Wyniki wyszukiwania dla frazy: lech premium

Liczba znalezionych wiadomości: 20

  • 2013-10-16 | Komentarze: 0

    Książęce nagrodzone na Golden Beer Poland 2013

    Podczas odbywającego się w Rzeszowie Golden Beer Poland 2013 Książęce otrzymało trzy medale zdobywając całe podium w kategorii „Ciemny lager”. To kolejna prestiżowa nagroda dla Książęcego po medalach International Beer Challenge 2013 oraz „Chmielakach Krasnowstawskich”.

  • 2012-05-24 | Komentarze: 0

    Ile chmielu na jedną szklankę piwa? Ambasadorzy piwa to wiedzą!

    25 maja osoby związane z produkcją chmielowego napoju obchodzą swoje święto – Międzynarodowy Dzień Piwowara. Jest to wyjątkowy dzień dla wszystkich pracowników Kompanii Piwowarskiej, którzy dzięki profesjonalnym warsztatom stali się ambasadorami piwa.

  • 2012-05-23 | Komentarze: 0

    Ciuch w Ruch – Kompania Piwowarska wspiera Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i chroni środowisko

    Jeszcze nie zakończył się konkurs ekologiczny, który Kompania Piwowarska zorganizowała dla swoich pracowników z okazji Dnia bez Śmiecenia, a już w firmie realizowane są kolejne projekty, pozwalające chronić środowisko, a przy tym pomagać potrzebującym. KP właśnie włączyła się do akcji Ciuch w Ruch, prowadzonej przez firmę 3R Recycling Solutions oraz Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

  • 2012-04-04 | Komentarze: 0

    LECH PREMIUM wprowadza butelkę Lech Easy Grip

    Ma smukłą sylwetkę i specjalny tłoczony uchwyt, dzięki któremu mocno trzyma się w dłoni. Marka Lech Premium wprowadziła właśnie do sklepów piwo w nowej butelce. Bardziej „chwytliwej“, przyciągającej wzrok nowoczesną etykietą. Launch innowacyjnej butelki Lech Easy Grip TM wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

  • 2011-08-11 | Komentarze: 0

    Dobre piwo poznasz po pianie!

    Nasze ulubione piwa kojarzą nam się z białą, gęstą i trwałą pianą. Co jednak sprawia, że na naszym piwie pojawia się piękna pienista powłoka? Co tworzy piwa dobre czy wręcz doskonałe? Ilu miłośników piwa, tyle opinii… Jedno jednak nie podlega dyskusji – piwo jest tak dobre jak surowce, z których powstaje. To między innymi dzięki doskonałej jakości słodowi piwa takie jak np. LECH Premium nie tylko świetnie smakują, ale też kuszą swym doskonałym wyglądem.

  • 2011-06-10 | Komentarze: 0

    Chocolate, Pralines & Caramel - zniewalająca nowość od Häagen-Dazs!

    Häagen-Dazs przedstawia absolutnie niepowtarzalne połączenie delikatnych, kremowych lodów czekoladowych, chrupiących pralin oraz delikatnego karmelu. Nowy smak Chocolate, Pralines & Caramel, to mrożona propozycja, która zachwyci nawet najbardziej wymagających smakoszy.

  • 2011-05-05 | Komentarze: 0

    Na rynek wchodzi piwo LECH Premium z nowymi etykietami

    Kompania Piwowarska wprowadza nowe etykiety piwa LECH Premium z pionowo umieszczonym logotypem. Pod koniec kwietnia na rynku pojawiły się pierwsze butelki piwa LECH Premium z nową etykietą. Logo na etykiecie zostało umieszczone w niestandardowy, pionowy sposób. Zmiana ta jest spójna z obecnym projektem puszki LECHa. Koncepcje i projekty obu opakowań przygotowało studio graficzne Wilk Studio.

  • 2011-01-13 | Komentarze: 0

    Puszki do napojów z "chwytliwymi" wzorami. Poczuj różnicę

    Przyjemne dla oka, przyjemne w dotyku i przyjemne w smaku - oto najnowsze puszki do napojów od firmy Ball Packaging Europe. Nowe technologie nadruku pozwalają na produkcję puszek, które nie tylko dobrze wyglądają, ale są też przyjemne w dotyku, kreując jeszcze lepszy wizerunek marki.

  • 2010-07-30 | Komentarze: 2

    Zimny Lech w nowej, tłoczonej puszce

    Zimny Lech od połowy lipca dostępny jest w „wygodnej do trzymania”, tłoczonej puszce wykonanej w nowoczesnej technologii. Puszka dobrze leży w dłoni dzięki panelom bocznym z tłoczonymi punktami.

  • 2010-07-08 | Komentarze: 0

    Zainstaluj alkomat w telefonie podczas zakupów w TESCO

    Niemożliwe? A jednak. I to całkiem gratis. Dzięki współpracy Kompanii Piwowarskiej i TESCO każdy, kto w najbliższą sobotę odwiedzi TESCO przy ul. Towarowej 2 w Tychach będzie mógł pobrać na swój telefon aplikację do obliczania promili w organizmie. To element wspólnej kampanii obu firm, która ma promować odpowiedzialne podejście do spożywania alkoholu.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »