Wyniki wyszukiwania dla frazy: pol
Liczba znalezionych wiadomości: 5790
-
2023-06-02 | Komentarze: 0
Gdy przyjdzie ochota na małe co nieco… Inspiracje na smaczne przyjemności
6 maja świętowany był Międzynarodowy Dzień bez Diety. To wydarzenie ma przypomnieć każdemu, że jedzenie powinno być czynnością, z której czerpiemy przyjemność! Czy na ogół odmawiacie sobie ulubionych smakołyków? 6 maja myślenie o diecie i ograniczeniach żywieniowych powinno pójść w zapomnienie! Bez konieczności liczenia kalorii. Ale czy tylko 6 maja? Pozwólcie sobie czasem na słodką chwilę zapomnienia. W artykule zebraliśmy garść inspiracji na smaczne przekąski.
-
2023-06-01 | Komentarze: 0
Światowy Dzień Mleka
Mleko jest jednym z ulubionych produktów nabiałowych Polaków i odgrywa istotną rolę w naszym codziennym menu. Od ponad 20 lat ma ono swoje święto – 1 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Mleka. To okazja do przypomnienia kilku faktów na temat mleka – napoju, którzy towarzyszy nam od dzieciństwa.
-
2023-05-12 | Komentarze: 0
OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą Jogurty naturalne
12 maja br. rozpocznie się kampania reklamowa Jogurtów naturalnych z Piątnicy. Potrwa ona 5 tygodni, obejmując emisje spotów w największych stacjach telewizyjnych, w internecie, oraz działania w prasie branżowej. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu: prosty skład, wyjątkowo delikatny smak oraz aksamitną konsystencję.
-
2023-04-26 | Komentarze: 0
Wszystkie ręce na pokład! Rusza kampania z okazji 10-lecia MSC w Polsce
Organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council (MSC) działa w Polsce już 10 lat, promując zrównoważone rybołówstwo, by morza i oceany pozostały zdrowe i pełne ryb. W tym czasie wielkość produkcji przetwórstwa rybnego w naszym kraju wzrosła o ponad 38% , a liczba certyfikowanych produktów zaliczyła blisko 14-krotny wzrost .
-
2023-04-20 | Komentarze: 0
Polacy rezygnują ze spożywania produktów odzwierzęcych, a w sklepach można znaleźć coraz więcej żywności roślinnej
Według badań przeprowadzonych przez Mintel 44% Polaków deklaruje, że względy zdrowotne skłoniły ich do zmniejszenia ilości zjadanego mięsa przetworzonego. Z tego samego powodu już 23% z nas coraz częściej rezygnuje z mleka krowiego . Osoby ograniczające lub wykluczające ze swojego menu te produkty szukają alternatyw, których na rynku na szczęście nie brakuje.
-
2023-04-14 | Komentarze: 0
Jak mleko to z Piątnicy, no bo skąd!
„To mleko, to nie jest jakieś mleko” – to hasło towarzyszące nowej kampanii OSM Piątnica promującej mleko z Piątnicy w charakterystycznej butelce z rączką. Kampania startuje 15 kwietnia 2023 r., a jej celem jest podkreślenie wyjątkowych walorów mleka z Piątnicy – świeżości i tradycyjnego smaku. Jak mleko, to z Piątnicy, no bo skąd!
-
2023-04-05 | Komentarze: 0
Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!
HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.
-
2023-03-30 | Komentarze: 0
Wielkanoc, czyli jak rodzinnie spędzić czas
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. Zamiast nerwowo wycierać kurze z najmroczniejszych zakamarków domu, potraktuj te kilka świątecznych dni jako okazję na zwolnienie tempa, odpoczynek i spędzenie czasu z bliskimi. Koniecznie przy świątecznych smakołykach. Przestawiamy propozycje tradycyjnych dań, których nie może zabraknąć na wielkanocnym stole, ale też patenty na wprowadzenie apetycznych innowacji. Te święta długo będziesz wspominać z uśmiechem na ustach.
-
2023-03-30 | Komentarze: 0
Lider roślinnych produktów do smarowania rozszerza ofertę o zamienniki śmietany
Upfield, światowy lider w produkcji żywności roślinnej, wprowadza na polski rynek nowość - roślinne alternatywy dla śmietan: Rama Crema 15% do zup i sosów oraz Rama Crema 31%, przeznaczoną do ubijania.
-
2023-03-21 | Komentarze: 0
Piątnica Partnerem projektu DeBBaty 2023 – ogólnopolskiego turnieju debat oksfordzkich
OSM Piątnica została Partnerem 8. edycji ogólnopolskiego turnieju debat oksfordzkich, organizowanego przez Samorząd Studentów SGH. Dzięki temu spółdzielnia wspiera projekt, w którym uczestnicy mogą realizować swoje pasje oraz kształtować umiejętności merytorycznej dyskusji, autoprezentacji i negocjacji.