Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: preferencje mi sa

Liczba znalezionych wiadomości: 26

  • 2014-01-28 | Komentarze: 0

    Kalendarz smakowitych świąt

    Dzień pizzy, musztardy, czekolady... oprócz uroczystości religijnych, czy państwowych w kalendarzu można znaleźć także nietypowe święta związane z jedzeniem. Niektóre z nich wiążą się z tradycjami, inne mają zaś przypominać o znaczeniu konkretnych produktów, grup artykułów spożywczych lub potraw.

  • 2013-10-25 | Komentarze: 0

    Postawy i preferencje zakupowe Polaków na rynku soków, nektarów i napojów

    Smak, przyjemność oraz zdrowie - to najczęstsze powody picia soków w Polsce jak wynika z badań zleconych przez firmę Tetra Pak*. Aż jedna trzecia ankietowanych stwierdziła, że wyboru konkretnego soku czy napoju dokonuje dopiero przy sklepowym regale. Najczęściej wybieranym opakowaniem jest karton z zamknięciem.

  • 2013-04-23 | Komentarze: 1

    Zainspirowane naturą, czyli sposoby na pyszną sałatkę z olejem rzepakowym marki Rapso

    Francuskie przysłowie głosi, że każda kobieta potrafi z niczego zrobić sałatkę. I choć przysłowia nie zawsze się sprawdzają, sałatki zdecydowanie należą do dań zarówno prostych i smacznych, jak i efektywnych pod względem wizualnym.

  • 2012-10-19 | Komentarze: 0

    Biała śmierć – sól - czy naprawdę tak potrzebna?

    W XXI wieku sól można znaleźć prawie wszędzie; jest ona dostępna niemalże w każdym gotowym lub półgotowym produkcie spożywczym, przyzwyczajając konsumentów do swojego intensywnego smaku. Produkty mniej słone zwykło się uważać za mdłe i pozbawione aromatu.

  • 2011-10-25 | Komentarze: 0

    Co kraj to obyczaj czyli herbaciane upodobania

    Do Euro 2012 pozostał nam niespełna rok. Jak przygotować hotel i restaurację przed EURO 2012, aby zdobyć uznanie klienta z zagranicy.

  • 2011-09-26 | Komentarze: 0

    Sieć handlowa „Polski Sklep JEDYNKA” ma 20 lat

    Dwie dekady temu w Rzeszowie powstał pierwszy sklep o nazwie „JEDYNKA”. Od tego czasu na Podkarpaciu w szybkim tempie powstawały kolejne hipermarkety, których otwarcia często oznaczały śmierć osiedlowych sklepików. Mimo, dużej rywalizacji tutejsza sieć handlowa „Polski Sklep JEDYNKA” ma na swoim koncie wiele sukcesów, a w tym roku obchodzi 20-lecie istnienia.

  • 2011-09-20 | Komentarze: 0

    Opakowanie kluczem do sukcesu firm branży spożywczej

    Prezydent Miasta Leszna oraz Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z o. o. ZAPRASZAJĄ na konferencję pt.: „Opakowanie kluczem do sukcesu firm branży spożywczej” dnia 27 września 2011 o godz. 11.00 w leszczyńskim ratuszu.

  • 2011-08-31 | Komentarze: 0

    Teraz wołowina kulinarna!

    Podczas międzynarodowej konferencji naukowej „Prokonsumencka gospodarka żywnościowa w krajach Unii Europejskiej” realizowanej w ramach projektu naukowego „Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce zgodnie ze strategią „od widelca do zagrody”” wszyscy zainteresowani produkcją i dostawami wołowiny kulinarnej w Polsce: producenci rolni, przetwórcy i dystrybutorzy, działający zarówno w systemie handlu detalicznego i hurtowego, jak i w kanale HoReCa, będą mieli szansę usłyszeć o korzyściach, jakie biznes wołowinowy niesie dla uczestników łańcucha dostaw.

  • 2011-07-21 | Komentarze: 0

    Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce zgodnie ze strategią "od widelca do zagrody"

    Na czym polega innowacyjna produkcja wołowiny? Jak w produkcji żywności rozumieć strategie przyszłości oparte na konsumenckich orientacjach? – to główne cele międzynarodowej konferencji naukowej „Prokonsumencka gospodarka żywnościowa w krajach Unii Europejskiej”, która odbędzie się w dniach 12-13 września br. w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

  • 2011-07-18 | Komentarze: 0

    „Tu mieszkam, tu kupuję”- sklepy osiedlowe w centrum uwagi

    Bliskość, oszczędność czasu i świeże produkty – to trzy najczęściej wymieniane powody, dla których Polacy wybierają zakupy w sklepach osiedlowych. Potwierdzają to wyniki raportu* „Sytuacja małych sklepów w Polsce” poświęconego sytuacji małych sklepów przygotowanego przez Profesor Teresę Słaby i Profesor Annę Dąbrowską z Katedry Poziomu Życia i Konsumpcji Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Badania zostały przygotowane na potrzeby 2. edycji kampanii społecznej „Tu mieszkam, tu kupuję”.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »