza ilość kofeiny, guarany i innych składników pobudzających), użytych do ich produkcji składników, oraz wpływu zażywania napojów na zdrowie dzieci i młodzieży.

  • 2011-03-30 | Komentarze: 0

    Żywiec jedyną polską marką wśród najsilniejszych w Polsce

    W V edycji Superbrands wyróżniono najsilniejsze marki konsumenckie i biznesowe w Polsce. W pierwszej 20. tego prestiżowego rankingu jedyną polską marką jest Żywiec.

  • 2011-02-04 | Komentarze: 0

    BENEO 2011 na fali trendu

    Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) – komentarze dotyczące przyszłych wyzwań “Wygląda na to, że rok 2011 będzie rokiem pełnym wyzwań dla rynku spożywczych składników funkcjonalnych.

  • 2011-01-12 | Komentarze: 0

    Finał sporu o Tigera?

    Z początkiem stycznia powracamy do sporu o napój energetyzujący marki Tiger, prezentując aktualne stanowiska firm FoodCare Sp. z o.o. oraz MW-GMW Spółka z o.o. (Maspex).

  • 2010-12-29 | Komentarze: 0

    Black Tiger Energy Drink w nowej odsłonie

    Ruszyła kampania promująca BLACK - edycję limitowaną Tigera. Black Energy Drink to noworoczna limitowana edycja specjalna opakowania popularnego napoju, wprowadzona na rynek przez FoodCare Sp. z o.o.

  • 2010-12-13 | Komentarze: 0

    Oświadczenie firmy FoodCare w sprawie marki Tiger

    Kolejne oświadczenie firmy FoodCare przedstawiające stanowisko dotyczące sporu z panem Dariuszem Michalczewskim

  • 2010-11-29 | Komentarze: 0

    Tiger Black to siła!

    „Czarny to nie kolor, czarny to siła” – to hasło najnowszej kampanii promującej napój energetyzujący - Tiger Black Energy Drink, należący do firmy FoodCare.

  • 2010-01-18 | Komentarze: 4

    RED BULL ENERGY SHOT - jedyny shot, który dodaje skrzyydeł!

    Red Bull, lider kategorii napojów energetycznych na świecie, wprowadził na rynek kolejną nowość: Red Bull Energy Shot. Nowy produkt dostępny jest w Polsce od 18 stycznia 2010 roku.

  • 2009-07-09 | Komentarze: 0

    Teraz Red Bull w trzech rozmiarach

    Red Bull wprowadza kolejną nowość: puszkę w rozmiarze KING SIZE o pojemności 473 ml. Jest to już trzecia i największa puszka Red Bulla, dostępna od czerwca 2009 r.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Raport rynku napojów bezalkoholowych w Polsce w 2008 roku

    Z roku na rok Polacy wydają o kilkaset milionów złotych więcej na napoje bezalkoholowe. Według danych ACNielsen Polska w 2008 r. wartość sprzedaży sięgnęła już 10,8 mld zł. To wzrost o 1,6 mld zł w porównaniu z 2007 r. Sektor napojów bezalkoholowych należy do najszybciej rozwijających się branż przemysłu spożywczego w Polsce. W 2008 r. produkcja wyniosła 5,5 mld litrów, w 2007 r. 5 mld litrów a w 2006 – 4,6 mld litrów. Głównymi przyczynami tak dynamicznego rozwoju jest dopływ do branży kapitału inwestorów strategicznych oraz skuteczność kampanii reklamowych.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »