Wyniki wyszukiwania dla frazy: marketing
Liczba znalezionych wiadomości: 804
-
2023-09-11 | Komentarze: 0
Wszystkie ręce na pokład! Lidl, Kaufland, FRoSTA wśród laureatów prestiżowych nagród MSC
Organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council (MSC), działająca na rzecz zrównoważonego rybołówstwa, doceniła podmioty, które w ciągu ostatniej dekady wyróżniły się największym zaangażowaniem w rozwój Programu MSC w naszym kraju.
-
2023-04-05 | Komentarze: 0
Kampania reklamowa HARIBO z zupełnie nowym spotem!
HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.
-
2023-03-21 | Komentarze: 0
Piątnica Partnerem projektu DeBBaty 2023 – ogólnopolskiego turnieju debat oksfordzkich
OSM Piątnica została Partnerem 8. edycji ogólnopolskiego turnieju debat oksfordzkich, organizowanego przez Samorząd Studentów SGH. Dzięki temu spółdzielnia wspiera projekt, w którym uczestnicy mogą realizować swoje pasje oraz kształtować umiejętności merytorycznej dyskusji, autoprezentacji i negocjacji.
-
2023-02-24 | Komentarze: 0
Interpack 2023: Ishida z nowymi rozwiązaniami w zakresie pakowania
W ostatnich latach branża spożywcza stanęła w obliczu wielu wyzwań. Jednocześnie, zrównoważony rozwój stał się kluczowym czynnikiem wielu decyzji zakupowych, zarówno w przypadku klientów, jak i konsumentów końcowych. Zapotrzebowanie na zautomatyzowane rozwiązania nigdy nie było większe, co ma swoje odzwierciedlenie także w targach Interpack. Ishida zapowiedziała już, że na jej stoisku będzie można zapoznać się z szeregiem innowacyjnych rozwiązań wspomagających wydajność linii.
-
2023-01-27 | Komentarze: 0
„Design by HARIBO” marka HARIBO zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie z unikalnymi nagrodami!
Marka HARIBO przygotowała dla swoich wielbicieli niezwykły konkurs z unikalną kolekcją design by HARIBO! Do wygrania jest specjalnie na tę okazję zaprojektowana, niezwykle atrakcyjna kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop z wyjątkowym etui!
-
2022-10-17 | Komentarze: 0
Jesienna kampania zup gotowych JemyJemy
Do końca listopada potrwa kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy. Komunikacja ma na celu wzmocnienie świadomości marki, która wprowadzona na rynek zaledwie rok temu szybko stała się liderem w swojej kategorii.
-
2022-09-09 | Komentarze: 0
Roślinna po naszemu – spróbuj po swojemu! Śpiewająca kampania Piątnicy Roślinnej.
OSM Piątnica startuje z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa 4 tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe. W spocie promującym napoje Piątnicy Roślinnej wykorzystano znany i rozpoznawalny motyw muzyczny, dzięki czemu z łatwością będzie on zapamiętywany przez konsumentów. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy – z lodówki, no bo skąd: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.
-
2022-08-24 | Komentarze: 0
Już od 24 sierpnia HARIBO zaprasza na zakupy do pierwszego w Polsce firmowego sklepu!
Data otwarcia pierwszego w Polsce firmowego sklepu HARIBO została potwierdzona. Od 24 sierpnia miłośnicy żelek mogą odwiedzać sklep HARIBO w warszawskim centrum outletowym FACTORY Ursus, zarządzanym przez NEINVER. Dodatkowo w dniach 27-28 sierpnia na wielbicieli HARIBO czekają dodatkowe atrakcje związane z otwarciem sklepu!
-
2022-07-19 | Komentarze: 0
PrzyGotujmy Lepszy Świat!
Ponad 37 mln litrów wody i 303 tys. kg CO2 – tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół, przygotowując blisko 38 tys. roślinnych posiłków w ramach drugiej edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego PrzyGotujmy Lepszy Świat. Do udziału w kampanii, mającej na celu zmianę nawyków żywieniowych najmłodszego pokolenia, zarejestrowało się w ciągu dwóch lat ponad 1 700 szkół z całej Polski.
-
2022-08-03 | Komentarze: 0
Ishida zobowiązała się do neutralizacji śladu węglowego
Ishida Europe, specjalista w tworzeniu kompletnych linii produkcyjnych, zapowiedziała, że będzie dążyć do jak najbardziej neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla stoisk wystawienniczych. Chce również niwelować ślad węglowy projektując coraz bardziej energooszczędne urządzenia.