Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: kropla beskidu

Liczba znalezionych wiadomości: 18

  • 2013-05-07 | Komentarze: 0

    PODZIEL SIĘ RADOŚCIĄ! COCA-COLA, TY I ...

    Coca-Cola rozpoczyna innowacyjną kampanię sprzedażową, w której jedno z kultowych logo na puszkach i butelkach napoju zostało zastąpione najczęściej używanymi w Polsce imionami, pseudonimami i pieszczotliwymi określeniami.

  • 2010-03-11 | Komentarze: 0

    Rusza szósta edycja Funduszu Kropli Beskidu

    Firmy z systemu Coca-Cola oraz Fundacja „Fundusz Partnerstwa” ogłosiły dziś szóstą edycję programu dotacyjnego Fundusz Kropli Beskidu. Celem projektu jest wspieranie finansowe i merytoryczne inicjatyw obywatelskich na rzecz poszanowania i ochrony zasobów wodnych jednego z najpiękniejszych regionów Polski – Beskidu Sądeckiego.

  • 2009-06-25 | Komentarze: 0

    Zadbaj o właściwe nawodnienie swojej rodziny

    Dostarczenie naszemu organizmowi odpowiedniej ilości płynów w ciągu dnia jest bardzo ważne - w okresie letnim, kiedy bardziej się pocimy i szybciej dochodzi do ubytków wody w organizmie, jest to szczególnie istotne. Rodzaj napojów możemy z powodzeniem zróżnicować w zależności od naszych preferencji. Fanta z sokiem pomarańczowym, bez sztucznych barwników i dodatku konserwantów może być jedną z propozycji dla spragnionych nastolatków.

  • 2009-06-15 | Komentarze: 0

    Odziały specjalne Coca-Cola ZERO ruszają do akcji

    W połowie czerwca rusza najnowsza kampania promocyjna marki Coca-Cola Zero pod hasłem „TO MOŻLIWE!”. Oprócz spotów telewizyjnych, działań w Internecie oraz kampanii PR, marka otrzyma wsparcie w postaci akcji samplingowej, w ramach której komandosi z jednostek specjalnych Coke Zero poczęstują konsumentów 1 000 000 puszek napoju.

  • 2009-05-22 | Komentarze: 0

    "Przelej Kraków na puszkę" - czas na głosowanie internautów!

    Internauci odwiedzający stronę Miejskiej Prezentacji Internetowej „Magiczny Kraków” (www.krakow.pl) mogą zdecydować kto zostanie laureatem nagrody specjalnej w konkursie „Przelej Kraków na puszkę” na projekt krakowskiej puszki Coca-Cola.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Raport rynku napojów bezalkoholowych w Polsce w 2008 roku

    Z roku na rok Polacy wydają o kilkaset milionów złotych więcej na napoje bezalkoholowe. Według danych ACNielsen Polska w 2008 r. wartość sprzedaży sięgnęła już 10,8 mld zł. To wzrost o 1,6 mld zł w porównaniu z 2007 r. Sektor napojów bezalkoholowych należy do najszybciej rozwijających się branż przemysłu spożywczego w Polsce. W 2008 r. produkcja wyniosła 5,5 mld litrów, w 2007 r. 5 mld litrów a w 2006 – 4,6 mld litrów. Głównymi przyczynami tak dynamicznego rozwoju jest dopływ do branży kapitału inwestorów strategicznych oraz skuteczność kampanii reklamowych.

  • 2009-05-19 | Komentarze: 0

    Raport o rynku napojów bezalkoholowych w Polsce

    W 2008 roku Polacy wypili prawie 5,5 miliarda litrów napojów bezalkoholowych, a ich sprzedaż w I kwartale 2009 r. nadal rośnie. Raport został opracowany we współpracy z ekspertem, dr Bożeną Nosecką z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie na podstawie danych Instytutu Badawczego ACNielsen Polska oraz Głównego Urzędu Statystycznego. Do przygotowania raportu wykorzystano również materiały ekspertów z Zakładu Oceny Żywienia Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW pod kierownictwem prof. dr hab. Anny Barbary Gronowskiej - Senger.

  • 2009-05-13 | Komentarze: 0

    Coca-Cola Light - zmysłowy atrybut kobiecości

    Coca-Cola Light proponuje kobietom na lato nową, zmysłową kolekcję. Który z pięciu modnych wzorów będzie pasował do Ciebie najlepiej?

  • 2009-04-07 | Komentarze: 0

    Kropla Beskidu w butelkach dedykowanych do HORECA

    Źródlana woda Kropla Beskidu dostępna w eleganckich szklanych butelkach o pojemności 0,75L dedykowanych do HORECA.

  • 2009-03-12 | Komentarze: 0

    GO ZERO - wygraj swoje marzenia

    Na początku marca ruszyła nowa promocja konsumencka Coca-Coli Zero pod hasłem GO ZERO – WYGRAJ SWOJE MARZENIA. Za kody spod nakrętek promocyjnych butelek Coke Zero będzie można wygrać nagrodę główną – podróż marzeń do Stanów Zjednoczonych wraz z trójką swoich przyjaciół. Dodatkowo w promocji konsumenci Coca-Coli ZERO mają możliwość wygrania, losowanych codziennie zestawów - konsoli Play Stadion 3 wraz z dwoma grami.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »