Wyniki wyszukiwania dla frazy: lajkonik

Liczba znalezionych wiadomości: 7

  • 2010-09-01 | Komentarze: 0

    Eurosnack S.A. wygrał przetarg na produkcję pałki kukurydzianej dla sieci Carrefour na licencji Disneya

    Eurosnack S.A. - notowany na NewConnect producent chrupek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik – został wybrany przez sieć Carrefour do produkcji chrupki kukurydzianej 60 gr. dla bajkowego projektu prowadzonego przez tę sieć.

  • 2010-07-08 | Komentarze: 0

    Tatarskie tradycje kulinarne według SEKO S.A.

    Sos tatarski, tatarska sałatka, tatar wołowy, tatarka… skąd wzięły się te tak popularne określenia w naszym kuchennym języku? Prawda jest taka, że naród tatarski przez długie lata niejednokrotnie burzliwego obcowania z Polakami odcisnął widoczne piętno na naszej kulturze. Należy do niej i kuchnia, w której do dziś funkcjonują skojarzenia związane z tatarskimi zwyczajami kulinarnymi.

  • 2010-06-08 | Komentarze: 0

    Wasabi dla zuchwałych

    Nowe orzeszki w chrupiącej panierce od Lorenz Snack - World

  • 2010-04-01 | Komentarze: 0

    Wawelskie Smoki w sześciu kształtach od marki Lajkonik

    Ogólnopolska kampania marketingowa nowych krakersów Wawelskie Smoki z portfolio Lajkonika ruszy na początku kwietnia w mediach oraz punktach sprzedaży. Produkt z linii Junior pojawił się na rynku z okazji tegorocznego jubileuszu 100-lecia powstania zakładu produkcyjnego firmy w Skawinie.

  • 2010-01-26 | Komentarze: 0

    Rozpoczyna się rok Lajkonika

    Jubileuszowe opakowania produktów, konkurs dla 100 małopolskich szkół, oraz seria wydarzeń i eventów uświetni obchody 100 - lecia istnienia zakładu produkcyjnego marki Lajkonik w Skawinie. Koncepcję kampanii „100 lat tradycji” przygotowała i zrealizuje agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska. Komunikacją PR w mediach zajmuje się agencja Q&A Consulting.

  • 2010-01-14 | Komentarze: 0

    Lorenz Snack-World rozpoczyna współpracę z firmą Unilever, światowym gigantem branży FMCG

    Doświadczenie i wysoka pozycja na polskim rynku, lidera rynku słonych przekąsek firmy Lorenz Snack-World zostały docenione przez potentata branży FMCG na świecie, firmę Unilever.

  • 2008-02-19 | Komentarze: 0

    Naturalne chipsy debiutują na rynku

    Nowy produkt skierowany jest do osób starszych, a wyróżniać go mają wyłącznie naturalne składniki i przyprawy, bez użycia konserwantów i barwników. Chpsy występować będą w trzech smakach: łagodna papryka, czosnek z ziołami i sól morska z pieprzem.

Strona 1 z 1
 1