Wyniki wyszukiwania dla frazy: kawa rozpuszczalna

Liczba znalezionych wiadomości: 14

  • 2012-05-25 | Komentarze: 0

    Kawa Monte Santos w nowej, atrakcyjnej odsłonie

    Nie od dzisiaj wiadomo, że dobra kawa to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. Sieć handlowa Lidl wprowadza nową odsłonę lubianej przez klientów kawy Monte Santos – Blue Eclipse, Yellow Eclipse i Green Eclipse.

  • 2012-04-03 | Komentarze: 0

    Kawy Tchibo Exclusive 100% Arabica z certyfikatem znaku jakości „Q”

    Kawa mielona i kawa rozpuszczalna Tchibo Exclusive 100% Arabica ponownie otrzymały certyfikat znaku jakości „Q”. Jest to wynik dobrowolnego procesu certyfikacji i pozytywnej oceny Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji.

  • 2011-07-26 | Komentarze: 0

    Nowość! - MacCoffee Original Granules

    MacCoffee wprowadza do sprzedaży kawę rozpuszczalną granulowaną. Original Granules, w trzech praktycznych gramaturach, jest dostępna w sprzedaży w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji.

  • 2010-01-14 | Komentarze: 1

    Gwiazdy piją Douwe Egberts

    Ekskluzywna kawa Douwe Egberts, obecna na polskim rynku od stycznia 2009 już zyskała grono pasjonatów. Są wśród nich znani i lubiani aktorzy i artyści, ludzie żyjący z pasją i zamiłowaniem do dobrego smaku i ekskluzywnego aromatu.

  • 2009-12-09 | Komentarze: 0

    Kawa i herbata w gazetkach promocyjnych sieci handlowych

    Wiodący producenci nie oszczędzają na promocjach. Kawa znajduje się wśród pięciu kategorii FMCG, które są najczęściej reklamowane w bezpłatnych gazetkach promocyjnych sieci handlowych. Z kolei herbata plasuje się dopiero na 19. miejscu tego zestawienia. Reklamy kawy pojawiają się najczęściej w gazetkach hurtowni cash&carry i supermarketów. Herbatę zaś spotkać można przede wszystkim w wydawnictwach sygnowanych logo super- i hipermarketów.

  • 2009-10-16 | Komentarze: 0

    Kawa Douwe Egberts w opakowaniu CLICKPAQ - gwarancja świeżości i najwyższej jakości

    Wyjątkowa kawa wymaga wyjątkowego oprawy, dlatego eksperci ekskluzywnej kawy Douwe Egberts, która w tym roku weszła na polski rynek, ze szczególną starannością zaprojektowali jej opakowanie. Kawa mielona Douwe Egberts zamknięta jest w twardym, eleganckim opakowaniu, które zachowuje swój pierwotny kształt od momentu otwarcia kawy do ostatniej łyżeczki. Zastosowanie unikalnej technologii w opakowaniu CLICKPAQ gwarantuje to, co w kawie Douwe Egberts najcenniejsze - wyrafinowany smak i bogaty aromat.

  • 2009-10-05 | Komentarze: 0

    Kawa MyEcolife

    Ekologiczna, certyfikowana kawa pochodzi najczęściej z małych gospodarstw rolnictwa ekologicznego. Pól, na których rośnie nasza kawa, dotyczy ta sama elementarna zasada, co wszystkich naszych pól: żadnych pestycydów, konserwantów, świństw i innej chemii przynajmniej przez 3 lata do momentu zebrania każdego jednego czarnego ziarenka!

  • 2009-05-21 | Komentarze: 0

    Branża FMCG: sprzedaż w kwietniu 2009 roku

    Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%.

  • 2009-03-05 | Komentarze: 0

    Douwe Egberts - kawa o ponad 250 letniej tradycji nareszcie w Polsce

    Douwe Egberts, jedna z najstarszych i najbardziej uznanych światowych marek kawy, od 5 stycznia 2009 roku nareszcie dostępna jest na polskim rynku. Wyjątkowe kawy Douwe Egberts Black i Douwe Egberts Gold bazują na najszlachetniejszych gatunkach ziaren Arabica, uwodząc pełnią bogatego smaku z delikatną nutą owocowo-kwiatową.

  • 2008-07-28 | Komentarze: 0

    Kawa mielona najbardziej popularna

    Jak podaje firma Nestle, w 1996 r. wypijaliśmy 280, a dziesięć lat później - ponad 510 filiżanek kawy na głowę. Ośmiu na dziesięciu badanych spożywa ją regularnie.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »