Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: prasy do mi s

Liczba znalezionych wiadomości: 49

  • 2014-11-21 | Komentarze: 0

    100% natury – bakalie bez konserwantów. HELIO wspiera linię HELIO NATURA

    W okresie późnojesiennym marka HELIO przeprowadza zintegrowaną kampanię promującą nowości bakaliowego potentata - linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura, która została wzbogacona o 5 nowych produktów

  • 2014-09-30 | Komentarze: 0

    Bieluch w jesiennych duetach

    Po raz kolejny Duch Bieluch zwabił do siedziby IMR advertising by PR wielką liczbę dziennikarzy, nie tylko z Warszawy, ale także z Chełma i z Lublina. Dopełnieniem Bieluchowych jesiennych duetów z warzywami i owocami były barwne kosmetyki marki Golden Rose.

  • 2014-01-13 | Komentarze: 0

    IMR dłużej z Bieluchem

    IMR advertising by PR przedłużyła o kolejny rok umowę o współpracy w zakresie PR produktowego i korporacyjnego ze Spółdzielnią Mleczarską Bieluch w Chełmie.

  • 2014-01-02 | Komentarze: 0

    Polagra-Premiery 2014

    Międzynarodowe Targi Mechanizacji Rolnictwa

  • 2013-10-10 | Komentarze: 0

    Podsumowanie Targów SyMas i Maintenance 2013

    V edycja Targów Obróbki, Magazynowania, Transportu i Logistyki Materiałów Sypkich i Masowych SyMas oraz IV edycja Targów Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji MAINTENANCE odbyła się 2 i 3 października 2013 w Hali Targów w Krakowie.

  • 2013-05-14 | Komentarze: 0

    PAKFOOD 2013

    Targi Opakowań dla Przemysłu Spożywczego

  • 2013-02-26 | Komentarze: 0

    „Babeczki Nadziane nagrodami” w kampanii reklamowej Delecty

    Przez 6 tygodni, do końca marca br., potrwa silna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż Babeczek Nadzianych Delecta. Kompleksowe działania, komunikujące loterię SMS pod hasłem „Babeczki Nadziane nagrodami”, obejmą prasę, telewizję, VOD oraz Internet.

  • 2012-05-24 | Komentarze: 0

    Jeże znowu podglądają ludzi w reklamie Delecty. Wystartowała kampania Galaretek na szybko!

    Wystartowała silna kampania produktowa nowych Galaretek na szybko! z portfolio marki Delecta. Koncentrację działań reklamowych zaplanowano w okresie od połowy maja do końca lipca br. w telewizji, VOD, prasie kobiecej i Internecie.

  • 2012-03-20 | Komentarze: 0

    IFBA i IAA samoregulują reklamę kierowaną do małych dzieci

    International Food and Beverages Alliance, w którego skład wchodzą najwięksi światowi producenci produktów spożywczych i napojów bezalkoholowych poddało dyskusji kwestie komunikacji marketingowej i reklamy skierowanej do dzieci.

  • 2012-02-20 | Komentarze: 0

    Babeczki Nadziane w kampanii reklamowej Delecty

    20 lutego br. Delecta startuje z produktową kampanią reklamową nowej linii Babeczek Nadzianych budyniem. Działania potrwają do końca marca i obejmą telewizję, VOD, Internet oraz prasę kobiecą. Kreacje do kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »