Wyniki wyszukiwania dla frazy: mamo tato

Liczba znalezionych wiadomości: 9

  • 2012-12-06 | Komentarze: 0

    Ze Zdrojkiem przez cały rok – przedszkolaki z Warszawy wolą wodę!

    Zdrojek – sympatyczny bohater programu edukacyjnego „Mamo, Tato, wolę wodę!” - 1 grudnia zabrał dzieci w niezapomnianą podróż przez cztery pory roku. Najmłodsi, w trakcie zabawy zorganizowanej w rodzinnym centrum rozrywki Familijni w Warszawie, poznawali fascynujący świat wody, a rodzice mieli okazję skorzystania z porad dietetyka i psychologa dziecięcego.

  • 2011-12-22 | Komentarze: 0

    Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” wzorem dla Europy

    Realizowany przez firmę Żywiec Zdrój program „Mamo, tato, wolę wodę!” zaprezentowano jako wzorcowy projekt edukacyjny podczas konferencji „Diet, Physical Activity and Health – an European Platform For Action”, zorganizowanej w Brukseli przez Komisję Europejską.

  • 2011-10-05 | Komentarze: 0

    Akcja „Mamo, tato, wolę wodę!” doceniona przez europejskich ekspertów ds. walki z otyłością

    Program edukacyjny „Mamo, tato, wolę wodę!” został wyróżniony przez Komisję Europejską oraz Dyrekcję Generalną ds. Zdrowia i Ochrony Konsumenta (DG SANCO) i zaprezentowany jako jedna z najlepszych praktyk tego typu realizowanych w Europie.

  • 2011-08-16 | Komentarze: 0

    Rusza III edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”

    Woda jest niezbędna do życia. Jest najkorzystniejszym napojem dla całej rodziny, szczególnie potrzebnym dzieciom dla zdrowia i ich prawidłowego rozwoju. Przypomina o tym III już edycja ogólnopolskiej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”.

  • 2009-11-24 | Komentarze: 0

    Żywiec Zdrój S.A. nagrodzony - Ekologia i pracownicy podstawą sukcesu.

    Współcześnie polityka firmy nie ogranicza się już tylko do generowania wymiernych zysków finansowych. Przewidujący pracodawca wie, jak ważna jest atmosfera pracy, zainteresowanie sprawami pracowników, innowacyjność oraz zaufanie społeczne i świadomość ekologiczna. Żywiec Zdrój S.A od lat potwierdza skuteczność społecznie zaangażowanego biznesu. Widoczne efekty to kolejne prestiżowe nagrody i nominacje dla firmy: tytuł Pracodawcy Podbeskidzia 2009 oraz nominacja do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu, przyznawanej przez Business Centre Club.

  • 2009-09-11 | Komentarze: 0

    Mamo, Tato, wolę wodę!

    We wrześniu br. ruszy ogólnopolska kampania „Mamo, Tato, wolę wodę!”, której celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Organizatorem akcji jest Żywiec Zdrój S.A. Patronat merytoryczny nad programem objęły Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka, a patronat honorowy – Ministerstwo Zdrowia.

  • 2009-09-03 | Komentarze: 0

    "Mamo, Tato, wolę wodę!"

    We wrześniu rusza ogólnopolska kampania "Mamo, Tato, wolę wodę!", która ma przekonać rodziców i placówki edukacyjne do zastępowania w diecie dzieci napojów słodzonych - wodą. Zdaniem organizatorów akcji, taki wybór jest najzdrowszy, bo m.in. obniża ryzyko otyłości oraz próchnicy zębów. Kampania ma objąć 110 tys. przedszkolaków i 165 tys. dzieci w wieku 7-9 lat.

  • 2008-02-21 | Komentarze: 0

    Akcja: "Mamo, Tato już wiem gdzie są witaminy i minerały!"

    ,,Mamo, Tato już wiem gdzie są witaminy i minerały!” Kosmiczne lekcje o zdrowiu - podsumowanie projektu wspierającego zmianę nawyków żywieniowych wśród dzieci w Polsce. Akcja pod honorowym patronatem Ministerstwa Zdrowia.

  • 2007-10-22 | Komentarze: 0

    Konieczna zmiana nawyków żywieniowych u dzieci

    Kosmiczne lekcje o zdrowiu - wreszcie do szkół trafi projekt, który wesprze zmianę nawyków żywieniowych wśród dzieci w Polsce. Ministerstwo Zdrowia objęło honorowy patronat nad akcją.

Strona 1 z 1
 1