Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: prognozy

Liczba znalezionych wiadomości: 74

  • 2015-04-01 | Komentarze: 0

    Złote jajo polskiej gospodarki – branża drobiarska

    Mimo rosyjskiego embarga nałożonego w zeszłym roku między innymi na drób i jaja, polska branża drobiarska ma się całkiem dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się coś zmienić. Polscy producenci coraz częściej i chętniej handlują z zagranicznymi partnerami, a zamknięcie rynku rosyjskiego tylko nasiliło tę tendencję.

  • 2014-01-16 | Komentarze: 0

    Rok 2014 rokiem branży fast food

    Według wstępnych szacunków, rynek gastronomiczny w Polsce w 2013 roku mógł osiągnąć wartość około 20 mld złotych. Pomimo przewidywanej styczniowej stagnacji, dane zawarte w raporcie PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2013. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2013-2015” pokazują, że rok 2014 będzie rokiem wzrostu i znacznej poprawy sytuacji na rynku fast food’owym.

  • 2014-01-07 | Komentarze: 0

    EuroGastro 2014

    XVIII Międzynarodowe Targi Gastronomiczne

  • 2014-01-07 | Komentarze: 0

    URBANEK - najważniejsze, aby zagwarantować surowiec

    Długa i mroźna zima oraz deszczowa wiosna spowodowały, że 2013 r przyniósł ze sobą wzrost cen niektórych warzyw. Podrożały nie tylko kapusta i buraki, ale także ogórki, których było prawie o 30 proc mniej niż w poprzednich latach, co spowodowało zmniejszenie produkcji przetworów ogórkowych. Jak wyglądają prognozy na 2014 r?

  • 2013-08-28 | Komentarze: 0

    Cross-category (łączenie kategorii) jako sposób na poszukiwanie innowacji i wzrostu w branży napojowej

    Coraz bardziej dojrzała branża napojowa upatruje możliwości wzrostu i inspiracji w tworzeniu rozwiązań z pogranicza dwóch lub większej ilości dotychczas osobno funkcjonujących segmentów produktowych. Oczekiwań konsumentów nie zaspokajają już tylko proste modyfikacje napojów poszerzane o kolejne warianty smakowe najbardziej popularnych owoców. Tradycyjne napoje są przykładowo wzbogacane o elementy funkcjonalne takie jak: witaminowe suplementy diety, substancje wspierające proces odchudzania, produkty pobudzające aktywność fizyczną czy intelektualną i wiele innych.

  • 2013-06-10 | Komentarze: 0

    Wzrost Światowego Bezpieczeństwa Żywności w pierwszym kwartale 2013 - rośnie punktacja Polski

    Globalny PKB per capita rósł szybciej niż ceny żywności w pierwszym kwartale 2013 roku, jak wynika z danych Światowego Indeksu Żywności opracowanego przez Economist Intelligence Unit (EIU) na zlecenie DuPont. Spowodowało to wzrost poziomu bezpieczeństwa żywności na świecie, jak również w Polsce, gdzie jej osiągalność cenowa wynosi obecnie 80,5 pkt. (0,5 pkt. więcej w porównaniu z poprzednią aktualizacją indeksu z dnia 5 marca 2013).

  • 2013-01-24 | Komentarze: 0

    Rynek rolniczo-spożywczy w nowym sezonie

    Pierwsze miesiące sezonu spożywczo-rolniczego 2012/2013 już za nami. Dane o aktualnej produkcji, exportu, importu oraz prognozy na przyszłe miesiące wybranych artykułów prezentujemy poniżej.

  • 2012-03-07 | Komentarze: 0

    Rosnące ceny głównym powodem wzrostu rynku spożywczego w Polsce w 2011

    Szacujemy, że w 2011 roku rynek artykułów spożywczych w Polsce osiągnął wartość prawie 250 mld zł, blisko 9 mld zł więcej niż w 2010 roku. Wzrost ten jest przede wszystkim generowany w segmencie dyskontów i supermarketów, a napędzały go rosnące ceny, jak wynika z najnowszego raportu PMR pt. „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014”.

  • 2012-03-05 | Komentarze: 0

    Piwo regionalne wkrótce na NewConnect

    Browar Gontyniec planuje zadebiutować na rynku NewConnect w drugim kwartale 2012 roku. Spółka, zajmując się warzeniem piwa metodami tradycyjnymi, oferuje produkty marki Gniewosz oraz, znane od ponad 100 lat, piwa marki Noteckie. Browar zamierza podwoić swoje moce produkcyjne do 65 tys. hl piwa rocznie poprzez uruchomienie własnego zakładu produkcyjnego.

  • 2011-10-13 | Komentarze: 0

    Rynek marek własnych w Polsce notuje kolejne wzrosty

    Według szacunków zawartych w najnowszym raporcie firmy PMR pt. „Marki własne detalistów w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013”, wartość rynku marek własnych w Polsce wyniosła 24,6 mld zł w 2010 roku, co oznacza wzrost o 17% w porównaniu z rokiem 2009.

Strona 1 z 8
 1  2  3  4  5  6  ...  8   następna »