Wyniki wyszukiwania dla frazy: rebranding

Liczba znalezionych wiadomości: 10

  • 2016-10-06 | Komentarze: 0

    Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

    Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny będzie już pod koniec września.

  • 2016-03-22 | Komentarze: 3

    Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

    Setki czołowych firm z Polski i zagranicy, uznani eksperci, najzdolniejsi młodzi projektanci, goście specjalni oraz tysiące uczestników, poszukujących najlepszych opakowań na rynku i innowacyjnych rozwiązań. Dwie hale wystawiennicze, dwa razy więcej atrakcji – tak w telegraficznym skrócie wygląda zbliżająca się edycja największego i najważniejszego wiosennego wydarzenia branży opakowań w tej części Europy, czyli 8. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w EXPO XXI Warszawa w dniach 12-13 kwietnia.

  • 2015-07-07 | Komentarze: 0

    Hoop Polska wprowadza funkcjonalny ARCTIC+

    Marka ARCTIC debiutuje na rynku ze swoją nową propozycją dla osób, które w napojach szukają nie tylko orzeźwienia i smaku, ale też czegoś dla zdrowia i energii. Napój funkcjonalny ARCTIC+ właśnie trafił na rynek w trzech wariantach smakowych: Kiwi + Kofeina, Rabarbar + Guarana oraz Ananas + Cynk.

  • 2014-12-08 | Komentarze: 0

    MILA – Nowa sieć supermarketów na polskim rynku

    Na rynku pojawi się nowa sieć polskich supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której Prezesem jest Artur Kasner, współwłaściciel posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu biznesu w handlu detalicznym. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nowa nazwa Mila wraz z hasłem „Zakupy, aż miło” to zobowiązanie wobec Klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci Mila, to nie tylko codzienny obowiązek, ale również przyjemność i lekkość. Obecnie sieć sklepów funkcjonuje jeszcze pod pierwotną nazwą, ale na początku przyszłego roku odbędzie się całościowy rebranding. Firma posiada obecnie sieć 170 sklepów na terenie całego kraju i zatrudnia blisko 5500 osób.

  • 2014-03-21 | Komentarze: 0

    Rebranding Muszynianki

    Muszynianka to naturalna woda mineralna, lubiana przez wielu Polaków, doceniana za smak i bogactwo składników mineralnych. Rozlewana jest w Uzdrowisku Muszyna z odwiertów na terenie malowniczego, Popradzkiego Parku Krajobrazowego. Woda ta stanowi bogate źródło wapnia, magnezu, potasu, sodu, żelaza i wielu innych składników o charakterze odżywczo-dietetycznym. Naszemu studio przypadł zaszczyt kompleksowej restylizacji tej uznanej marki.

  • 2013-06-17 | Komentarze: 0

    Da Grasso bliżej swoich franczyzobiorców

    Da Grasso Sp. z o.o., największa polska sieć franczyzowa, wzmacnia markę przez wprowadzenie kluczowych zmian biznesowych i rebranding. Głównym elementem tych działań jest centralizacja systemu zakupów, pogłębienie relacji z franczyzobiorcami oraz ujednolicenie działań marketingowych. Zarząd firmy zamierza zamknąć cały proces w przeciągu następnych dwunastu miesięcy.

  • 2013-01-09 | Komentarze: 0

    Producent wody mineralnej NATA nowym klientem Migomedia

    Agencja interaktywna Migomedia podpisała umowę na stworzenie szaty graficznej oraz wdrożenie nowej, użytecznej strony internetowej dla producenta wody mineralnej NATA.

  • 2012-12-18 | Komentarze: 0

    Orzeźwiające herbatki Celiko w nowych opakowaniach.

    Orchidea Creative Group przygotowała dla firmy Celiko świeży design opakowań granulowanych herbatek, obecnych już na rynku i dobrze znanych konsumentom.

  • 2011-11-16 | Komentarze: 0

    GOMAR Pińczów w trakcie przemian wizerunkowych

    Firma GOMAR Pińczów przygotowuje się do rebrandingu marki. W nadchodzących miesiącach zostanie wprowadzony unowocześniony logotyp firmy oraz zmienione etykiety produktów. Firma przewiduje kontynuację działań marketingowych w Internecie, a w 2012 roku rozszerzy je o kampanię telewizyjną.

  • 2009-02-17 | Komentarze: 0

    D’aucy - nowa marka na polskim rynku spożywczym

    Obecna na siedemnastu rynkach marka mrożonek i warzyw oraz owoców w puszkach, D'aucy wchodzi na polski rynek spożywczy. Jej właścicielem jest grupa Cecab.

Strona 1 z 1
 1