Wyniki wyszukiwania dla frazy: par

Liczba znalezionych wiadomości: 1734

  • 2021-03-17 | Komentarze: 0

    Błonnik i jego właściwości prozdrowotne w produktach PanPiek

    Branża piekarska w Polsce ewoluuje w bardzo szybkim tempie. W głównej mierze uwarunkowane jest to zmieniającymi się trendami, modą i coraz to większymi wymaganiami konsumentów. Społeczeństwo staje się coraz bardziej świadome tego, w jak istotny sposób żywność ma wpływ na ich zdrowie i witalność. Świadomy konsument wymaga coraz więcej od producentów żywności.

  • 2020-08-24 | Komentarze: 0

    „Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

    Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.

  • 2020-07-02 | Komentarze: 0

    25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka

    Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.

  • 2020-03-17 | Komentarze: 0

    Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek

    Ruszyła XV edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do badania potrwa do 8 maja 2020. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów. Partnerem Medialnym – multimedialna agencja informacyjna Newseria.

  • 2019-09-30 | Komentarze: 0

    Inspekcja x-ray: Jaki system wybrać do pakowania dnej żywności?

    System inspekcji X-ray ma spełniać konkretne wymagania firmy. Zanim wybierzemy konkretną maszynę powinniśmy uwzględnić serię czynników.

  • 2019-07-11 | Komentarze: 0

    Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

    Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

  • 2019-03-18 | Komentarze: 0

    Akademickie 5 minut na obiad

    Gulasz z parówek, makaron z cukrem, czy dowolne połączenie składników, które zostały w lodówce – o kulinarnych wyczynach studentów od zawsze krążyły legendy. Wiele wskazuje na to, że te wątki już wkrótce znikną z barwnych opowieści o akademickim życiu. Studentom nie przybyło wprawdzie czasu na gotowanie, nie zaczęli też częściej odwiedzać restauracji. Przywiązują jednak większą wagę do dobrego odżywiania i zyskali sprzymierzeńców w walce z pędzącym czasem.

  • 2018-11-21 | Komentarze: 0

    Śliwka Nałęczowska sponsorem Róż Gali

    Śliwka Nałęczowska znana z tego, że smakuje wybornie została sponsorem tegorocznej gali finałowej plebiscytu Róże Gali, jaka odbyła się 19 listopada w Warszawie. Marka zaprezentowała się na tym prestiżowym wydarzeniu, podkreślając tym samym swoją przynależność do segmentu premium.

  • 2018-04-03 | Komentarze: 0

    Henkell i Freixenet łączą siły

    Henkell podpisuje umowę nabycia 50.67% udziałów w Freixenet S.A. Zawarcie umowy o rozległej współpracy na skalę międzynarodową.

  • 2018-03-28 | Komentarze: 0

    Szybki, elastyczny, dokładny – „głodny potwór” firmy ISHIDA

    Idealnym przykładem demonstrującym sukces korzystnego partnerstwa pomiędzy dostawcą a odbiorcą jest najnowsza instalacja systemów Ishida Europe w jednej z wiodących brytyjskich firm przetwórstwa spożywczego Tulip, w jej fabryce w Ruskington, w hrabstwie Lincolnshire. Zainstalowana linia obsługuje produkt w postaci mrożonych kiełbasek koktajlowych w tempie 2700 kilogramów na godzinę. Przy masie każdej kiełbaski wynoszącej około 10 gramów wynik przekłada się na imponującą liczbę 270 tysięcy sztuk na godzinę.

Strona 1 z 174
 1  2  3  4  5  6  ...  174   następna »