Wyniki wyszukiwania dla frazy: pol tv4

Liczba znalezionych wiadomości: 45

  • 2011-08-31 | Komentarze: 0

    Grajmy w piłkę! Nowa kampania reklamowa Cisowianki

    Przyjaźń, zabawa, pozytywne emocje - chyba każdy z nas może przywołać kilka miłych wspomnień z dzieciństwa związanych z piłką nożną. Taką sentymentalną podróż w swoim najnowszym spocie proponuje nam Cisowianka i zaprasza do wspólnej gry w piłkę. Nowa kampania prezentująca Cisowiankę 0,7 Sport rozpoczęła się tuż przed pierwszym dzwonkiem.

  • 2011-07-05 | Komentarze: 1

    Widelec w reklamie Łowicza (Agros-Nova) pod wrażeniem dziesięciu pulpetów!

    Agros-Nova rozpoczęła kampanię promującą tradycyjne dania gotowe Łowicz w nowym, rodzinnym opakowaniu 900 g. Nowa porcja rodzinna pulpetów, gołąbków i fasolki po bretońsku Łowicza, uzupełnia standardową linię marki, którą tworzy osiem potraw w słoikach o pojemności 580 g.

  • 2011-04-01 | Komentarze: 0

    Do otwarcia puszki świątecznej obfitości zaprasza BAKALLAND w wielkanocnej kampanii mas krówkowych

    Już 1 kwietnia rozpocznie się świąteczna kampania reklamowa BAKALLAND pod hasłem „Otwórz puszkę świątecznej obfitości”. Wspieranymi produktami będą masy krówkowe, które poszerzyły portfolio firmy w drugiej połowie 2009 roku.

  • 2011-03-22 | Komentarze: 0

    Delecta komunikuje nowy wizerunek w rodzinnej, „jeżowej” kampanii telewizyjnej i prasowej

    21 marca br. wystartowała największa w historii marki, wizerunkowa kampania reklamowa Delecty. Celem kampanii, realizowanej w telewizji i prasie, pod nowym hasłem: „Delecta. Wszytsko co kochasz”, jest komunikacja repozycjonowania marki i nasycenia jej nowymi atrybutami.

  • 2011-03-15 | Komentarze: 0

    Kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej Lay’s promującej Nowe Smaki wymyślone przez konsumentów

    Latem 2010 roku firma Frito Lay Poland sp. z o.o. zdecydowała się na innowacyjną akcję marketingową. Oddała inicjatywę stworzenia nowych smaków chipsów w ręce samych konsumentów, którzy przez prawie trzy miesiące przysyłali swoje propozycje smaków.

  • 2011-01-28 | Komentarze: 0

    Wielki Powrót Bohaterów 7 Day

    Pod koniec stycznia rozpoczyna się kampania wizerunkowa rogala 7 Days - flagowego produktu firmy Chipita. Bohaterami kampanii są dobrze znane postacie Nadzienie Kakaowe i Mąka z Margaryną. Nowy spot reklamowy to kontynuacja poprzednich filmów w których Mąka (komisarz Mąkaczini) i Nadzienie (Nadziani) walczyli z Głodomorrą.

  • 2011-01-25 | Komentarze: 0

    Nowy Pysio w nowej cenie w kampanii reklamowej

    Marka Pysio (Agros-Nova) rozpoczęła kampanię telewizyjną w kluczowych stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN, TV4) oraz kanałach tematycznych i dziecięcych.

  • 2011-01-19 | Komentarze: 0

    Agros Nova reklamuje koncentrat Łowicz w nowym opakowaniu

    30-sekundowy spot promuje zalety nowego opakowania koncentratu, które - według analiz producenta - będą budowały przewagę konkurencyjną produktów Łowicza na rynku.

  • 2010-12-07 | Komentarze: 0

    Okocim - Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.

    Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim - Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło "Wszystko dla przyjemności”.

  • 2010-05-10 | Komentarze: 0

    Hellena ruszyła z kampanią telewizyjną ! „Gdy pijesz Hellenę świat daje Ci znak, że to jest Twój czas”

    3 maja br. marka Hellena wystartowała z wielką kampanią telewizyjną. To największe dotychczasowe przedsięwzięcie reklamowe realizowane dla marki Hellena. Dynamiczny spot przedstawia ludzi różnych pokoleń, których łączy jedno – napoje Hellena.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »