Wyniki wyszukiwania dla frazy: nowa strona internetowa
Liczba znalezionych wiadomości: 20
-
2014-04-02 | Komentarze: 0
Marka Fortuna zmieniła swoją stronę internetową
Od początku marca Fortuna (Agros-Nova) pod adresem www.fortuna.com.pl uruchomiła nową stronę internetową. To jeden z elementów, które zostały zmienione w ramach budowania odświeżonego wizerunku marki, opartego na idei „Mniej znaczy więcej”. Pod względem graficznym strona jednego z wiodących producentów żywności w Polsce stała się znacznie bardziej przejrzysta i czytelna.
-
2014-01-21 | Komentarze: 0
Firma Bracia Urbanek z nową stroną www!
Nowoczesna i funkcjonalna, z designem nawiązującym do zmienionych w poprzednim roku etykiet i wieczek. Łatwa w obsłudze z czytelnym menu i wyszukiwarką. Praktyczna, dzięki użytecznym informacjom.
-
2012-05-17 | Komentarze: 0
Nowa strona www OSM Piątnica
Odświeżona strona internetowa Piątnicy o nowej, przyjaznej użytkownikom grafice zawiera więcej przydatnych informacji dla konsumentów i dystrybutorów.
-
2011-10-04 | Komentarze: 0
Jesienna ofensywa "Serenady"
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z Radzynia Podlaskiego jesienią wspierać będzie sprzedaż serów marki Serenada akcjami marketingowymi wykorzystującymi różne kanały komunikacji. Część elementów już w tej chwili jest widoczna w mediach. Spomlek bardzo mocno stawia na interaktywność i zaangażowanie konsumentów.
-
2011-08-16 | Komentarze: 0
Rusza III edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”
Woda jest niezbędna do życia. Jest najkorzystniejszym napojem dla całej rodziny, szczególnie potrzebnym dzieciom dla zdrowia i ich prawidłowego rozwoju. Przypomina o tym III już edycja ogólnopolskiej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”.
-
2011-03-14 | Komentarze: 0
Ice-Mastry: nowy sezon w nowej kreacji
Ice-Mastry przygotowuje się do letniego sezonu. Już w marcu ruszył spot reklamowy oraz nowa strona internetowa. Firma planuje również wprowadzić na rynek nowe lody.
-
2011-03-02 | Komentarze: 0
Nowe oblicze strony internetowej HELIO
Firma HELIO S.A., wiodący producent mas makowych oraz dystrybutor bakalii i owoców suszonych w Polsce, uruchomiła swoją nową stroną internetową. Pod adresem www.helio.pl czeka na internautów odświeżona i atrakcyjna wizualnie witryna, zawierająca mnóstwo informacji dotyczących produktów HELIO oraz ich zastosowania w zdrowej diecie. Nowoczesny serwis internetowy zawiera również informacje przeznaczone dla partnerów biznesowych firmy oraz dla inwestorów giełdowych.
-
2010-04-27 | Komentarze: 0
„OOkulary otwartości” – start silnej kampanii reklamowej Hoop Coli
Dzisiaj, poprzedzona działaniami teaserowymi, rozpoczyna się silna kampania telewizyjna i internetowa. Jej celem jest umocnienie świadomości ikony marki Hoop Cola - podwójnego "OO" oraz samej marki wśród młodych konsumentów, którzy tworzą core target grupy. Dzisiaj rusza również nowa strona hoopcola.pl pod hasłem „Wielkie Otwarcie Czego Chcesz”.
-
2009-10-19 | Komentarze: 0
Co ma motyl do psa a pies do czekolady? - czyli jak Wedel przełamuje schematy
Przełomowa w historii Wedla strategia komunikacji. Wiodąca, polska czekoladowa marka przestaje mówić o produkcie i przymruża oko do swoich konsumentów. Celem nowej platformy komunikacyjnej jest wzmocnienie tożsamości Wedla jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności oraz uwspółcześnienie komunikacji marki.
-
2009-10-09 | Komentarze: 0
Nowa kampania wizerunkowa Wódki Wyborowa
Z początkiem października br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Wyborowa, jednej z najlepiej rozpoznawanych wódek czystych na świecie. Przekaz kampanii „Wyborowa. W każdej ważnej chwili“ opiera się na symbolicznym geście wznoszenia toastu. Za spotkanie! Za ideały! Za sukces! – brzmią hasła kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do celebrowania ważnych momentów w życiu. Kampania obejmuje szereg aktywności w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, sponsoring oraz działania PR.
1 2 następna »