Wyniki wyszukiwania dla frazy: pacific
Liczba znalezionych wiadomości: 11
-
2012-03-29 | Komentarze: 0
Tworzenie Wspólnej Wartości – nowy wymiar biznesu Nestlé w Polsce. Raport 2008-11 i strategia biznesowa 2011-13
Nestlé Polska S.A. wydało pierwszy raport z realizacji strategii, polityk i dobrych praktyk odpowiedzialnego biznesu: „Tworzenie Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce. Raport 2008-2011”. W publikacji zaprezentowano dokonania wszystkich spółek firmy w Polsce: Nestlé Polska S.A., Nestlé Waters Polska S.A. i CPP Toruń Pacific Sp. z o.o. Raport zawiera również kluczowe elementy „Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości Nestlé w Polsce na lata 2011-2013.” Pełna treść dokumentu dostępna jest na www.nestle.pl.
-
2011-06-01 | Komentarze: 0
Produkty Nestlé najlepsze na rynku FMCG
Produkty firmy Nestlé Polska S.A. – kluczowego producenta żywności w Polce oraz lidera na rynku żywności na świecie – otrzymały 4 „Złote Paragony 2011 – Nagrody Kupców Polskich” oraz 3 wyróżnienia w konkursie organizowanym przez miesięcznik HURT & DETAL. Tym samym zostały zaliczone do grona najlepszych wyrobów rynku FMCG w Polsce. O zwycięstwie zadecydowali sami czytelnicy magazynu, uczestnicząc w ogólnopolskim głosowaniu, realizowanym pod nadzorem Instytutu Badawczego Pentor Research International.
-
2009-12-22 | Komentarze: 0
Cisowianka zaprasza na Rok Chopinowski - „Wigilia z Chopinem” 24 i 25 grudnia w telewizyjnej Jedynce
Nadchodzący 2010 rok upłynie pod znakiem muzyki Fryderyka Chopina. Na 200. rocznicę urodzin kompozytora zaplanowano szereg wydarzeń kulturalnych poświęconych życiu i twórczości Mistrza. Muzyka Chopina rozbrzmiewać będzie na pięciu kontynentach, a najgłośniej w Polsce, gdzie odbędzie się ponad 1600 koncertów. Partnerem Strategicznym obchodów Roku Chopinowskiego jest producent wody mineralnej Cisowianka.
-
2009-11-25 | Komentarze: 0
Marka Heineken ma nowego marketing managera
1 stycznia 2010 r. David Lete obejmie funkcję Marketing Managera marki Heineken w Dziale Marketingu Grupy Żywiec.
-
2009-05-19 | Komentarze: 0
Nowe zestawy sztućców w ofercie marki Villa Italia
Villa Italia wprowadziła do oferty dodatków stołowych nowe, eleganckie zestawy sztućców. Prosta, tradycyjna forma i subtelne zdobienia sprawią, że sztućce Villa Italia będą się gustownie prezentowały na każdym stole.
-
2009-03-03 | Komentarze: 0
Zwyczaje żywieniowe: na śniadanie kanapki
Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, kolację oddaj wrogowi - to maksyma, którą znamy od wczesnego dzieciństwa. Coraz częściej jednak w zabieganym i zapracowanym świecie ten najważniejszy posiłek zjadamy w pośpiechu, często dopiero w pracy.
-
2008-06-06 | Komentarze: 0
Rynek płatków śniadaniowych wart już 600 mln PLN
Wydatki Polaków na płatki śniadaniowe w 2008 r. wyniosą ok. 590 mln PLN - prognozuje firma badawcza Euromonitor International. To o ok. 8,5% więcej niż w ubiegłym roku.
-
2008-04-29 | Komentarze: 0
Vinexpo 2008 Asia - Pacific
27-29.05.2008r., Hong Kong
-
2008-03-19 | Komentarze: 0
Polacy częściej sięgają po produkty śniadaniowe
Według danych firmy Nielsen, w ubiegłym roku rynek płatków śniadaniowych wart był ponad 540 mln PLN. Pod względem spożycia per capita Polska wypada przeciętnie. Zjadamy 1 kg płatków rocznie, podczas gdy Anglicy i Irlandczycy - 6 kg.
-
2008-02-18 | Komentarze: 0
Drożeją płatki śniadaniowe
Lider rynku płatków śniadaniowych - Cereal Partners Poland Toruń-Pacific (CPPTP) - zwiększył ubiegłoroczną sprzedaż o niemal 6,6%, do 551 mln PLN, ale zakończył ubiegły rok z zyskiem netto nieco niższym niż w 2006 roku.
1 2 następna »