Wyniki wyszukiwania dla frazy: li
Liczba znalezionych wiadomości: 4535
-
2023-09-26 | Komentarze: 0
Rio Mare i Fundacja WWF Polska kolejny raz RAZEM DLA OCEANÓW
Już blisko 90% ryb w produktach Rio Mare w skali globalnej pochodzi ze zrównoważonych połowów. To efekt współpracy firmy z organizacją WWF w ramach kampanii Razem dla Oceanów.
-
2023-09-19 | Komentarze: 0
Wspólne świętowanie Ogólnopolskiego Dnia Przedszkolaka. Pomysły na dobrą zabawę z najmłodszymi!
20 września obchodzimy Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka. To bardzo ważna data dla każdego malucha i idealna okazja do celebrowania wyjątkowego etapu w życiu naszych najmłodszych. Tego dnia wiele przedszkoli organizuje moc atrakcji dla dzieciaków, jednak nie zapomnij o swoich pociechach po przyjściu do domu. Sprawdź, co specjalnego możesz przygotować 20 września! Podpowiadamy, jakie atrakcje i ulubione przekąski wywołają uśmiech na twarzy Twojego przedszkolaka. Niech dobra zabawa nie ma końca!
-
2023-09-11 | Komentarze: 0
Wszystkie ręce na pokład! Lidl, Kaufland, FRoSTA wśród laureatów prestiżowych nagród MSC
Organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council (MSC), działająca na rzecz zrównoważonego rybołówstwa, doceniła podmioty, które w ciągu ostatniej dekady wyróżniły się największym zaangażowaniem w rozwój Programu MSC w naszym kraju.
-
2023-08-28 | Komentarze: 0
Nowość od MAOAM
Marka MAOAM, producent gum rozpuszczalnych, wprowadza na rynek nowość – limitowaną edycję MAOAM Kracher Apple Alarm.
-
2023-08-23 | Komentarze: 0
Nowość! Skyry z Piątnicy w nowej pojemności 450 g!
OSM Piątnica wprowadza do oferty Skyr naturalny i waniliowy w powiększonej pojemności – 450 g. Produkty w nowych opakowaniach pojawią się w sprzedaży już w sierpniu.
-
2023-07-24 | Komentarze: 0
Ishida: Menù stawia na zwiększoną szybkość i wydajność
Dwie naważarki do świeżej żywności firmy Ishida (FFW) zainstalowane w zakładzie firmy menù s.R.L., wiodącego włoskiego producenta specjałów spożywczych dla branży gastronomicznej, zapewniają znaczną poprawę szybkości i wydajności produkcji. Pozwoliły też na znaczne zmniejszenie nakładów pracy w procesie ważenia i pakowania szeregu wysokiej jakości produktów warzywnych i owoców morza.
-
2023-07-24 | Komentarze: 0
Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka jednoczą siły, by wspierać zdrowie psychiczne nastolatków
Według danych WHO depresja i zaburzenia lękowe należą do pięciu głównych zagrożeń chorobowych dotykających dzieci i młodzież w Europie. Samobójstwo jest główną przyczyną zgonów wśród 10-19-latków w krajach o niskich i średnich dochodach oraz drugim najczęstszym powodem w krajach o wysokich dochodach. W Polsce według danych Policji w 2022 r. odnotowano ponad 2031 prób samobójczych młodych ludzi. To o 150% więcej niż w roku 2020. Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka w dniach 10-19 lipca br. wspólnie realizują akcję, której celem jest wsparcie zdrowia psychicznego nastolatków.
-
2023-06-28 | Komentarze: 0
SBV - Dokładność ważenia zapewniła szybki zwrot kosztów
Instalacja wagi do świeżej żywności Ishida (FFW) w zakładzie specjalistycznego francuskiego producenta ekologicznej wieprzowiny, pozwoliła firmie zaoszczędzić produkty o łącznej masie 4 ton w skali roku, prowadząc do zwrotu z inwestycji w mniej niż trzy lata.
-
2023-06-21 | Komentarze: 0
Konsumenci wybiorą najlepszy produkt z certyfikatem MSC
Organizacja pozarządowa Marine Stewardship Council (MSC), działająca na rzecz zrównoważonego rybołówstwa, organizuje plebiscyt, w którym konsumenci poprzez głosowanie wybiorą „Najlepszy Produkt MSC 2023”. Do udziału w nim swoje produkty zgłosiło 13 firm – zarówno producenci, jak i sieci handlowe oferujące certyfikowane produkty MSC. Plebiscyt połączony jest z konkursem, w którym konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody.
-
2023-06-20 | Komentarze: 0
Letni konkurs z Insalatissime Rio Mare
19 czerwca startuje konkurs konsumencki marki Rio Mare, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Przez cały okres letni, marka, będzie prowadziła intensywne działania komunikacyjne, koncentrując się na unikatowych cechach produktów – sałatek z tuńczykiem. Obecnie, w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu, trwa kampania reklamowa – maj-czerwiec, a kolejna przewidziana jest na okres sierpień-wrzesień. Planowane są również działania komunikacyjne w sklepach.