Wyniki wyszukiwania dla frazy: kaczor

Liczba znalezionych wiadomości: 11

  • 2011-07-29 | Komentarze: 0

    TOP PRODUKT „Doceń polskie” dla Makaronu Babuni Swojskiego 4-jajecznego

    EKO-MAK MAKARONY BABUNI jest firmą rodziną założoną w 1993 roku przez Alicje i Ryszarda Kaczorowskich w Rudnikach (gmina Rędziny) koło Częstochowy.

  • 2011-07-26 | Komentarze: 0

    Druga certyfikacja produktów w programie „DOCEŃ POLSKIE”

    W dniu 12 lipca br. w Hotelu Swing w Krakowie odbyła się druga certyfikacja produktów zgłoszonych do udziału w ogólnopolskim programie promocyjnym DOCEŃ POLSKIE. Program realizowany jest pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a jego celem jest szeroka promocja oraz wsparcie medialne naszych rodzimych wyrobów i ich producentów. Posiadanie znaku promocyjnego DOCEŃ POLSKIE świadczy o najwyższej jakości wyrobów i daje szereg korzyści nie tylko ich producentom, ale również klientom.

  • 2011-04-01 | Komentarze: 0

    Jubileuszowy sukces EuroGastro 2011

    Ponad 19 tysięcy zwiedzających wzięło udział w największym w Polsce wydarzeniu dla branży HoReCa - XV Międzynarodowych Targach Gastronomicznych EuroGastro 2011, które odbyły się w dniach 23-25 marca w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wśród nich znaleźli się m.in. właściciele i zarządzający restauracjami, kawiarniami, pubami, barami szybkiej obsługi, placówkami zbiorowego żywienia, firmami cateringowymi, hurtowniami czy marketami, a także kucharze i szefowie kuchni. Na stoiskach kompleksowe oferty produktów i usług dla gastronomii prezentowało 261 wystawców z 14 państw. Zwiedzający po raz pierwszy właśnie na EuroGastro mogli zapoznać się z nowościami wprowadzanymi na polski rynek. Ponadto, wydarzenie urozmaicały liczne konkursy, pokazy i mistrzostwa, podczas których wyłoniono najlepszych baristów, kucharzy czy kelnerów. Honorowy patronat nad XV edycją targów EuroGastro objął Waldemar Pawlak, Minister Gospodarki.

  • 2011-01-24 | Komentarze: 0

    Jupik Winter Camp rusza 22 stycznia

    Finał Wielkiej Promocji Jupik Winter Camp – tygodniowy obóz zorganizowany specjalnie dla 40 dzieci w wielu 7 – 14 lat, które wygrały tę nagrodę, rozwiązując wiele zadań przygotowanych na stronie www.jupik.com, rozpoczyna się właśnie w Zakopanem.

  • 2010-12-13 | Komentarze: 0

    Relacja z konferencji PFPZ ZP „Zarządzanie łańcuchem dostaw w przemyśle spożywczym”

    W przemyśle spożywczym logistyka jest jednym z najważniejszych ogniw – stwierdził Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców, otwierając konferencję „Zarządzanie łańcuchem dostaw w przemyśle spożywczym”, która odbyła się 8 grudnia 2010 r. w Warszawie. Jest to również obszar, w którym tkwią jeszcze istotne możliwości obniżania kosztów. W dobie kryzysu, kiedy konsument oszczędniej i uważniej wydaje swoje pieniądze, możliwość zaoferowania mu towaru w korzystniejszej cenie może być ważnym atutem w konfrontacji z konkurencją.

  • 2010-10-25 | Komentarze: 0

    Zjada się oczami – Targi GASTRO-TECH

    Piąta edycja targów GASTRO-TECH obfitowała w nowości, nie tylko pod względem technicznym, ale i designerskim.

  • 2009-10-21 | Komentarze: 0

    Candia zachęca dzieci do picia mleka

    Pod koniec października na rynku pojawi się nowe mleko w opakowaniu z wizerunkami bohaterów filmów animowanych Disneya. Wsparciem sprzedaży będzie roczny program lojalnościowy, a także szeroka kampania informacyjna.

  • 2009-02-23 | Komentarze: 0

    Nowy Fisiel - nowa kampania od 23 lutego br.

    23 lutego br. startuje druga odsłona kampanii reklamowej Fisiela– linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z porfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych na łamach telewizji i prasy, rozpoczętych w ubiegłym roku. Tym razem bohater marki i główna postać spotu reklamowego – królik Fisiel - zyskał nową twarz. Dosłownie. Dlaczego zdecydowano o modyfikacji spotu?

  • 2008-12-11 | Komentarze: 0

    Fair Play po łódzku

    Zakłady Mięsne Pamso S.A. po raz kolejny zostały wyróżnione Certyfikatem Fair Play. Jest to 5 tytuł z rzędu pabianickiego producenta, jednak tym razem dodatkowo przyznana została Złota Statuetka „Przedsiębiorstwa Fair Play”.

  • 2008-02-28 | Komentarze: 0

    Delecta intensywnie reklamuje Fisiela

    Do końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe Fisiela – linii marchewkowo-owocowych kisieli marki Delecta. Kampania prasowa i internetowa ma charakter wizerunkowy i jest adresowana do matek i dzieci w wieku 6-12 lat.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »