Wyniki wyszukiwania dla frazy: piwo Carlsberg

Liczba znalezionych wiadomości: 48

  • 2014-09-04 | Komentarze: 0

    Kobiety Smakują Inaczej - badanie marki Karmi

    W domu wieczorową porą. Z mężem, z chłopakiem, przyjaciółmi lub we własnym towarzystwie. W dni powszednie, choć częściej w weekend. Badania przeprowadzone przez markę Karmi pokazują, że kobiety - tak samo jak mężczyźni - są piwnymi smakoszami. Różnica polega jedynie na rytuale spożywania tego napoju.

  • 2013-11-25 | Komentarze: 1

    Rynek piwa - analiza Equinox Polska

    Polska wśród 5 największych rynków spożycia piwa. Producenci zwiększają wydatki na reklamę o 20%. Polska znajduje się wśród 5 największych rynków spożycia piwa w Europie. Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o ponad 20% z roku na rok. Tymczasem spożycie „złotego trunku” nieco spada - o 2% - ale i tak na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia najnowsza analiza domu mediowego Equinox Polska.

  • 2012-03-26 | Komentarze: 0

    Orzeźwiające Somersby już na polskim rynku

    Carlsberg Polska rozszerza ofertę o markę Somersby. Nowość o smaku jabłkowym jest skierowana do osób szukających w piwie orzeźwienia i niecodziennych doznań.

  • 2011-06-08 | Komentarze: 0

    Piwo Kasztelan Niepasteryzowane teraz dostępne także prosto z beczki

    Marka Kasztelan z portfolio Carlsberg Polska poszerza swoją ofertę w kanale HoReCa. W wybranych punktach gastronomicznych w całym kraju obecne są już KEGi piwa Kasztelan Niepasteryzowane.

  • 2011-04-11 | Komentarze: 0

    Przełomowy moment dla marki Carlsberg

    Carlsberg – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek piw segmentu premium na świecie – zmienia pozycjonowanie. Marka w nowej odsłonie zachęca konsumentów, by nie bali się podejmować odważnych decyzji w swoim życiu i potrafili trzymać się zasad realizując własne cele. Nagrodą za wierność zasadom jest piwo Carlsberg. Światowa kampania tej marki będzie prowadzona pod hasłem „That calls for a Carlsberg!”

  • 2010-12-07 | Komentarze: 0

    Okocim - Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.

    Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim - Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło "Wszystko dla przyjemności”.

  • 2010-05-07 | Komentarze: 0

    Bosman Niepasteryzowany - ogólnopolski medalista ze szczecińskich browarów znów na rynku

    Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska przygotowała na nadchodzący sezon wiosenno-letni unikalne, świeże piwo, warzone według tradycyjnych metod - Bosmana Niepasteryzowanego. To limitowana edycja złocistego trunku z Browaru Szczecin, która już po raz drugi zagości w województwie zachodniopomorskim.

  • 2010-03-30 | Komentarze: 0

    OKOCIM - wszystko dla przyjemności od 1845 roku

    Carlsberg Polska & agencja reklamowa Red8 Communications Group promują wizerunek piwa OKOCIM w humorystycznej konwencji filmu gangsterskiego z lat 20-tych.

  • 2010-03-17 | Komentarze: 0

    "Po robocie Harnaś się należy" - najnowsza kampania już trwa

    Wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa największej marki z portfela Carlsberg Polska – marki Harnaś. Kampania prowadzona jest na antenie największych stacji telewizyjnych. Spot utrzymany w charakterystycznej dla marki stylistyce i konwencji animacji, podkreśla dopracowaną, wysoką jakość piwa Harnaś i pokazuje, że harnasiowe piwo jest najlepszą, przyjemną „nagrodą po pracy”.

  • 2010-03-12 | Komentarze: 0

    Vintage 3 - najbardziej ekskluzywne piwo świata wyznacza trendy

    Grupa Carlsberg wprowadziła na rynek duńskie piwo Vintage 3. Jest to trzecia i ostatnia edycja najbardziej luksusowej trylogii piwnej na świecie – trylogii, która stanowi połączenie browarnictwa najwyższej próby z innowacyjną sztuką.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »