Wyniki wyszukiwania dla frazy: pol tv

Liczba znalezionych wiadomości: 250

  • 2019-07-11 | Komentarze: 0

    Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

    Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

  • 2019-02-05 | Komentarze: 0

    Najlepszej jakości Wielkopolski Ser Smażony i Masło Ekstra z Czarnkowa

    Wielkopolska charakteryzuje się zróżnicowanym krajobrazem, poznańską gwarą, ale także wyjątkowymi produktami regionalnymi, które wyróżniają symbole potwierdzające ich jakość. W gronie najlepszych znajdują się wyroby OSM Czarnków: Wielkopolski Ser Smażony, objęty unijnym systemem „Chronione Oznaczenie Geograficzne” i Masło Ekstra z Czarnkowa ze znakiem „Jakość Tradycja”.

  • 2018-10-09 | Komentarze: 0

    Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

  • 2015-09-10 | Komentarze: 0

    Nowa odsłona kampanii marki Grześki

    28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz branding paczkomatów firmy InPost.

  • 2015-07-07 | Komentarze: 0

    Hoop Polska wprowadza funkcjonalny ARCTIC+

    Marka ARCTIC debiutuje na rynku ze swoją nową propozycją dla osób, które w napojach szukają nie tylko orzeźwienia i smaku, ale też czegoś dla zdrowia i energii. Napój funkcjonalny ARCTIC+ właśnie trafił na rynek w trzech wariantach smakowych: Kiwi + Kofeina, Rabarbar + Guarana oraz Ananas + Cynk.

  • 2015-01-16 | Komentarze: 0

    Łatwe ciacho. Z czym chcesz, w czym chcesz. Zawsze pod ręką!

    Od połowy stycznia do końca lutego br. potrwa kampania reklamowa Łatwego ciacha – pierwszego na rynku ciasta do mikrofali marki Delecta. Działania o charakterze wizerunkowym i edukacyjnym obejmą telewizję oraz internet

  • 2015-01-08 | Komentarze: 0

    Rozgrzewająca kampania Owocowego kubka Delecta

    Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.

  • 2014-11-24 | Komentarze: 0

    „Pierniczki i słodkie dekoracje Dr. Oetkera – sekret królowych wypieków” – nowa świąteczna kampania reklamowa Dr. Oetkera

    W połowie listopada ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Dr. Oetkera zachęcająca do rodzinnego pieczenia i dekorowania pierniczków.

  • 2014-11-21 | Komentarze: 0

    100% natury – bakalie bez konserwantów. HELIO wspiera linię HELIO NATURA

    W okresie późnojesiennym marka HELIO przeprowadza zintegrowaną kampanię promującą nowości bakaliowego potentata - linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura, która została wzbogacona o 5 nowych produktów

  • 2014-11-07 | Komentarze: 0

    Bielmar wspiera Palmę konkursem

    Margaryna Palma, kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”, otrzyma silne wsparcie prosprzedażowe w okresie przedświątecznym. 15 listopada br. wystartuje konkurs dla konsumentów, w którym do wygrania co tydzień będą tablety i zestawy akcesoriów kuchennych. Akcji towarzyszyć będzie silne wsparcie reklamowe w telewizji, prasie i internecie.

Strona 1 z 25
 1  2  3  4  5  6  ...  25   następna »