Wyniki wyszukiwania dla frazy: kawa zbożowa

Liczba znalezionych wiadomości: 11

  • 2015-04-27 | Komentarze: 0

    Kawa Cykoria w nowych opakowaniach

    Nowy design opakowań i nowa gramatura a w środku ta sama co dotychczas, pyszna zbożowa kawa, której smak i aromat przywołują wspomnienia z lat dziecięcych. Bezkofeinową, wyprodukowaną na bazie prażonej cykorii, żyta i buraka cukrowego kawę mogą pić nawet dzieci, kobiety w ciąży oraz karmiące matki. Wyprodukowana wyłącznie z naturalnych składników kawa jest bogata w błonnik, działający zbawiennie na równowagę jelitową organizmu. Ze względu na zawartość buraka cukrowego nie wymaga także dosładzania.

  • 2015-01-30 | Komentarze: 0

    Cykorianka – na dobry początek dnia

    Smak i aromat tej pysznej kawy zbożowej przywołują wspomnienia z lat dziecięcych.

  • 2014-08-01 | Komentarze: 0

    Sposób na lato? Zimny Anatol!

    Gdy temperatura na zewnątrz przekracza 30˚C początkowo cieszymy się, że w końcu i do nas zawitało prawdziwe lato. Z czasem upał zaczyna męczyć, w końcu staje się nieznośny a nawet niebezpieczny. Jak przetrwać wysokie temperatury i co pić w upały, by nie zwariować?

  • 2011-09-26 | Komentarze: 0

    Wyróżnienie dla kremów Cykorii

    Cykoria S.A. już po raz szósty otrzymała tytuł „Polski Producent Żywności” - laureatem zostały nowe kremy do tortów w ośmiu smakach. W poprzednich latach wyróżnione zostały chipsy jabłkowe „Jabcusie”, uniwersalna przyprawa „Smakosz Extra”, śmietanka błyskawiczna „Śnieżka”, zupy instant oraz zbożowa kawa Cykorianka.

  • 2010-08-25 | Komentarze: 0

    Klasyczny Anatol teraz w rodzinnym opakowaniu 70 szt.

    Delecta rozszerza ofertę asortymentową ekspresowych kaw zbożowych, wprowadzając na rynek kawę zbożową Anatol klasyczną w dużym, rodzinnym opakowaniu 70 sztuk (w tym 10 saszetek gratis).

  • 2010-03-02 | Komentarze: 0

    Laboratorium GIJHARS w Gdyni walczy z fałszerzami kawy w Polsce

    Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom rynku Laboratorium Specjalistyczne Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni opracowało własne procedury badawcze oraz wdrożyło znormalizowane metody badawcze pozwalające na kompleksową ocenę jakości handlowej kawy, stosując różne techniki analityczne, ze szczególnym uwzględnieniem wykrywania zafałszowań kawy rozpuszczalnej i kawy palonej mielonej.

  • 2009-10-26 | Komentarze: 0

    Sposób na małą czarną

    Okres jesienno-zimowy to czas kiedy niełatwo nam odnaleźć w sobie pokłady energii. Pyszna, aromatyczna kawa to jeden ze sposobów na poprawę samopoczucia - zwłaszcza, jeśli zostanie podana w ulubionym kubku bądź filiżance. Ciekawą kolekcję porcelanowych naczyń do picia kawy ma w swojej ofercie marka Villa Italia.

  • 2009-08-03 | Komentarze: 0

    Waniliowa kawa Anatol - nowość od Delecty

    Delecta rozbudowuje asortyment kaw zbożowych Anatol, wprowadzając na rynek Anatola o smaku wanilii. Charakterystyczny zapach wanilii nadaje jej wyrazisty, słodki aromat i delikatną nutę smakową. Produkt jest dostępny w sprzedaży w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od czerwca br.

  • 2009-03-02 | Komentarze: 0

    INKA MAGNE

    Któż z nas nie zna uczucia złości, wywołanego postukiwaniem przez sąsiada w oparcie naszego fotela podczas seansu kinowego? Albo korkiem z powodu przebudowy ulicy, remontowanej zaledwie kilka miesięcy wcześniej? Stresujące sytuacje zdarzają się na każdym kroku. Do tego dochodzą problemy codzienności, obawa o dzieci, lęk o zdrowie czy niespłacone kredyty. Magnez jest niezbędnym składnikiem diety współczesnego człowieka. Odgrywa dużą rolę zwłaszcza w sytuacjach stresogennych –wówczas jest najszybciej „zużywany” przez organizm. Pod koniec 2008 roku firma Biogran wprowadziła do portfolio marki Inka zbożową kawę z magnezem – INKA MAGNE.

  • 2006-09-12 | Komentarze: 0

    Silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta

    Od 25 sierpnia do końca września br. potrwa silna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol Delecta pod hasłem „Kawa zbożowa Anatol. Dobra na zmianę”. Kompleksowe działania reklamowe obejmą telewizję, prasę handlową oraz akcje promocyjne w punktach sprzedaży. Zaplanowano także wsparcie PR-owe w wybranych regionach Polski. To pierwsza, regularna kampania dla tej kategorii produktów Delecty na łamach telewizji.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »