Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: real

Liczba znalezionych wiadomości: 854

  • 2018-03-28 | Komentarze: 0

    Szybki, elastyczny, dokładny – „głodny potwór” firmy ISHIDA

    Idealnym przykładem demonstrującym sukces korzystnego partnerstwa pomiędzy dostawcą a odbiorcą jest najnowsza instalacja systemów Ishida Europe w jednej z wiodących brytyjskich firm przetwórstwa spożywczego Tulip, w jej fabryce w Ruskington, w hrabstwie Lincolnshire. Zainstalowana linia obsługuje produkt w postaci mrożonych kiełbasek koktajlowych w tempie 2700 kilogramów na godzinę. Przy masie każdej kiełbaski wynoszącej około 10 gramów wynik przekłada się na imponującą liczbę 270 tysięcy sztuk na godzinę.

  • 2018-02-06 | Komentarze: 0

    Elastyczny system Ishida efektywnym wsparciem przetwórstwa drobiu

    Ishida Europe wdrożyła elastyczne i efektywnie wykorzystujące przestrzeń fabryczną rozwiązanie przeznaczone dla wysoko wydajnych procesów dokładnego ważenia i pakowania udek i podudzi drobiowych w jednej z wiodących brytyjskich firm spożywczych Faccenda Foods.

  • 2018-02-06 | Komentarze: 0

    Technologia Ishida zapewnia wysoką jakość lodów klasy premium

    Systemy inspekcji X-ray oraz waga kontrolna z Ishida Europe wspomagają utrzymanie najwyższych standardów jakości dla nowej luksusowej odmiany lodów. Kontrola X-ray stanowi zabezpieczenie przed ciałami obcymi, a waga kontrolna zapewnia poprawną wagę.

  • 2016-05-30 | Komentarze: 1

    Brześć intensyfikuje współpracę z Biedronką

    Od 30 maja w sieci sklepów Biedronka na terenie całego kraju, w ramach akcji in-out pojawiła się słomka ptysiowa Brześć z nasionami. Firma rodzinna z Brześcia Kujawskiego liczy na to, że nowy produkt podzieli losy słomki ptysiowej z cukrem, która od stycznia gości na półkach Biedronki.

  • 2016-01-22 | Komentarze: 0

    SERTOP podsumowuje 2015 rok

    Minione dwanaście miesięcy było dla nas czasem nie tylko intensywnego rozwoju, ale także rokiem wielu wyzwań, który zakończyliśmy z sukcesem realizując założone cele sprzedażowe - mówi Tomasz Kania Dyrektor ds. handlowych SERTOP sp. z o.o. - W 2015 roku zakończyliśmy także unijny program promocyjny obejmujący takie rynki jak: Niemcy, Francja, ZEA, Chiny oraz Ukraina. W ramach tego projektu wzięliśmy udział w licznych, międzynarodowych targach, misjach oraz seminariach, które umożliwiły nam zaprezentowanie naszego asortymentu nowym grupom odbiorców. Obecność na imprezach zaowocowała nowymi możliwościami handlowymi, co w bezpośredni sposób wpłynęło na nasze wyniki eksportowe. W zeszłym roku wyeksportowaliśmy ponad 30% naszych wyrobów docierając do 20 krajów.

  • 2015-09-10 | Komentarze: 0

    Nowa odsłona kampanii marki Grześki

    28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz branding paczkomatów firmy InPost.

  • 2015-07-07 | Komentarze: 0

    Hoop Polska wprowadza funkcjonalny ARCTIC+

    Marka ARCTIC debiutuje na rynku ze swoją nową propozycją dla osób, które w napojach szukają nie tylko orzeźwienia i smaku, ale też czegoś dla zdrowia i energii. Napój funkcjonalny ARCTIC+ właśnie trafił na rynek w trzech wariantach smakowych: Kiwi + Kofeina, Rabarbar + Guarana oraz Ananas + Cynk.

  • 2015-07-01 | Komentarze: 0

    Kolejni gracze w drużynie OSHEE

    Firma OSHEE Polska podpisała kontrakt z niemieckim klubem piłkarskim Bundesligi - Borussia Dortmund. Umowa obejmuje wykorzystanie wizerunku czołowych graczy BVB oraz wspólną organizację szkółki piłkarskiej dla polskiej młodzieży. W naszych sklepach pojawiła się też limitowana seria popularnych napojów izotonicznych w charakterystycznych, czarno-żółtych barwach klubu. Borussia Dortmund jest drugim europejskim zespołem piłkarskim, z którym lider na rynku izotoników nawiązał współpracę.

  • 2015-06-16 | Komentarze: 0

    Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out

    Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.

  • 2015-05-08 | Komentarze: 0

    Firmy chcą promować swoje wyroby. Wnioski z XVI audytu programu „Doceń polskie”

    29 kwietnia eksperci z branży spożywczej ocenili ponad 200 wyrobów ubiegających się o zdobycie godła „Doceń polskie”. Pierwsze wnioski z audytu są bardzo pozytywne. Żywność prezentuje coraz wyższy poziom, a propozycje wytwórców są ciekawe i różnorodne. Certyfikacja artykułów spożywczych ma dla producentów, jak i konsumentów istotne znaczenie.

Strona 1 z 86
 1  2  3  4  5  6  ...  86   następna »