Wyniki wyszukiwania dla frazy: polskiego rynku spo

Liczba znalezionych wiadomości: 177

  • 2023-04-05 | Komentarze: 0

    Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!

    HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.

  • 2022-04-21 | Komentarze: 0

    Jan Frycz ambasadorem marki Bracia Koral

    Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, rozpoczęła emisję spotu reklamowego z udziałem nowego ambasadora marki. Jan Frycz, kultowy polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral. Nagranie zrealizowane zostało w zachwycających i sielskich krajobrazach polskiego wybrzeża.

  • 2019-02-18 | Komentarze: 1

    Soki Victoria Cymes w technologii HPP

    Idealne rozwiązanie dla konsumentów i handlu

  • 2015-08-18 | Komentarze: 0

    Chrzanowska Manufaktura Wędlin z certyfikatem „Doceń Polskie”.

    Pięć produktów Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin otrzymało certyfikat Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”, którego patronem jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Godłem promocyjnym wyróżnione zostały: Frankfurterki surowe wędzone z szynki, Szynka Krucha z Chrzanowa, Szynka Krucha z Chrzanowa upieczona, Kiełbasa Krucha z Chrzanowa drobiowa oraz Kiełbasa Krucha z Chrzanowa wieprzowa. Szynka Krucha z Chrzanowa została także wyróżniona tytułem TOP PRODUKT.

  • 2015-04-08 | Komentarze: 0

    Polski Kongres Rolnictwa - konferencja w Łodzi zwieńczy I edycję cyklu spotkań

    Polski Kongres Rolnictwa, cykl dziesięciu spotkań poruszających problematykę branży rolnej i rolno-spożywczej w Polsce, dobiega końca. Wydarzenie, którego partnerem merytorycznym jest Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Przed uczestnikami ostatnia możliwość do wspólnej debaty. Dziesiąta konferencja PKR odbędzie się 13 kwietnia w Łodzi.

  • 2015-04-01 | Komentarze: 0

    Złote jajo polskiej gospodarki – branża drobiarska

    Mimo rosyjskiego embarga nałożonego w zeszłym roku między innymi na drób i jaja, polska branża drobiarska ma się całkiem dobrze i nic nie wskazuje na to, aby miało się coś zmienić. Polscy producenci coraz częściej i chętniej handlują z zagranicznymi partnerami, a zamknięcie rynku rosyjskiego tylko nasiliło tę tendencję.

  • 2015-03-02 | Komentarze: 0

    Herbata na dzień dobry – śniadaniowe propozycje marki Czas na Herbatę

    Każde, nawet najpyszniejsze śniadanie wymaga odpowiednich dodatków. Ową kropką nad „i” jest kubek gorącej herbaty, który stanie się źródłem energii i dobrego humoru na cały dzień. Dla smakoszy aromatycznego i złocistego naparu marka Czas na Herbatę przygotowała niezliczone wariacje oparte na suszu z czarnej herbaty – począwszy od klasycznych zestawień, takich jak „Czas na Herbatę Czarna” oraz „English Breakfast”, a na wzbogaconych dodatkiem czterech soczystych owoców kompozycjach z kolekcji „Polskie Smaki” skończywszy.

  • 2015-02-26 | Komentarze: 0

    Tarsmak w gronie „Gazeli Biznesu 2014”

    W jubileuszowej 15 edycji rankingu „Gazeli Biznesu” po raz kolejny wyróżniono firmę Tarsmak z Radgoszczy, potwierdzając tym samym jej przynależność do elitarnego grona najdynamiczniej rozwijających się firm roku 2014. Certyfikat i statuetkę przyznano podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 stycznia 2015r. w Muzeum Lotnictwa w Krakowie.

  • 2015-02-19 | Komentarze: 0

    Polski rynek mleczarski

    Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich ogłosił pod koniec stycznia wyniki za handel zagraniczny w roku 2014. W tym czasie wyeksportowano o 15% więcej produktów mleczarskich niż w 2013 roku i prawdopodobnie wartość eksportu wyniesie ok. 1,8 mld euro. Aż o 70% wzrósł eksport mleka w proszku, a o 25% świeżego mleka, które wysyłano najczęściej do Białorusi.

  • 2015-02-06 | Komentarze: 0

    Docenione, bo tradycyjne i polskie

    Znakomite produkty z założenia bronią się same, głównie swoim smakiem. Często jednak trudno pyszne wędliny odnaleźć w gąszczu sklepowych półek. Między innymi z tego też powodu, aby móc szybko lokalizować zdrowe, smaczne i rodzime wyroby powstał program „Doceń polskie”. Czerwono-biały znak „Doceń polskie”, szczególnie z hasłem TOP PRODUKT, to gwarancja wyselekcjonowanych, pieczołowicie przygotowanych wędlin, które wytwarzane są zgodnie z dawnymi recepturami z najwartościowszych mięs z dodatkiem aromatycznych przypraw.

Strona 1 z 18
 1  2  3  4  5  6  ...  18   następna »