Wyniki wyszukiwania dla frazy: la

Liczba znalezionych wiadomości: 3679

  • 2022-04-21 | Komentarze: 0

    Jan Frycz ambasadorem marki Bracia Koral

    Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, rozpoczęła emisję spotu reklamowego z udziałem nowego ambasadora marki. Jan Frycz, kultowy polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral. Nagranie zrealizowane zostało w zachwycających i sielskich krajobrazach polskiego wybrzeża.

  • 2022-03-07 | Komentarze: 0

    Ishida otwiera biuro w Katowicach

    Ishida Europe ogłosiła otwarcie swojego polskiego biura w Katowicach. To kontynuacja budowania możliwości sprzedażowych i wsparcia klientów – ostatnio w sąsiednich Czechach powstało Europejskie Centrum Doskonałości Ishida. Region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) jest dla firmy kluczowym motorem wzrostu i stanowi część szerszego planu strategicznego EMEA.

  • 2021-12-17 | Komentarze: 0

    Wyśmienite wigilijne potrawy z karpia według przepisów od marki Appetita

  • 2021-11-26 | Komentarze: 0

    Jeżyki zapraszają na… lodową ucztę!

    Znane ciastka Jeżyki pełne bakalii, czekolady i karmelu doczekały się swojej lodowej odsłony. Familijne lody Jeżyki to doskonała baza do przygotowania fantastycznych zmrożonych deserów, które są nie tylko pyszną przekąską, ale i smakowitym sposobem na poprawę nastroju niezależnie od pory roku!

  • 2021-11-04 | Komentarze: 0

    Tuńczyk – król oceanów i przysmak nie tylko dla koneserów

    Oto drapieżnik, którego da się lubić. Co więcej, jego wielbicieli na całym świecie nie brakuje, a szefowie kuchni w najróżniejszych zakątkach naszej planety wciąż proponują kolejne dania z tuńczykiem w roli głównej. Jest to ryba wyjątkowa, za którą najwięksi smakosze są w stanie naprawdę słono zapłacić. Ta popularność ma też jednak swoje ciemne strony. By móc cieszyć się walorami tuńczyka i umożliwić to również przyszłym pokoleniom, należy skupić się na odpowiedniej ochronie rybnych populacji. Dlatego, sięgając po tuńczyka, upewnijmy się, że został on pozyskany zgodnie z zasadami zrównoważonego rybołówstwa.

  • 2021-10-18 | Komentarze: 0

    W bezmięsnej odsłonie - pysznie i zdrowo z Appetitą

    Diety wegańska oraz wegetariańska szturmem zdobywają świat. Ograniczanie spożywania mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego to już nie tylko moda, ale globalny trend. Wbrew popularnej niegdyś opinii, jarskie posiłki wcale nie muszą być nudne i bez smaku. Marka Appetita przedstawia kilka porad oraz przepisów, dzięki którym nawet zatwardziali wielbiciele schabowych będą zadowoleni i… najedzeni!

  • 2021-10-05 | Komentarze: 0

    Rio Mare i WWF „Razem Dla Oceanów”

    Uwielbiane na całym świecie i cenione za wyjątkowe walory smakowe – tuńczyki są częstymi gośćmi na naszych stołach. Jednocześnie to ryby niezbędne do utrzymania zdrowego ekosystemu oceanicznego. Mają także istotny wpływ na życie społeczności przybrzeżnych. Niestety wiele stad tuńczyka od lat jest intensywnie odławianych i eksploatowanych. Dziś sytuacja wymaga podjęcia realnych działań. Dlatego marka Rio Mare, w trosce o zdrowie oceanów, rozpoczęła kolejny etap współpracy z organizacją WWF i podjęła zobowiązanie, by promować odpowiedzialne, zrównoważone rybołówstwo. Partnerstwo zaowocowało powstaniem kampanii pod tytułem „Razem Dla Oceanów”.

  • 2021-10-04 | Komentarze: 0

    Ishida kontroluje produkcję słodkości w ZPC Otmuchów

    Dzięki inwestycji w wagę kontrolną Ishida z detektorem metali, firmie ZPC Otmuchów udało się usprawnić kontrolę jakości produktów. Z kolei inwestycja w naważarkę poskutkowała dwukrotnym zwiększeniem mocy produkcyjnych na jednym z działów. Za dostarczenie technologii odpowiadała firma Ishida Europe.

  • 2021-09-02 | Komentarze: 0

    Mała wielka zmiana! Knorr rusza z 2. edycją programu edukacyjnego PrzyGOTUJMY Lepszy Świat

    PrzyGOTUJMY Lepszy Świat to program skierowany do uczniów klas 1-3 szkół podstawowych, którego celem jest edukacja dzieci na temat tego, jak codzienne wybory żywieniowe wpływają na zdrowie nie tylko ich samych, ale też planety. Na najaktywniejsze szkoły i klasy czekają atrakcyjne nagrody. Inicjatorem akcji jest marka Knorr.

  • 2021-08-12 | Komentarze: 0

    Magia ziół, czyli kawałek świata na talerzu - w podróż zabiera Appetita

Strona 1 z 368
 1  2  3  4  5  6  ...  368   następna »