Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: nowa

Liczba znalezionych wiadomości: 885

  • 2018-09-12 | Komentarze: 0

    Lubelskie Święto Młodego Cydru zaprasza na Przyjęcie w sadzie

    500 osób przy wspólnych stołach, 5 ton jabłek, 500-litrowa beczka Młodziaka, ponad 500 prezentów i szarlotka dla wszystkich - Lubelskie Święto Młodego Cydru zaprasza na swoje 5. urodziny. Wyjątkowa edycja Święta odbędzie się w sobotę 15 września na Placu przed Centrum Kultury.

  • 2018-08-13 | Komentarze: 0

    Nowa naważarka idealna dla produktów delikatnych

    Ishida Europe wdrożyła nową serię naważarek z dziesięcioma i czternastoma głowicami specjalnie zaprojektowanymi do szybkiego i dokładnego naważania produktów delikatnych, takich jak herbatniki, wafle i mrożonki.

  • 2018-04-05 | Komentarze: 0

    Przezroczysta Galaretka deserowa Delecta bez żelatyny

    Przezroczysta Galaretka deserowa o smaku agrestu i winogron to nowość w ofercie galaretek roślinnych marki Delecta. Nie zawiera żelatyny a zastyga zaledwie w godzinę, dzięki zawartości karagenu, składnika żelującego pozyskiwanego z czerwonych wodorostów. Produkt w sam raz do efektownych deserów z owocami sezonowymi.

  • 2018-03-28 | Komentarze: 0

    Szybki, elastyczny, dokładny – „głodny potwór” firmy ISHIDA

    Idealnym przykładem demonstrującym sukces korzystnego partnerstwa pomiędzy dostawcą a odbiorcą jest najnowsza instalacja systemów Ishida Europe w jednej z wiodących brytyjskich firm przetwórstwa spożywczego Tulip, w jej fabryce w Ruskington, w hrabstwie Lincolnshire. Zainstalowana linia obsługuje produkt w postaci mrożonych kiełbasek koktajlowych w tempie 2700 kilogramów na godzinę. Przy masie każdej kiełbaski wynoszącej około 10 gramów wynik przekłada się na imponującą liczbę 270 tysięcy sztuk na godzinę.

  • 2018-02-26 | Komentarze: 0

    Koniec z nudnymi przekąskami

    Utrzymanie zdrowej i smacznej diety może być problematyczne. Często brakuje czasu, ochoty, początkowego zapału lub umiejętności. Teraz to może się zmienić – na rynku pojawiły się wygodne porcje rybnych przekąsek „na raz”, które zapewnią codzienną porcję zdrowia w dowolnym miejscu i czasie.

  • 2016-10-06 | Komentarze: 0

    Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie!

    Lubelska, najbardziej kolorowa marka alkoholu w Polsce, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie tylko jako partner dobrej zabawy, ale też podczas bardziej eleganckich okazji. Produkt w nowej odsłonie dostępny będzie już pod koniec września.

  • 2016-03-22 | Komentarze: 3

    Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

    Setki czołowych firm z Polski i zagranicy, uznani eksperci, najzdolniejsi młodzi projektanci, goście specjalni oraz tysiące uczestników, poszukujących najlepszych opakowań na rynku i innowacyjnych rozwiązań. Dwie hale wystawiennicze, dwa razy więcej atrakcji – tak w telegraficznym skrócie wygląda zbliżająca się edycja największego i najważniejszego wiosennego wydarzenia branży opakowań w tej części Europy, czyli 8. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w EXPO XXI Warszawa w dniach 12-13 kwietnia.

  • 2016-01-22 | Komentarze: 0

    SERTOP podsumowuje 2015 rok

    Minione dwanaście miesięcy było dla nas czasem nie tylko intensywnego rozwoju, ale także rokiem wielu wyzwań, który zakończyliśmy z sukcesem realizując założone cele sprzedażowe - mówi Tomasz Kania Dyrektor ds. handlowych SERTOP sp. z o.o. - W 2015 roku zakończyliśmy także unijny program promocyjny obejmujący takie rynki jak: Niemcy, Francja, ZEA, Chiny oraz Ukraina. W ramach tego projektu wzięliśmy udział w licznych, międzynarodowych targach, misjach oraz seminariach, które umożliwiły nam zaprezentowanie naszego asortymentu nowym grupom odbiorców. Obecność na imprezach zaowocowała nowymi możliwościami handlowymi, co w bezpośredni sposób wpłynęło na nasze wyniki eksportowe. W zeszłym roku wyeksportowaliśmy ponad 30% naszych wyrobów docierając do 20 krajów.

  • 2015-09-10 | Komentarze: 0

    Nowa odsłona kampanii marki Grześki

    28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz branding paczkomatów firmy InPost.

  • 2015-04-27 | Komentarze: 0

    Kawa Cykoria w nowych opakowaniach

    Nowy design opakowań i nowa gramatura a w środku ta sama co dotychczas, pyszna zbożowa kawa, której smak i aromat przywołują wspomnienia z lat dziecięcych. Bezkofeinową, wyprodukowaną na bazie prażonej cykorii, żyta i buraka cukrowego kawę mogą pić nawet dzieci, kobiety w ciąży oraz karmiące matki. Wyprodukowana wyłącznie z naturalnych składników kawa jest bogata w błonnik, działający zbawiennie na równowagę jelitową organizmu. Ze względu na zawartość buraka cukrowego nie wymaga także dosładzania.

Strona 1 z 89
 1  2  3  4  5  6  ...  89   następna »