Wyniki wyszukiwania dla frazy: jacobs

Liczba znalezionych wiadomości: 17

  • 2013-10-30 | Komentarze: 0

    Owoce w Czekoladzie od Wedla nagrodzone na Łódź Design Festival

    W plebiscycie „Must Have” na tegorocznym Łódź Design Festival produkty marki Wedel zostały nagrodzone za projekt opakowania „Owoców w czekoladzie” z Pracowni Maestro Czekolady E.Wedel. Nagrodzone produkty dostępne są w Pijalniach Czekolady E.Wedel.

  • 2013-01-16 | Komentarze: 0

    Jacobs zaprasza do konkursu!!

    Do wygrania oryginalne, zaprojektowane przez gwiazdy puszki do kawy.

  • 2011-05-04 | Komentarze: 0

    125 lat radości i orzeźwienia - Coca-Cola świętuje swoje urodziny

    Dokładnie 8 maja tego roku mija 125 lat, odkąd Coca-Cola - jedna z najbardziej znanych marek świata – orzeźwia świat.

  • 2011-04-11 | Komentarze: 0

    Przełomowy moment dla marki Carlsberg

    Carlsberg – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek piw segmentu premium na świecie – zmienia pozycjonowanie. Marka w nowej odsłonie zachęca konsumentów, by nie bali się podejmować odważnych decyzji w swoim życiu i potrafili trzymać się zasad realizując własne cele. Nagrodą za wierność zasadom jest piwo Carlsberg. Światowa kampania tej marki będzie prowadzona pod hasłem „That calls for a Carlsberg!”

  • 2010-03-12 | Komentarze: 0

    Vintage 3 - najbardziej ekskluzywne piwo świata wyznacza trendy

    Grupa Carlsberg wprowadziła na rynek duńskie piwo Vintage 3. Jest to trzecia i ostatnia edycja najbardziej luksusowej trylogii piwnej na świecie – trylogii, która stanowi połączenie browarnictwa najwyższej próby z innowacyjną sztuką.

  • 2009-12-09 | Komentarze: 0

    Kawa i herbata w gazetkach promocyjnych sieci handlowych

    Wiodący producenci nie oszczędzają na promocjach. Kawa znajduje się wśród pięciu kategorii FMCG, które są najczęściej reklamowane w bezpłatnych gazetkach promocyjnych sieci handlowych. Z kolei herbata plasuje się dopiero na 19. miejscu tego zestawienia. Reklamy kawy pojawiają się najczęściej w gazetkach hurtowni cash&carry i supermarketów. Herbatę zaś spotkać można przede wszystkim w wydawnictwach sygnowanych logo super- i hipermarketów.

  • 2009-12-07 | Komentarze: 0

    Wyjątkowe mikołajki z choinką w roli głównej

    6 grudnia w Poznaniu był najbardziej magicznym dniem Świętego Mikołaja w Polsce. Mimo padającego deszczu, prawdziwe tłumy Wielkopolan zgromadziły się na Starym Rynku, aby dokończyć tworzenie choinkowego łańcucha i podziwiać powietrzny występ Teatru Ocelot, który zaprezentował zapierające dech w piersiach akrobatyczne show. Wieczorem gościnnie wystąpił zespół Audiofeels z repertuarem kolędowym. Zaśpiewała także znana poznańska wokalistka, Kasia Rościńska, wykonując m. in. utwór „Crazy”. Uroczystego zapalenia lampek na choince dokonał Prezydent Miasta Ryszard Grobelny. Gospodarzami wydarzenia byli Dorota Wellman i Marcin Prokop.

  • 2009-11-26 | Komentarze: 0

    Co przed Świętami połączy mieszkańców Poznania? Choinka dekorowana radością

    "Choinka dekorowana radością” to wyjątkowe wydarzenie, organizowane przez producenta kawy Jacobs Krőnung. Rozpocznie się ono już 28 listopada uroczystym przejazdem choinki przez ulice Poznania, a wielki finał nastąpi w Mikołajki, 6 grudnia, na Starym Rynku w Poznaniu. Największą atrakcją wydarzenia będzie dekorowanie żywej, 16-metrowej choinki łańcuchem powstałym z tysięcy ogniw - gwiazdek, na których mieszkańcy Wielkopolski będą mogli złożyć życzenia swoim bliskim.

  • 2009-10-15 | Komentarze: 3

    Wesoły Kostek bohaterem spotów reklamowych Alpen Gold

    Od poniedziałku, 12 października 2009 roku, w największych stacjach telewizyjnych emitowany jest nowy spot reklamowy marki Alpen Gold przygotowany przez agencję Gruppa66 Ogilvy. Jej głównym bohaterem jest Wesoły Kostek – sympatyczna, animowana postać stworzona specjalnie na potrzeby reklamy. Spot jest kluczowym elementem najnowszej kampanii marketingowej Alpen Gold, drugiej najchętniej kupowanej marki tabliczek czekoladowych w Polsce. Kampania obejmuje na tym etapie promocję marki w telewizji, a kontynuacja tych działań planowana jest również na kolejny rok.

  • 2009-10-13 | Komentarze: 0

    Côte d’Or mecenasem festiwalu „Pamiętajmy o Osieckiej”

    Firma Kraft Foods, właściciel marki Côte d’Or, będzie sponsorem głównej nagrody dla zwycięzcy XII ogólnopolskiego Konkursu „Pamiętajmy o Osieckiej” oraz sponsorem płyty, na której znajdą się najlepsze wykonania laureatów Konkursu z lat ubiegłych. Gala finałowa odbędzie się 12 października w warszawskim Teatrze Roma.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »