Wyniki wyszukiwania dla frazy: pepsi cola

Liczba znalezionych wiadomości: 22

  • 2018-10-09 | Komentarze: 0

    Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

  • 2012-03-27 | Komentarze: 0

    Wartość globalnej sprzedaży chipsów firmy PepsiCo przekroczyła 10 mld USD

    Firma PepsiCo ogłosiła, że chipsy ziemniaczane z charakterystyczną "Słoneczną Wstęgą" ("Banner Sun") osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad 10 miliardów dolarów rocznie, głównie dzięki marce Lay’s, niekwestionowanemu liderowi na rynku chipsów ziemniaczanych.

  • 2012-03-20 | Komentarze: 0

    IFBA i IAA samoregulują reklamę kierowaną do małych dzieci

    International Food and Beverages Alliance, w którego skład wchodzą najwięksi światowi producenci produktów spożywczych i napojów bezalkoholowych poddało dyskusji kwestie komunikacji marketingowej i reklamy skierowanej do dzieci.

  • 2011-11-02 | Komentarze: 0

    Coca-Cola vs. Pepsi - kto wygra?

    Coca-Cola i Pepsi medialnie idą łeb w łeb. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wyniki popularności haseł Coca-cola i Pepsi były bardzo zbliżone. Różnica wynosiła jedynie 4%.

  • 2011-06-08 | Komentarze: 0

    O-I rozpoczyna pierwszą światową kampanię propagującą szkło

    Prezesi firm, menedżerowie marki, szefowie kuchni i ekolodzy przyłączają się do kampanii Glass is Life™, by podzielić się swoją miłością do szkła i zachęcić firmy do jego wybierania

  • 2011-03-30 | Komentarze: 0

    Żywiec jedyną polską marką wśród najsilniejszych w Polsce

    W V edycji Superbrands wyróżniono najsilniejsze marki konsumenckie i biznesowe w Polsce. W pierwszej 20. tego prestiżowego rankingu jedyną polską marką jest Żywiec.

  • 2009-10-14 | Komentarze: 0

    Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press

    Drugi rok z rzędu Delecta w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych.

  • 2009-05-29 | Komentarze: 0

    Kryzys nie zaszkodził producentom napojów

    Kryzys nie zaszkodził producentom napojów. Wszystkie analizowane przez "Rynek spożywczy" rynki zanotowały wzrost wartości sprzedaży przekraczający 10 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wartość całego rynku napojów, jeżeli zaliczymy do niego również piwo, wynosi ponad 25 mld zł.

  • 2009-05-21 | Komentarze: 0

    Rynek napojów rośnie wolniej

    Dynamika wzrostu sprzedaży napojów bezalkoholowych wyhamuje, ale spadków sprzedaży raczej nie będzie. Chyba, że spełnią się najczarniejsze scenariusze: kryzys będzie głęboki, potrwa długo i spowoduje duży wzrost bezrobocia.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Raport rynku napojów bezalkoholowych w Polsce w 2008 roku

    Z roku na rok Polacy wydają o kilkaset milionów złotych więcej na napoje bezalkoholowe. Według danych ACNielsen Polska w 2008 r. wartość sprzedaży sięgnęła już 10,8 mld zł. To wzrost o 1,6 mld zł w porównaniu z 2007 r. Sektor napojów bezalkoholowych należy do najszybciej rozwijających się branż przemysłu spożywczego w Polsce. W 2008 r. produkcja wyniosła 5,5 mld litrów, w 2007 r. 5 mld litrów a w 2006 – 4,6 mld litrów. Głównymi przyczynami tak dynamicznego rozwoju jest dopływ do branży kapitału inwestorów strategicznych oraz skuteczność kampanii reklamowych.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »