Wyniki wyszukiwania dla frazy: pepsi

Liczba znalezionych wiadomości: 50

  • 2019-07-11 | Komentarze: 0

    Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

    Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

  • 2019-06-25 | Komentarze: 1

    Wyzwanie Smaku Pepsi już niebawem rusza w Polskę. Pozytywne emocje zapewnią znani i lubiani influencerzy

    Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach popularnych influencerów.

  • 2018-10-09 | Komentarze: 0

    Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem – do wygrania aż 490 nagród o łącznej wartości prawie pół miliona złotych, w tym codziennie iPhone 8.

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania czy męskich spotkań. W każdym etapie pojawia się nowe pytanie konkursowe i inny zestaw nagród do zdobycia.

  • 2013-02-28 | Komentarze: 0

    Sphinx startuje z nową kampanią w mediach

    Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”.

  • 2013-01-21 | Komentarze: 0

    Producenci napojów energetycznych pod obstrzałem

    17 Stycznia 3 kongresmenów z ramienia partii demokratycznej w Stanach Zjednoczonych wysłało listy do największych producentów energetyzujących napojów (m.in. Red Bull, Pepsi Co. i Monster), prosząc o dokładny skład napojów (zwłaszcza ilość kofeiny, guarany i innych składników pobudzających), użytych do ich produkcji składników, oraz wpływu zażywania napojów na zdrowie dzieci i młodzieży.

  • 2013-01-08 | Komentarze: 0

    BURGER KING WITA NOWY ROK NOWOŚCIAMI

    Koniec świata nie nastąpił – dobrze się składa, bo inaczej nie byłoby okazji na poznanie wszystkich nowości, jakie Burger King przygotował na 2013 rok. Noworoczne postanowienie Kinga brzmi – jeszcze bardziej zaskoczyć swoich fanów!

  • 2012-03-27 | Komentarze: 0

    Wartość globalnej sprzedaży chipsów firmy PepsiCo przekroczyła 10 mld USD

    Firma PepsiCo ogłosiła, że chipsy ziemniaczane z charakterystyczną "Słoneczną Wstęgą" ("Banner Sun") osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad 10 miliardów dolarów rocznie, głównie dzięki marce Lay’s, niekwestionowanemu liderowi na rynku chipsów ziemniaczanych.

  • 2012-03-20 | Komentarze: 0

    IFBA i IAA samoregulują reklamę kierowaną do małych dzieci

    International Food and Beverages Alliance, w którego skład wchodzą najwięksi światowi producenci produktów spożywczych i napojów bezalkoholowych poddało dyskusji kwestie komunikacji marketingowej i reklamy skierowanej do dzieci.

  • 2011-11-02 | Komentarze: 0

    Coca-Cola vs. Pepsi - kto wygra?

    Coca-Cola i Pepsi medialnie idą łeb w łeb. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wyniki popularności haseł Coca-cola i Pepsi były bardzo zbliżone. Różnica wynosiła jedynie 4%.

  • 2011-07-25 | Komentarze: 0

    Lipton Ice Tea rozszerza zakres współpracy z siecią restauracji Pizza Hut

    Marka Lipton Ice Tea należąca do koncernu PepsiCo rozszerza współpracę z siecią restauracji Pizza Hut uruchamiając jednocześnie akcję konsumencką. Przez najbliższe miesiące pół miliona Klientów Pizza Hut otrzyma puszki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea Green. Akcja obejmie swoim zasięgiem wszystkie restauracje sieci w Polsce.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »