Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: pysio

Liczba znalezionych wiadomości: 18

  • 2014-04-01 | Komentarze: 0

    Fortuna z nowymi i łatwiejszymi do użycia zakrętkami

    Marka Fortuna, która należy do grupy Agros Nova, wprowadziła nowe zakrętki dla wszystkich produktów w opakowaniach kartonowych 1l. Wkrótce opakowania z nową zakrętką będą dostępne na półkach sklepowych – ulepszone zamknięcie wykorzystywane jest do produkcji od końca lutego.

  • 2014-03-25 | Komentarze: 0

    Kotlin Ketchup łagodny 60% mniej kalorii: Innowacja w kategorii ketchupów!

    Łagodny, ale stanowczy, ma ten sam pomidorowy smak i wciąż jest intensywnie ketchupowy, ale ratuje ulubione potrawy z jeszcze większą lekkością. Jak to możliwe? Nowy wariant ketchupu łagodnego Kotlin ma średnio o 60 procent mniej kalorii niż ketchupy z dodatkiem cukru!

  • 2013-01-07 | Komentarze: 0

    Pod hasłem „Samo najlepsze” wystartowała kampania prozdrowotnych syropów Łowicz

    Ogólnopolska kampania wspierająca nową linię syropów Łowicz wystartowała w styczniu i potrwa dwa miesiące. W ramach kampanii informacje o innowacyjnych i prozdrowotnych syropach pojawią się w Prasie, Internecie oraz w pojazdach komunikacji miejskiej.

  • 2012-05-09 | Komentarze: 1

    DEMON z AGROS-NOVA: debiut gum funkcjonalnych w Polsce

    Agros-Nova Sp. z o.o., wiodący producent żywności w Polsce, największy przetwórca owoców i warzyw, pioniersko buduje na polskim rynku nową kategorię produktową - gum funkcjonalnych, która zdobyła już uznanie milionów konsumentów w wielu krajach.

  • 2012-03-21 | Komentarze: 0

    Agros-Nova nabywa większościowe udziały firmy Fruktus

    Agros-Nova Sp. z o.o., wiodący producent żywności w Polsce, największy przetwórca owoców i warzyw, podpisał umowę przedwstępną nabycia pakietu większościowego firmy FRUKTUS Kowalczyk Sp. z o.o., która specjalizuje się w produkcji przetworów warzywno – owocowych oraz majonezów, chrzanów i sosów.

  • 2012-02-10 | Komentarze: 0

    Wyjątkowa linia opakowań Fortuny inspirowana Ameryką Południową i Afryką zaprojektowana

    Czteryczwarte Brand Design stworzyło projekt limitowanej edycji napojów marki Fortuna (Agros-Nova). Charakterystyczne opakowania z motywem egzotycznej maski właśnie wchodzą na rynek.

  • 2012-02-03 | Komentarze: 0

    Kampania telewizyjna FORTUNY w TVN

    FORTUNA (Agros-Nova) rozpoczęła kampanię sponsoringową w stacjach TVN. Gwiazdorem telewizyjnego billboardu sponsorskiego znanej marki jest tym razem sok pomidorowy. W najbliższych tygodniach będzie towarzyszył emisji cieszących się ogromną popularnością programów telewizyjnych TVN i TVN24.

  • 2011-09-14 | Komentarze: 0

    Nowy Tarczyn przecierowy

    W ofercie znanej i lubianej marki Tarczyn, która towarzyszy polskim konsumentom niezmiennie od 34 lat i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek, pojawiły się trzy nowe smaki, o gładkiej, przecierowej konsystencji

  • 2011-08-22 | Komentarze: 0

    Nowe napoje Pysia

    Do oferty popularnej dziecięcej marki PYSIO (Agros-Nova) po raz pierwszy dołączają produkty nieprzecierowe - orzeźwiające napoje owocowe, o lekkiej konsystencji, które doskonale zaspokoją pragnienie młodych konsumentów, w trzech smakach:

  • 2011-01-25 | Komentarze: 0

    Nowy Pysio w nowej cenie w kampanii reklamowej

    Marka Pysio (Agros-Nova) rozpoczęła kampanię telewizyjną w kluczowych stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN, TV4) oraz kanałach tematycznych i dziecięcych.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »