Wyniki wyszukiwania dla frazy: pasiony Group

Liczba znalezionych wiadomości: 18

  • 2010-01-04 | Komentarze: 0

    Polska gastronomia w 2009 roku - podsumowanie

    - Czasy dla gastronomii w Polsce nie są najlepsze, pytanie tylko, jak bardzo? - stwierdza Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się branży gastronomicznej.

  • 2009-12-03 | Komentarze: 0

    Poszukiwanie właściwej lokalizacji na punkt gastronomiczny

    Sieci gastronomiczne i część niezależnych restauracji starają się lokować swoje placówki przy najbardziej atrakcyjnych, głównych ulicach miast. Zdaniem wielu restauratorów, prestiżowy adres przekłada się na popularność. Jednak z ekonomicznego punktu widzenia, koszt takiego rozwiązania jest olbrzymi.

  • 2009-11-25 | Komentarze: 0

    Utrzymać standard obsługi

    Jeśli smakował Ci posiłek w restauracji lub spędziłeś miło czas w hotelu, istnieje szansa, że zechcesz wrócić i powtórzyć swoje doświadczenia. Gdy podczas drugiej wizyty zostaniesz posadzony przy stoliku z brudnym obrusem, a w łazience zabraknie mydła, będziesz jednak srodze zawiedziony i czar dobrej opinii zniknie błyskawicznie.

  • 2009-11-18 | Komentarze: 0

    Dwie w cenie jednego – zagrożenia z ofert specjalnych w gastronomii

    Oferty specjalne stały się w polskiej gastronomii powszechnym narzędziem pozwalającym radzić sobie z recesją. Oferty w stylu „dwa za jeden” stosowane są m.in. przez działające w sieci restauracje, zupełnie tak, jakby miały być remedium na wychodzenie tego typu placówek z mody, co nie ma miejsca.

  • 2009-11-05 | Komentarze: 0

    VAT bez zmian – wpływ na polską gastronomię

    Wycofanie się polskiego rządu z planów wzrostu podatku VAT zakomunikowane zostało w samą porę. Kryzys gospodarczy ograniczył wydatki konsumenckie. Informacja o pozostawieniu podatku VAT na niezmienionym poziomie była odpowiedzią na potrzeby polskiej branży gastronomicznej wobec rosnącej obawy o jej przyszłość i rozwój – powiedział Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej.

  • 2009-09-11 | Komentarze: 0

    Polska gastronomia w obliczu większego podatku VAT

    – Zamiary polskiego rządu, związane z podniesieniem obowiązującej na usługi gastronomiczne stawki VAT z 7% do 22%, nie mogły się pojawić w gorszym momencie. W wyniku kryzysu znacznie zmniejszyły się wydatki konsumpcyjne. Polski rząd powinien wzorować się na francuskim modelu regulującym kwestie podatku VAT - mówi Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej.

  • 2009-09-02 | Komentarze: 0

    Polska gastronomia a dyrektywy i prawodawstwo Unii Europejskiej

    – Ostatnie lata to dla polskiej gastronomii okres swego rodzaju presji unijnych dyrektyw i przepisów, wynikających z faktu, że Polska została zobowiązana do dostosowania swojego prawa do wymogów legislacyjnych UE - mówi Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający angielskiej firmy konsultingowej, specjalizującej się w branży gastronomicznej.

  • 2009-08-19 | Komentarze: 0

    Zalety gastronomii w centrach handlowych

    Oczekiwanie na większy ruch w lokalach gastronomicznych sprawił, że polscy operatorzy zaczęli zauważać możliwości płynące z lokalizacji swoich punktów w centrach handlowych. Faktycznie uważa się, że to miejsca o dużym potencjale wzrostu.

  • 2009-08-12 | Komentarze: 0

    Kryzys bankowy oddziałuje na polską gastronomię

    - Przez kilka ostatnich lat obserwowałem niespotykaną płynność rynku, przeszacowane udziały i wiele giełdowych debiutów. Jednak ostatni kryzys kredytowy, spowolnienie aktywności konsumentów, spadająca wartość akcji, ograniczony rozwój inicjatyw marketingowych, zwyżka cen żywności i trudniejszy rynek bankowy spowodowały nadejście ciężkich czasów - mówi Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej.

  • 2009-08-03 | Komentarze: 0

    Sezon ogórkowy w polskiej gastronomii

    Letnia pogoda wpływa na wiele aspektów codziennego życia. Także na gastronomię. Posiłki na świeżym powietrzu, nowe pozycje w menu, kanapki i zdrowe sałatki, a co najważniejsze - korzystny stosunek wartości do ceny. Wszystkie te elementy zostały wprowadzone do tegorocznej, letniej oferty w wielu gastronomicznych lokalach. Mimo obecnej sytuacji ekonomicznej, wysokich kosztów stałych i zmniejszonego popytu. - Obawiam się, że będzie to źródłem problemów, a wiele gastronomicznych punktów nie przetrwa tego sezonu - mówi Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »