Wyniki wyszukiwania dla frazy: pepsi cola

Liczba znalezionych wiadomości: 24

  • 2019-07-11 | Komentarze: 0

    Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

    Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

  • 2019-06-25 | Komentarze: 1

    Wyzwanie Smaku Pepsi już niebawem rusza w Polskę. Pozytywne emocje zapewnią znani i lubiani influencerzy

    Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach popularnych influencerów.

  • 2018-10-09 | Komentarze: 0

    Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

  • 2012-03-27 | Komentarze: 0

    Wartość globalnej sprzedaży chipsów firmy PepsiCo przekroczyła 10 mld USD

    Firma PepsiCo ogłosiła, że chipsy ziemniaczane z charakterystyczną "Słoneczną Wstęgą" ("Banner Sun") osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad 10 miliardów dolarów rocznie, głównie dzięki marce Lay’s, niekwestionowanemu liderowi na rynku chipsów ziemniaczanych.

  • 2012-03-20 | Komentarze: 0

    IFBA i IAA samoregulują reklamę kierowaną do małych dzieci

    International Food and Beverages Alliance, w którego skład wchodzą najwięksi światowi producenci produktów spożywczych i napojów bezalkoholowych poddało dyskusji kwestie komunikacji marketingowej i reklamy skierowanej do dzieci.

  • 2011-11-02 | Komentarze: 0

    Coca-Cola vs. Pepsi - kto wygra?

    Coca-Cola i Pepsi medialnie idą łeb w łeb. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wyniki popularności haseł Coca-cola i Pepsi były bardzo zbliżone. Różnica wynosiła jedynie 4%.

  • 2011-06-08 | Komentarze: 0

    O-I rozpoczyna pierwszą światową kampanię propagującą szkło

    Prezesi firm, menedżerowie marki, szefowie kuchni i ekolodzy przyłączają się do kampanii Glass is Life™, by podzielić się swoją miłością do szkła i zachęcić firmy do jego wybierania

  • 2011-03-30 | Komentarze: 0

    Żywiec jedyną polską marką wśród najsilniejszych w Polsce

    W V edycji Superbrands wyróżniono najsilniejsze marki konsumenckie i biznesowe w Polsce. W pierwszej 20. tego prestiżowego rankingu jedyną polską marką jest Żywiec.

  • 2009-10-14 | Komentarze: 0

    Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press

    Drugi rok z rzędu Delecta w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych.

  • 2009-05-29 | Komentarze: 0

    Kryzys nie zaszkodził producentom napojów

    Kryzys nie zaszkodził producentom napojów. Wszystkie analizowane przez "Rynek spożywczy" rynki zanotowały wzrost wartości sprzedaży przekraczający 10 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wartość całego rynku napojów, jeżeli zaliczymy do niego również piwo, wynosi ponad 25 mld zł.

Strona 1 z 3
 1  2  3   następna »