Wyniki wyszukiwania dla frazy: nagrody za kody

Liczba znalezionych wiadomości: 10

  • 2014-06-04 | Komentarze: 0

    Żywiec Zdrój Smako-Łyk z Angry Birds

    W połowie maja na sklepowych półkach pojawiła się limitowana wersja produktów Żywiec Zdrój Smako-Łyk z postaciami Angry Birds na etykiecie. Nowej odsłonie napoju towarzyszy letnia promocja konsumencka - "Wyrzutnia nagród". Na wielbicieli, jednej z najpopularniejszych gier na świecie, czekają liczne nagrody: 200 000 kodów do gier i 2 000 walizek z wizerunkiem Angry Birds.

  • 2012-11-22 | Komentarze: 0

    Wystartowała II edycja programu ZM Pekpol „Nagradzamy ze smakiem”!

    Ruszyła II edycja programu lojalnościowego „Nagradzamy ze smakiem” Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” S.A. Nowością w II edycji programu jest możliwość udziału nie tylko klientów detalicznych (jak było to w I edycji), ale również nowych klientów i klientów hurtowych. Uczestnicy programu mają możliwość wyboru nagród wśród 3000 pozycji asortymentowych.

  • 2010-02-22 | Komentarze: 0

    100 000 zł do wygrania w loterii Bosmana i Piasta

    Bosman i Piast, regionalne marki z portfela Carlsberg Polska, rozpoczęły akcję promocyjną, w ramach której wszyscy konsumenci piwa Bosman oraz Piast mają szansę na WIELKĄ WYGRANĄ w wysokości aż 100 000 ZŁ. Jednocześnie marki Bosman i Piast przygotowały dla uczestników akcji nagrody dodatkowe, w wysokości 1000 zł i 100 zł. Akcja trwać będzie do 30 kwietnia 2010 r.

  • 2009-11-30 | Komentarze: 0

    Ostatnia szansa na wygraną!

    Dobiega końca smakowita loteria firmy Mamut, która zapewniła wygraną już 36 szczęśliwcom. Teraz miłośnicy słodkości mają ostatnią szansę na zdobycie atrakcyjnych upominków i udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Fiat Grande Punto!

  • 2009-07-08 | Komentarze: 0

    Kampania marki Carlsberg związana z Live Nation

    Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cykl koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet, oraz komunikująca możliwość zdobycia przez konsumentów Carlsberga – oficjalnego piwa Live Nation - biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation. Dodatkowo, prowadzone są także akcje promocyjne marki w hipermarketach Carrefour oraz Tesco, w ramach których klienci tych sieci mogą wygrać specjalne bilety VIP na koncert Madonny (Carrefour) i U2 (Tesco).

  • 2009-05-05 | Komentarze: 0

    Już od maja b.r. marka Carlsberg rozpoczyna wielką akcję promocyjną

    Już od maja b.r. marka Carlsberg rozpoczyna wielką akcję promocyjną Best Bar Tour, która potrwa do końca sezonu letniego. Konsumenci biorący udział w loterii mają szansę przeżyć ekscytującą przygodę z Carlsbergiem w najciekawszych barach świata i wygrać tysiące atrakcyjnych barowych gadżetów. W Polsce na czas promocji przygotowano limitowane opakowania Carlsberga – pierwszą w Polsce puszkę z nadrukiem wysokiej rozdzielczości.

  • 2009-02-03 | Komentarze: 0

    Coca-Cola uruchamia największy w Polsce program lojalnościowy sektora FMCG - Zapunktowani.pl

    Coca-Cola Poland Services od stycznia 2009 rozpoczyna nowy program lojalnościowy dla swoich konsumentów. Mechanika Zapunktowani.pl, największego tego typu programu w Polsce, oparta będzie zarówno o mechanizm lojalnościowy jak i loterię. Konsumenci w zamian za zebrane punkty będą mogli otrzymać dziesiątki tysięcy nagród oraz co tydzień wygrać jedną wycieczkę zagraniczną. Program potrwa co najmniej rok, zostanie wsparty kampanią reklamową w telewizji, prasie oraz Internecie.

  • 2008-08-11 | Komentarze: 0

    Appetita spełniła marzenie Pani Marii

    Ogólnopolska loteria promocyjna organizowana przez firmę Ziołopex została zakończona, nagrody przyznane. Główna nagroda - samochód marki Seat Leon trafił w ręce szczęśliwej zwyciężczyni.

  • 2008-03-25 | Komentarze: 0

    Appetita spełnia marzenia w wyjątkowej loterii promocyjnej

    Trwa wielka, ogólnopolska loteria promocyjna organizowana przez firmę Ziołopex. Akcja konsumencka odbywa się pod hasłem „Appetita – smak spełnionych marzeń”. Każda osoba, która do 15 maja 2008 wyśle trzy kody kreskowe z produktów marki Appetita lub Ziołopex wraz z dowodem zakupu i wypełni kartę zgłoszeniową, ma szansę na spełnienie marzeń.

  • 2006-10-11 | Komentarze: 0

    Juju, granacziczi czy kimilimi?

    Maria Peszek, Elżbieta Duda i Bartosz Wierzbięta nagrodzili najlepszych owocowych słowotwórców w wakacyjnym konkursie organizowanym przez markę Redd’s. Burzliwe i pełne emocji obrady jury zakończyły się sukcesem i od dziś KIMILIMI, GRANACZICZI i REDBUZAN - zwariowane owocowe krzyżówki podbijają Warszawę!

Strona 1 z 1
 1