Wyniki wyszukiwania dla frazy: paola

Liczba znalezionych wiadomości: 11

  • 2012-05-09 | Komentarze: 0

    Musujące winogrono - VINEA wkracza na polski rynek!

    Na początku maja na rynku napojów zagości nowość - musujący napój winogronowy VINEA

  • 2012-04-02 | Komentarze: 0

    Syropy Paola Produktem Roku 2012

    Linia syropów Paola została wybrana przez konsumentów Produktem Roku 2012 i otrzymała tytuł Wybór Konsumentów. Produkt Roku. Innowacja 2012. Marka Hoopa znalazła się wśród najlepszych produktów FMCG, wskazanych jako najlepsze, w badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez TNS OBOP w styczniu 2012 r

  • 2012-01-24 | Komentarze: 0

    Nowa marka syropów - Jarmark Polski

    Hoop Polska, producent napojów wprowadził w styczniu na rynek nową markę syropów – Jarmark Polski, poszerzając tym samym swoje portfolio syropów, o markę ekonomiczną.

  • 2011-06-14 | Komentarze: 0

    Paola zmienia opakowania syropów i wprowadza nowe smaki.

    Celem zmian jest odświeżenie wizerunku. Jednocześnie Paola rozszerza portfolio swoich smaków. Nowe opakowania pod względem wizerunkowym kładą nacisk nie tylko na tradycję, ale przede wszystkim na domowość, rozumianą jako powrót do wspomnień z dzieciństwa – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager marki Paola.

  • 2010-06-17 | Komentarze: 0

    Rusza dwuetapowa kampania nowości marki Paola

    Kampania telewizyjna Paola Kompot Domowy rozpocznie się 18 czerwca. Pierwszy etap potrwa do 18 lipca. Dzień później ruszy drugi etap kampanii - sponsoring prognozy pogody w TVP1, który zakończy się 15 sierpnia 2010.

  • 2010-04-19 | Komentarze: 0

    Nowa kategoria w napojach - Domowe Kompoty Babci Paoli

    Hoop Polska wprowadza na rynek Domowe Kompoty Babci Paoli. Tym samym inauguruje nową kategorię napojów – Kompoty

  • 2010-02-02 | Komentarze: 0

    Rusza zimowa kampania wizerunkowa marki Paola

    Czterotygodniowa kampania telewizyjna rozpoczyna się 1 lutego i będzie obecna w największych stacjach. Została przygotowana przez agencję Schulz.

  • 2009-09-11 | Komentarze: 0

    Pierwsza połowa roku pomyślna dla Grupy Kofola

    W pierwszej połowie roku 2009 Grupa Kofola przedstawiła skonsolidowane wyniki zysków netto w kwocie 11,287 milionów złotych.

  • 2009-05-12 | Komentarze: 7

    Jupik Team kontra Klony - promocja jakiej jeszcze nie było

    27 kwietnia Jupik ruszył z promocją Jupik Team kontra Klony, a tydzień później rozpoczęła się wspierająca ją, silna kampania TV.

  • 2008-08-04 | Komentarze: 0

    Do jesieni Hoop będzie miał nową strategię

    Sąd zarejestrował napojową fuzję czeskiej Kofoli i polskiego Hoopa. - Chcemy być jednym z głównych graczy we wszystkich segmentach rynku napojów bezalkoholowych - mówi Vassilen Tzanov, nowy szef połączonej spółki.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »