Wyniki wyszukiwania dla frazy: kah społem

Liczba znalezionych wiadomości: 7

  • 2006-12-21 | Komentarze: 0

    Pierwsza kampania reklamowa "Społem Znajomy Sklep"

    Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), odpowiedzialna za konsolidację sieci „Społem Znajomy Sklep”, rozpoczęła pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową sieci. Akcja potrwa do końca grudnia i złożą się na nią reklamy w prasie i radiu. Kreację przygotowała agencja GonnaBe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD. Ponadto, KAH uruchomiła stronę internetową www.znajomysklep.pl opracowaną przez agencję interaktywną Bull Design. Kampania reklamowa dotyczy placówek biorących udział w pierwszym etapie konsolidacji.

  • 2006-10-18 | Komentarze: 0

    Koordynatorzy KAH Społem ruszają w teren

    Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), odpowiedzialna za konsolidację sklepów Społem, powołała 21 regionalnych koordynatorów ds. sprzedaży. Będą oni odpowiadać za bieżące kontakty ze spółdzielniami oraz pomoc i wsparcie dla wszystkich placówek sieci „Społem Znajomy Sklep”. Koordynatorzy zaczęli odwiedzać pierwsze sklepy 9 października.

  • 2006-09-28 | Komentarze: 0

    Rusza strona internetowa Krajowej Agencji Handlowej Społem

    Krajowa Agencja Handlowa (KAH), odpowiedzialna za konsolidację sklepów Społem, uruchomiła swoją stronę internetową. Pod adresem www.kah.pl można znaleźć informacje o postępach w realizacji projektu związanego z tworzeniem sieci „Społem Znajomy Sklep”, mapę placówek handlowych objętych pierwszym etapem konsolidacji oraz szczegółowe informacje o KAH i spółdzielniach Społem. Za przygotowanie serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Bull Design.

  • 2006-09-15 | Komentarze: 0

    Operator logistyczny dla sieci "Społem Znajomy Sklep"

    Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), odpowiedzialna za proces konsolidacji sklepów Społem, rozpoczęła współpracę z operatorem logistycznym – firmą M&M Logistik. Będzie ona obejmowała kompleksowe usługi logistyczne, w tym: obsługę dystrybucji towarów, zarządzanie powierzchnią magazynową oraz kompletację towarów dla poszczególnych sklepów i przyjmowanie dostaw od producentów, a także usługi transportowe.

  • 2006-09-13 | Komentarze: 0

    Nowa nazwa i asortyment Społem

    „Społem Znajomy Sklep” – pod taką nazwą będą funkcjonowały skonsolidowane sklepy Społem. Odpowiedzialna za ten projekt Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), oprócz identyfikacji wizualnej i strategii marketingowej nowej sieci, opracowała również optymalny dla tego formatu sklepów asortyment, obejmujący około 3,5 tysiąca produktów. Kompleksowe dostawy organizowane przez KAH do 900 placówek sieci „Społem Znajomy Sklep” rozpoczną się w listopadzie 2006 roku. Kolejne 600 sklepów zostanie przyłączonych do sieci wiosną 2007 roku. Docelowo projekt konsolidacji ma objąć 4 tysiące placówek.

  • 2006-08-31 | Komentarze: 0

    KAH Społem wdraża CDN XL

    Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), odpowiedzialna za proces konsolidacji sklepów Społem, rozpoczęła wdrażanie systemu informatycznego CDN XL firmy Comarch. Jednym z zadań systemu będzie wspomaganie zarządzania gospodarką zakupową w ramach magazynu centralnego, zaopatrującego poszczególne sklepy Społem. Okres wdrożenia podstawowej funkcjonalności potrwa trzy miesiące i zostanie zakończony w listopadzie bieżącego roku. Nowy system informatyczny to kolejny krok w kierunku konsolidacji sklepów Społem.

  • 2006-06-12 | Komentarze: 0

    Konsolidacja sklepów Społem

    Spółdzielcy zrzeszeni w organizacji handlowej "Społem" rozpoczęli prace nad konsolidacją swoich sklepów detalicznych. Sieć "Społem" obejmuje ponad 4000 placówek, działających w ramach niezależnych spółdzielni regionalnych. W nowej strukturze organizacyjnej rolę centrali zakupowej powierzono Krajowej Agencji Handlowej "Społem" (KAH), która odpowiada także za obsługę logistyczną sieci, ustalanie wspólnej polityki cenowej oraz wdrożenie jednolitej strategii marketingowej. W ramach nowego modelu biznesowego pierwsze 900 sklepów zacznie funkcjonować jesienią 2006 roku.

Strona 1 z 1
 1