Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: preferencje mięsa

Liczba znalezionych wiadomości: 8

  • 2014-01-28 | Komentarze: 0

    Kalendarz smakowitych świąt

    Dzień pizzy, musztardy, czekolady... oprócz uroczystości religijnych, czy państwowych w kalendarzu można znaleźć także nietypowe święta związane z jedzeniem. Niektóre z nich wiążą się z tradycjami, inne mają zaś przypominać o znaczeniu konkretnych produktów, grup artykułów spożywczych lub potraw.

  • 2012-12-18 | Komentarze: 1

    Lidl poszerza ofertę o polską wołowinę

    Poszerzając swoją ofertę, Lidl Polska stawia przede wszystkim na zapewnienie klientom produktów wyłącznie najwyższej, powtarzalnej jakości. Ostania nowość na sklepowych półkach sieci jest tego najlepszym przykładem. Wprowadzona do asortymentu wołowina BeefMaster polskiego pochodzenia jest produkowana z najwyższą starannością przez Zakłady Przemysłu Mięsnego „Biernacki”.

  • 2011-08-31 | Komentarze: 0

    Teraz wołowina kulinarna!

    Podczas międzynarodowej konferencji naukowej „Prokonsumencka gospodarka żywnościowa w krajach Unii Europejskiej” realizowanej w ramach projektu naukowego „Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce zgodnie ze strategią „od widelca do zagrody”” wszyscy zainteresowani produkcją i dostawami wołowiny kulinarnej w Polsce: producenci rolni, przetwórcy i dystrybutorzy, działający zarówno w systemie handlu detalicznego i hurtowego, jak i w kanale HoReCa, będą mieli szansę usłyszeć o korzyściach, jakie biznes wołowinowy niesie dla uczestników łańcucha dostaw.

  • 2011-08-16 | Komentarze: 0

    Henryk Kania Polskie Snaki – oryginalne przekąski mięsne już na polskim rynku

    Totalna innowacja! Na polski rynek wkroczyła zupełnie nowa kategoria produktów – oryginalne przekąski mięsne Polskie Snaki Henryk Kania. Kabanosy i kiełbaski w sześciu wariantach smakowych już od 8 sierpnia 2011 r. są dostępne w sklepach w całym kraju. Polskie Snaki to doskonała alternatywa dla tradycyjnych przekąsek! Oryginalny mięsny smak, nowoczesny design opakowania i możliwość przechowywania poza ciągiem chłodniczym wpłynęły na niewątpliwy sukces już w pierwszych dniach sprzedaży.

  • 2011-07-21 | Komentarze: 0

    Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce zgodnie ze strategią "od widelca do zagrody"

    Na czym polega innowacyjna produkcja wołowiny? Jak w produkcji żywności rozumieć strategie przyszłości oparte na konsumenckich orientacjach? – to główne cele międzynarodowej konferencji naukowej „Prokonsumencka gospodarka żywnościowa w krajach Unii Europejskiej”, która odbędzie się w dniach 12-13 września br. w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

  • 2011-07-18 | Komentarze: 0

    „Tu mieszkam, tu kupuję”- sklepy osiedlowe w centrum uwagi

    Bliskość, oszczędność czasu i świeże produkty – to trzy najczęściej wymieniane powody, dla których Polacy wybierają zakupy w sklepach osiedlowych. Potwierdzają to wyniki raportu* „Sytuacja małych sklepów w Polsce” poświęconego sytuacji małych sklepów przygotowanego przez Profesor Teresę Słaby i Profesor Annę Dąbrowską z Katedry Poziomu Życia i Konsumpcji Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Badania zostały przygotowane na potrzeby 2. edycji kampanii społecznej „Tu mieszkam, tu kupuję”.

  • 2010-05-24 | Komentarze: 0

    Wybitny smak Cisowianki Perlage

    Cisowianka Perlage po raz kolejny została doceniona przez znawców. Tym razem polską wodę smakowało aż 120 uznanych szefów kuchni i sommelierów zrzeszonych w najsłynniejszych europejskich stowarzyszeniach kulinarnych. W wyniku przeprowadzonych testów przyznano Cisowiance Perlage prestiżową nagrodę Superior Taste.

  • 2009-09-19 | Komentarze: 0

    Nowa odsłona marki GERBER w rodzinie marek Nestlé Nutrition

    Firma Nestlé Nutrition po raz pierwszy prezentuje nowe oblicze marki GERBER, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsumentów. Elementami nowości GERBER w 2009 roku są:

Strona 1 z 1
 1